4.8/6 (17 opinii)
Kategoria lokalna 5
4.0/6
Biuro przygotowało wszystko dobrze ,rezydent na miejscu pomocny i dostępny . Wycieczki z biura przygotowane dobrze ,przewodnik dobra komunikacja po polsku uczynny i pomocny,autokar na 5 czysty ładny i wygodny w środku . Hotel jak w większości przypadków trochę za mocno w gwiazdach - 4 ok Basen ładny ciepły z morską wodą,widok z hotelu na może ładny ,plaża czysta super piasek jak mąka Pokoje sprzątane codzienne Hotel czysty jak na TUNEZJĘ ale szału nie ma Jedzenie śniadanie masakra większość nie do jedzenia obiad ok kolacja rezerwacja stolika dobra sprawa, zawsze proponowane wino 3 rodzaje, czasami ktoś umilał muzyką na żywo , jedzenie do kolacji dobre Obsługa robiła co mogła godna polecenia nikt się nie narzucał Animacje szacun ciągle coś było i udział też był wysoki
4.0/6
Hotel o niewysokim standardzie, ale ok. Jedzenie dobre, lecz mały wybór na śniadanie. Świetni animatorzy. Minusy: niewystarczająca liczba leżaków na plaży i przy basenie. Mimo wielu widocznych tabliczek „cant reservation” ludzie zajmowali ręcznikami leżaki już o 6 rano. Pracownicy odpowiedzialni za leżaki, zamiast tego pilnować to sami za pieniądze zajmowali miejsca. Niemyte plastikowe kubki do drinków - zwyczajnie płukali je we wodzie i robiły kolejny obrót Głośna dyskoteka obok hotelu - co noc, od ok. północy do godz. 4 głośna pseudomuzyka i typ wydzierający się przez mikrofon. Nie idzie spać.
2.5/6
Najgorsze wrażenia :stołówka główna, a tam podkładki na stołach lepią się od brudu, często kubki czy talerze brudne, tłuste, nie domyte. Barman np przy basenie pluka (bo myje to za dużo powiedziane) plastikowe kubki w zlewie następnie pod kranem i wlewa napoje. Stołówka główna czystością nie powala, otoczenie tak jakby nie domyte. Szafki na szcztucce z których kelnerzy wyciągają szcztucce, tragizm stare, brudne. Na plaży niektóre materace porozrywane. Można by było je po prostu naprawić albo wyrzucić. Po przyjeździe do hotelu, recepcja przydziela pokoje - nory, bez balkonu mimo że oplacone były pokoje z balkon /taras. Po kłótniach , recepcja daje właściwy pokój. To nie jest hotel 5*jak w opisie oferty. Trzy to max.
2.5/6
Hotel ratuje przede wszystkim położenie i super animatorzy. Jedzenia bardzo duży wybór ale nie smaczne, lepiej by już było, żeby nie było na ilość ale na jakość, np gofry niedopieczone, jak poprosiłam o dobrego, to pani mi podziękowała i tyle. Pokoj zamieniałam, pierwszy bez balkonu, meble takie stare ze tragedia i zardzewiała lodówka. Następny już lepszy( interwencja rezydenta) ale lodówka nie zamykająca się i straszny smród z łazienki. Nie wymieniałam już, ale ogólnie Tunezję będę omijała szerokim łukiem. Jeszcze ostrzec muszę przed oszustem przy wymianie waluty i o handlu leżakami, które pan z obsługi sam rezerwuje, aby potem je sprzedawać. Panie sprzątające Ok, w porządku młody barman na plaży u kelner na stołówce a poza nimi wszyscy naburmuszeni do puki nie dasz dinarów, min 10