Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.0/6
Mateusz, Poznań 15.09.2023 Termin pobytu: wrzesień 2023
Lezakowy dramat
Hotel o niewysokim standardzie, ale ok. Jedzenie dobre, lecz mały wybór na śniadanie. Świetni animatorzy. Minusy: niewystarczająca liczba leżaków na plaży i przy basenie. Mimo wielu widocznych tabliczek „cant reservation” ludzie zajmowali ręcznikami leżaki już o 6 rano. Pracownicy odpowiedzialni za leżaki, zamiast tego pilnować to sami za pieniądze zajmowali miejsca. Niemyte plastikowe kubki do drinków - zwyczajnie płukali je we wodzie i robiły kolejny obrót Głośna dyskoteka obok hotelu - co noc, od ok. północy do godz. 4 głośna pseudomuzyka i typ wydzierający się przez mikrofon. Nie idzie spać.
2.5/6
Beata 30.07.2023 Termin pobytu: lipiec 2023
Bea
Hotel ratuje przede wszystkim położenie i super animatorzy. Jedzenia bardzo duży wybór ale nie smaczne, lepiej by już było, żeby nie było na ilość ale na jakość, np gofry niedopieczone, jak poprosiłam o dobrego, to pani mi podziękowała i tyle. Pokoj zamieniałam, pierwszy bez balkonu, meble takie stare ze tragedia i zardzewiała lodówka. Następny już lepszy( interwencja rezydenta) ale lodówka nie zamykająca się i straszny smród z łazienki. Nie wymieniałam już, ale ogólnie Tunezję będę omijała szerokim łukiem. Jeszcze ostrzec muszę przed oszustem przy wymianie waluty i o handlu leżakami, które pan z obsługi sam rezerwuje, aby potem je sprzedawać. Panie sprzątające Ok, w porządku młody barman na plaży u kelner na stołówce a poza nimi wszyscy naburmuszeni do puki nie dasz dinarów, min 10