Kategoria lokalna 5
3.0/6
Dwa tygodnie w lipcu (4-18) 2024. Rodzina 3+1. 13-latka opłacona jak osoba dorosła, ale jednak spała na dostawce. Po zgłoszeniu tego faktu Pani rezydentce usłyszeliśmy, że to nie jest sprawa biura. "Taka polityka hotelu" - wyjaśniła. W pokoju - mimo, że mieszkały w nim cztery osoby - nigdy nie mieliśmy czterech kąpielowych ręczników. Mimo próśb, to jedyne co udało się nam osiągnąć, to trzy ręczniki. Hotel jest czysty, codziennie sprzątany. Woda w morzu ciepła i czysta, a basen na tyle duży, że każdy znajdzie miejsce dla siebie. Największy minus to "stołówka". To miejsca przesądza, że do tego hotelu już nie wrócimy, a osobom, które cenią sobie beztroskie wakacje bez stresów też to miejsce odradzamy. Dwa, trzy pierwsze dni - gdy hotel nie miał jeszcze pełnego obłożenia - wszystko było w porządku. Gdy gości przybyło, to miejsce to zmieniło się na gorsze. Najpierw walka o stolik. Potem walka o krzesła. Następnie walka o talerze. Bywały posiłki, gdy ludzie wydzierali talerze kelnerom z rąk zanim Ci donieśli je na przewidziane miejsce. Brakowało szklanek, brakowało łyżeczek. Dochodziło do tak kuriozalnych sytuacji, że z powodu braku małej ilości sztućców podczas posiłku kelner zabrał nam łyżeczkę bez pytania. Czystą, która czekała, żeby zamieszać nią herbatę. Talerze i szklanki były często niedomyte lub uszczerbione. Wiele razy jedliśmy kolację bez wody, bo nie dostaliśmy szklanek wogóle. Kelnerzy - gdy się im zapłaciło - rezerwowali stoliki stawiając na nich talerz z owocami. Reszta miotała się w poszukiwaniu miejsca na spokojny posiłek. Nad basenem i morzem obsługa hotelu także rezerwowała leżaki. Raz doszło do awantury, gdy nad basenem zrzucono rodzinie ręczniki z leżaków, żeby wskazać te miejsce innym osobom. Kto liczy na pokój z widokiem na morze musi liczyć się z dodatkową opłatą w kwocie 459 dolarów - w tym przypadku za cztery osoby na 2 tygodnie. Wycieczka na Saharę na plus, ale wizyta z muzeum daktyli, która miała być w cenie, okazała się możliwa wyłącznie za dopłatą.
Aneta i Wojtek - 22.07.2024
4/4 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Tunezja Hotel Mahdia Palace czysty, widoki piękne I na tym się kończą dobre strony pobytu. Rezydentka nie potrafi zachęcić do skorzystania z wycieczek. Jedzenie powtarzalne wręcz wydzielane, znajomy prawie dostał talerzem od Pana który wydawał pizze. Tłumaczone brakiem personelu, talerze brudne. Owoce, jablka, brzoskwinie, melon to wszystko. Wykupione miejsce w samolocie, zostaliśmy zmuszeni do zmiany miejsca jak oceniam bardzo słabo I nie polecam tego hotelu 3 gwiazdki nie więcej.
Agnieszka, Koszalin - 05.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel czysty, duży basen z ogrodem, pełno much na basenie co powodowało że nie można było zrelaksować się nad basenem, ignoracja recepcji na prośbę o dezynfekcje terenu. Duża restauracja ale również były tam muchy. Fajna plaza blisko hotelu. leżaki i parasole dostepne
Tomasz, Kicin - 12.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Pierwsze wrażenie dobre,lobby,recepcja B d wrażenie,panowie w recepcji profesjonalni w 100%.Pokoj swoje lata świetności ma już za sobą,posprzątany po łebkach,ogólnie nie robi dobrego wrażenia,pod łozkiem majtki po poprzednich gościach.Stolowka robi dobre wrażenie,w miarę sprawny serwis,pomimo braku sztućców oraz talerzy i filiżanek,jedzenie urozmaicone,mało lub w ogóle nie doprawione,salon spa niski poziom,piękny ogród jak i obejście wokół.
IZABELA, JASTRZEBIE-ZDROJ - 17.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024
2/2 uznało opinię za pomocną