Opinie klientów o Nour Palace

5.1 /6
281 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Tatiana, Piekary Śląskie 08.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Dobrze ale mogło być lepiej

Hotel wizualnie ładny, duży i piękne duże pokoje.Morze ciepłe,pogoda gwarantowana i tyle z plusów.Niestety jedzenie monotonne ale gorszy problem był z obsługą, większość pracowników w barach robiła łaskę że nas obsługuje,jeden wymuszał notorycznie aby mu dać napiwek to wtedy będzie full serwis.Bary przy plaży nie miały piwa lanego tylko ciepłe butelkowe.O 5 rano leżaki na basenie były już rezerwowane ręcznikami. Wieczorem wyjście do morza było zamykane , o 7 rano pracownik otwierał furtkę i znowu była walka o leżaki.

4.0/6

WINCENTY, TYCHY 25.08.2019

Rodzinne wczasy w Nour Palace

Ośrodek bardzo ładny , zadbany piękne baseny, pokoje czyste sprzątane codziennie, łazienki nie najnowsze ale sprzątane , świetna animacja na szóstkę, dla dzieci i dorosłych , do południa i popołudniu zajęcia sportowe wieczorem mini disco i program dla dorosłych. Obsługa miła. Problem na stołówce, kolejki za naleśnikami, omletami , potrawami z grila i rybami, brak sztućców na stołach, obsługa nie nadążała ze sprzątaniem i przygotowywaniem stołów, Problem z leżakami o 8 rano brak wolnych leżaków przy basenie i na plaży , plaża wąska. Na europejskie warunki hotel max. 4 gwiazdki. Jednak mimo pewnych niedogodności pobyt udany .

4.0/6

Jan Slawomir, OLSZTYN 19.09.2022

Niespełniona obietnica

Niestety ale hotel nie spełnił oczekiwań jakie były w przedstawionej ofercie (tygodniowy pobyt - wrzesień 2022). Dostępność internetu w lobby jest praktycznie żadna, a próby nawiązania połączenia to wojna nerwów. Regulaminowa cisza nocna jest od godziny 22.00, a praktycznie bardzo głośna muzyka trwała codziennie do godziny 24.00, interwencję w tej sprawie nic nie dały. Mamy wrażenie, że hotel nie widzi problemu, o czym świadczy zbywanie nas przez recepcji. Posiłki najlepiej "zdobywać" tuż po rozpoczęciu serwowania bo później brakuje zarówno czystych stolików, jak i bardziej "chodliwych dań". Po prostu brakuje zwłaszcza personelu do obsługi. Pod koniec serwowania danego posiłku jest już bardzo brudno (załączone zdjęcie). W pierwszych dniach pobytu hotel był pełen gości i wtedy brakowało leżaków. Zalety hotelu: duże pokoje, miła i przyjazna obsługa, duży basen z ciepłą wodą, ciepła woda w morzu, plaża wąska ale piaszczysta.

4.0/6

Grzegorz 25.05.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Wakacje od 17-05-2018

Ogólna ocena wakacji mogłaby być wyższa gdyby nie Rainbow... Jeżeli chodzi o sam hotel, rezydenta, obsługę na miejscu i przewodnika - super! Nie ma się do czego przyczepić. Nour Palace to najwyższa półka - w hotelu jest wszystko. Animacje, pełen profesjonalizm, jedzenie niesamowite! Do jedzenia jest po prostu wszystko co można wymyśleć o danej godzinie dnia. A co do samego biura podróży. DramatNa samym początku próba zmiany miejsca wakacji (kilkanaście minut po rezerwacji, z ważnych powodów) spełzła na niczym. Wykupione ubezpieczenie od kosztów rezygnacji - nie obowiązywało, po co mi je sprzedaliście? Gwarancja bezpłatnej zmiany rezerwacji "Komfort" - nie obowiązywała, a jednak wykupiona!?! Poza tym wykupiłem wycieczkę fakultatywną "Sahara, Tunezja w pigułce", już podczas rezerwacji wycieczki. Rezydent na miejscu o tym nie wiedział, nie byłem przygotowany na taką okoliczność. Nie wydrukowałem aneksu do umowy i trzeba było działać. Trzykrotnie telefonowałem do Rainbow, biura w Polsce z prośbą o przesłanie umowy na mejla, lub do rezydentki bo link do pobrania umowy był aktywny tyko 24 h. Dopiero wiadomość doszła po 3 telefonie z zapytaniem, kto mi pokryje koszty telefonow z Tunezjii do Polski, Pani w obsłudze stwierdziła ze mozemy sie rozłączyć (8zl/min). Nie wykupujce wycieczek fakultatywnych przy rewerwacji! Na miejscu u rezydenta jest zdecydowanie taniej! Poza tym informacja ze do przejechania mamy 750 km, a faktycznie wyszło ponad 1200, autobusem chyba do wycieczek szkolnych, totalna niewygoda i brak miejsca, autokar wysłużony. Jeżeli chodzi o przewodnika, Mahmed - pełen profesjonalizm, przyłożenie do roboty. Bardzo kompetentny facet. Wycieczka do Tunisu - bez szału.Ogólnie daje 4 gwiazdki i to głównie za hotel i obsługę. Rainbow potraktowało dwójkę młodych turystów conajmniej "taśmowo".
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem