Opinie klientów o One Resort Aquapark & Spa

5.3 /6
97 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.1
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.6
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Rogas97 04.07.2024

Szału nie ma

Hotel nie pierwszej świeżości. Po przylocie o 9.00 zakwaterowanie dopiero o 14.00. Nikt w tym czasie się tobą nie interesuje. Każdy z obsługi tylko czeka na napiwki inaczej traktuje cię jak powietrze. Człowiek w kantorze w recepcji oszust i łapówkarz. Żeby się zakwaterować trzeba zapłacić z góry klimatyczne. Zapłaciłem i dorzuciłem od siebie żeby dostać szybciej pokój. Oczywiście nagle się znalazło miejsce. Przy wymeldowaniu chciał ode mnie ponownie pieniądze za klimatyczne twierdząc, że mu nie zapłaciłem. Na szczęście miałem potwierdzenie na piśmie. Jedzenie dla mnie nie jadalne bez smaku jałowe, codziennie to samo. Napoje to pomyje. Automaty do nich ciągle popsute lub po wyłączane. Alkohol kilka rodzaji ale w przypadku whisky często słyszałem że się skończyła. Nie nalewają po więcej niż jeden drink na osobę i trzeba się ostać w kolejkach. Sztućce na stołach tylko w początkowych godzinach posiłków potem trzeba prosić kelnerów. Talerze wiecznie brudne jak i kubki do napojów i sztućce. Totalna porażka pod względem czystości. Plaża pełna różnego rodzaju drobnych śmieci : nakrętki, pety, patyki, kamienie. Tego nikt nie sprząta a na dodatek morze wyrzuca mnóstwo zieleniny. Było tego tyle, że jednego dnia koparka zbierała to i wywoziła. W morzu bardzo dużo meduz które co jakiś czas parzyły kąpiące się tam osoby. W express barze kucharz który był wiecznie niezadowolony ze swojego kolegi który podrzucał mu zamówienia. Tam też często brakowało poszczególnych rzeczy do jedzenia. Lody które były obok budki z hamburgerami poroztapiane. Ogólnie pracownicy wszystkich barów są tak niezadowoleni ze swojej pracy jak by tam byli za karę. Hotel ma dużo miejsc noclegowych ale do takiej ilości osób za mało jest leżaków, miejsc przy fontannie ogólnie za ciasno. Jednego dnia kosili cały dzień trawę ale kosiarkę to mają taką głośną że nie dało się nawet rozmawiać. Kolejnego dnia cały dzień dymownicą spalinową wyganiali karaluchy z kanalizacji. Smród był przy tym ogromny i pełno dymu. Najważniejsza rzecz dla gości to Wi-fi. Oczywiście jest tak słabe, że dobrze to działa tylko przy recepcji. Mini pole golfowe fajnie jak by odmalowali bo wygląda paskudnie to samo z boiskiem do piłki nożnej pełno jest dziur w siatce. Jak czytam opinie innych o tym hotelu to się zastanawiam czy ludzie są ślepi czy piszą tylko same pozytywy ale żeby nie było teraz plusy. Aquapark super. Baseny kilka rodzajów też spoko. Każdy znajdzie jakiś dla siebie. W poniedziałki mini targ na ośrodku. Są też mini sklepiki. Można pograć na automatach oraz zajarać hisze. Ekipa od rozrywki daję radę. Codziennie jakieś występy artystyczne lub dyskoteka, karaoke itp. Pan który sprzątał nasz pokój codziennie zmieniał ręczniki, pościel, zmywał podłogę oraz sprzątał łazienkę. Duży plus dla Pana. Duże uznanie dla jednego Pana menadżera. Odniosłem wrażenie że człowiek jest tam zawsze i robi wszystko. Pracownikom zabierał robotę i jak najwięcej robił sam. Ogólna ocena 3 na 6.

2.0/6

Paweł, Warszawa 17.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Hotel zapuszczony i słaby

Pierwszy raz w życiu chyba piszę opinię z wakacji. Tylko po to aby ostrzec potencjalnych zainteresowanych hotelem. Zjeździłem już trochę świata, ale takiego syfu za 16 000PLN to nigdy nie widziałem. Jakbym zapłacił za wycieczkę 6 000-10 000PLN to bym się nie odzywał. Początek wyjazdu, to duży zgrzyt ze strony Rainbow, który nie wie jaki pokój może sprzedać mnie i mojej rodzinie. Zamówiliśmy pobyt pół roku wcześniej i opłaciliśmy pokój Superior. Na 3 tygodnie przed wyjazdem zostaliśmy przekierowani do mniejszego Family. Info z Rainbow, "dostaniesz 2,5% zwrotu albo rezygnuj i oddajemy całość". Mega proklienckie podejście. Na miejscu okazuje się, że jakość pokoju to jakiś dramat. Łazienka brudna i zapuszczona - może Wam zdjęcia podesłać?. Dzięki Wam miałem możliwość przypomnienia sobie kolonii szkolnych z lat 90-tych, gdzie ostatni raz kąpałem z w klapkach w wannie. Syf, zacieki i brud. Klamka od drzwi łazienki naderwana. Suszarka do włosów nie działa. Mrówki w pokoju. Cerata po prysznicem (?!) lepi się. Deska od toalety co dwa dni odpadała. Smród co kilka godzin w łazience - pewnie przez syfon od sąsiada. Nie zamykające się drzwi od tarasu na parterze w ogródku - można było wejść z zewnątrz. Czytnik kart wejściowych - wyrwane gniazdko, z kablami na wierzchu. Klimatyzacja zagrzybiona - ale działa. Naprawdę byłem bliski rezygnacji już po pierwszym dniu. Moim zdanie hotel od kilkunastu lat - tj. od momentu zmiany brandingu nie przeszedł remontu, tylko miejscowe odświeżenie lub naprawy. Zdjęcia Rainbow ze strony - gratulacje dla fotografa, wyciągnął maksa. Dziwnym trafem nie można w opinii zamieszczać zdjęć dodających opinię. Travel Planet np. nie ma z tym problemu. Przypadek? Nie sądzę. Skonfrontowalibyśmy rzeczywistość z tym co prezentujecie i obiecujecie. Druga wtopa Rainbow? Zgodnie z umową miał być w restauracji kącik do jedzenia dla dzieci (mam 5 i 7-latka). Kącik Kids Crack czy coś takiego. Kącik był, ale... zamknięty, bez... jedzenia. Śniadania dla dzieci? Od biedy da się coś zjeść - naleśnik, dżem, pieczywo z masłem, omlet i koniec. Reszta to udziwnienia lokalnej kuchni. Parówki, czy lokalne "wyroby wędlinopodobne" to jakiś dramat. Obiad i kolacja dla dzieci to dramat i loteria. Tutaj już tylko frytki i raz na 2-3 dni pieczona pierś z kurczaka, jeśli nie była przyprawiona lokalnymi przyprawami. Pizza? Zazwyczaj już zimna i dziwnie doprawiona. Lepsze jadałem na Dworcu PKP, w latach 90-tych. Rainbow deklarujecie coś co nie występuję w rzeczywistości. Wiedząc to, nigdy byśmy tego hotelu nie wybrali. Mając małe dzieci, akurat jedzenie jest dla nas kluczowe. A te było naprawdę słabej jakości. Szczególnie irytujące gdy trzeba było stać w długich kolejkach lub zaraz po otwarciu restauracji jedzenie było już tylko ciepłe. Jeśli ktoś nie lubi lokalnych potraw będzie miał naprawdę problem. Byłem w życiu w kilkunastu hotelach. Jedzenie w tym stawiałbym jako 2 najgorsze od końca. Hotel niby 4-gwiazdki, za wycieczkę zapłaciliśmy ponad 16 000PLN a to był dramat po prostu. Może tak jest po prostu w Tunezji? Byłem tam pierwszy raz. Ale nie, ciekawostką jest to, że jadąc na 2-dniową wycieczkę na Saharę i śpiąc i jedząc w innym lokalnym hotelu 3-gwiazdkowym, czuliśmy się znacznie lepiej. Hotel schludny, czysty, jedzenie dobre. Miał swoje lata, ale miło wspominam - Golden Yasmin. A tutaj? Restauracja? 3 sale, jedna klimatyzowana. Zgadnijcie gdzie gromadzili się turyści? Czystość szklanek i talerzy? Pewnie urok lokalny, nie jest winą Rainbow. Ale drażniło mnie to, jako mężczyznę - a nie mam fioła na punkcie czystości. Na plus - 2 animatorki z Polski. Bardzo miłe i pozytywnie nastawione dziewczyny, które moje dzieci bardzo polubiły. Plaża? Jeśli Rainbow zamieszczacie zdjęcia z plaży, piękne i czyste, to miejcie też choć trochę przyzwoitości. 60% czasu te plaże są pokryte glonami, a woda 15-25m od wejścia jest nieprzezierna z uwagi na czarny muł. W bezwietrzne dni, plaża czysta. W wietrzne dni (owe 60%) glony i syf w wodzie. Nikt normalny wtedy nie pływa. 100m od hotelu, plaża pokryta śmieciami. Leżaki oraz materace przy basenach. Myślałem, że zajmowanie leżaków o 7.00 rano to specjalność Polaków. Ale nie. To wynika po prostu z potrzeby. Hotel miał ich za mało w ofercie. Wiec nawet Algierczycy, Francuzi, Brytyjczycy też kładli ręczniki od rana. Skutkiem od 7.30 80% miejsc była zaklepana. Zalecam abyście jako biuro podróży raz na jakiś czas wizytowali te hotele i aktualizowali zdjęcia. Chyba, że to w nie Waszym interesie. Tak, zgłaszałem uwagi rezydentce. Zaproponowała mi, że może spróbować załatwić mi bungalow w zamian - czyli... 3-osobowy pokój. Kupiłem 5-osobowy, zakwaterowaliście mnie w 4-osobowym, a jak zgłosiłem uwagi to proponujecie 3-osobowy. Możecie wywiesić sobie hasło jako motto przewodnie "STOIMY OTWOREM DO KLIENTA". Każdy niech interpretuje po swojemu. Pobyt wykupiony jako 11-dniowy. Na miejscu byliśmy o północy - czyli 1 dzień zaliczony. Taki mały zabieg marketingowy. W hotelu byliśmy po północy. 30 stopni w powietrzu. Lodówka pusta (choć miały być napoje powitalne). Na stole... otwarte wino oraz winogrona. No dzieci, nie udało się przekonać. 45 minut chodziłem, po 16ha działce aby znaleźć bar z wodą. Rainbow pierwszy raz korzystałem z Waszych usług w 2012 roku. Dzięki Waszemu przewoźnikowi, spędziłem 16h na Okęciu. Nawet słowa przepraszam, wyjaśnień. Odcięliście się od Enter Air. Obiecałem sobie nigdy więcej z Wami. Po 11 latach straciłem czujność. To co mi sprzedaliście i forma obsługi potwierdza tylko moje zdanie o Was. Raczej pechem bym tego nie nazwał, bo w innych biurach tego nie miałem, a regularnie z nich korzystam. Jeśli się zainteresujecie tematem z chęcią podeślę Wam zdjęcia i skonfrontujecie to sobie z Waszą reklamą tego hotelu. Podsumowując. One Resort Aquaprk & Spa - nigdy więcej. Tunezja - może, ale hotele tylko TOP i pięć gwiazdek. Choć ten jest drugim najlepszym ocenianym w Monastyrze. Rainbow Tours - nigdy więcej.

1.0/6

Amelia, Myślibórz 11.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Wakacje ...

Już tam nigdy nie pojadę jestem nie zadowolona i to bardzo. Pokoje straszne stołówka straszna obsługa na średnim poziomie

1.0/6

Krysia 13.06.2023

One Resort Aquapark & Spa

Pobyt w hotelu odbył się w czerwcu 2023, pokój nie zgodny z opisem, brak mini baru w dniu przyjazdu, w pokoju chodziły wielkie mrówki, czuć było świeżą farbę i pościel wyglądała jak by była brudna. Jedzenie średniej jakości, na plaży w barze podawana pizza z surowym ciastem. Co do alkoholi słaba jakość, udzielają po dwa centymetry alkoholu, kelnerzy w barach bardzo nie mili. Dodam jeszcze że dopatrzyłam się jednej istotnej rzeczy, alkohol który był dostępny w barach był rozrabiany by zawartość alkoholu była mniejsza. Kelner oryginalny alkohol zabierał na zaplecze, po czy przynosił otwarty i ewidentnie było widać że jest pomieszany z czymś. Jadąc na wakacje i płacąc za All inclusive nie powinno dochodzić do takich sytuacji. Woda w basenach zimna. Zraziłam się Tunezją i więcej tam już nigdy nie polecę. Dlatego odradzam ten hotel.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem