Opinie o Riviera

Kategoria lokalna: 4

4.5/6
(274 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.2
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Pokój katstrofa

    Zawiedziony standardem 01.07.2019 | Tagi: 36-45 lat, samemu

    Zalecam ostrożność w wyborze tego hotelu. Pokój katastrofa: śmierdzący, zniszczony, z towarzyszami mrówkami czy czymś tam pełzającym. Leżaki brudne i połamane, zagrzybiałe i śmierdzące materace. Widok na morze ...hmm... inny hotel przesłania widok. Animatorzy robili dobrą robotę. Alkohol rozrzedzony i ma jakieś 25% więc bez popitki. Nie polecam

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie polecam

    Adam Mariusz, Gdańsk 07.09.2022 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Dwa dni stracone na znalezienie pokoju z działająca pseudo klimatyzacją,która i tak słabo działała,na stołówce bo tak można nazwać obrusy brudne i niezmieniane pp prostu strzepywane po poprzednikach pelne świeżych plam itp,jedzenie monotonne i za rzadko donoszone,serwis pokoi niewidoczny o.wszystko włącznie z papierem trzeba było prosić,jedyny plus to pani Agatą rezydentka ktora sprawnie interweniowała,generalnie nie polecam chociaż hotel prezentuje się okazale,nie mam dużych wymagań ślę pobyt uważam za nieudany

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Pobyt 14 - 24 lipca 2022 Hotel Riviera to katastrofa

    Sławomir, Małobądz 16.08.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    HOTEL - o zgrozo!!! Nie ma klimatyzacji poza pokojami nawet w restauracji (jesz i się pocisz). Zajmowaliśmy pokój na wyższym piętrze z widokiem na morze (zaproponowanym w cenie w recepcji), najpierw pojawił się problem z nie posprzątanym pokojem (musiałam ścierać kurz z mebli, telewizora, bo nie dało się nic na nich położyć, podłoga przejechana byle jak szmatą i jakiś biały pył). Ale najgorszy był prysznic, który nie działał (słabe ciśnienie wody uniemożliwiało kąpiel, do tego zmienna temperatura wody i SZCZYT AROGANCJI - wmawiano nam, że to normalne!. Na pewno nie w XXIw. !), toaleta z osiadłym brązowym kamieniem, co przyprawiało nas o wymioty podczas korzystania (a ponoć hotel był remontowany?). Na balkonie na krzesłach i posadce pozostałości białej farby po malowaniu. Jeden papier toaletowy, więcej nie było dostarczane (dopiero po naszej wizycie w recepcji dostaliśmy papier - I TAK CODZIENNIE!). Ręczniki - to samo, jak chcieliśmy wymiany, to trzeba było prosić się w recepcji (a miała być wymiana w warunkach pokoi). Szok! Przyjeżdżamy na wakacje, by wypocząć, a nie walczyć o wszystko. W sprawie pokoju interweniowaliśmy u pani rezydent (zresztą dużo więcej było niezadowolonych turystów z tych samych powodów), ale w końcu sami poprosiliśmy o zmianę pokoju. Ta nastąpiła - tu jedynie prysznic działał poprawnie - reszta to samo). Na schodach i korytarzach rzadko sprzątane - tumany kurzu i brudu. Co zauważyłam - tunezyjczykom pracującym w tym hotelu nie chce się pracować i to było widać. Osobny rozdział to restauracja!!! Takiego syfu w restauracji i to w dobie koronawirusa jeszcze nie widziałam!!! Na stolikach podwójne obrusy, brudne, poplamione. A jak już były bardzo widoczne plamy, to kelnerzy obracali na drugą stronę i tak cały dzień. Uwierzcie państwo - nasz PRL. Sztućce kładzione na tych poplamionych obrusach, nie na serwetkach! Do tego jeśli np. było rozłożone 4 komplety sztućców, o osób jedzących przy stoliku 3, to po skończonym posiłku stolik nie był sprzątany ze wszystkich a tylko tych używanych. SZOK. Gdzie tu sanepid!!! kelnerzy przynosili napoje (jeśli dostawali od gości dinary, to przynosili je w miarę szybko; jeśli nie - można było czekać po kilkanaście minut. Żenada- tak można robić na mieście a nie w hotelu, kiedy już za to zapłaciliśmy). Oczywiście kelnerzy nie mieli rękawiczek. Na przykład makaron nakładany był rękami. Byłam świadkiem, jak jeden z kelnerów podniósł widelec z podłogi i włożył go do czystych sztućców na swój wózeczek. Innym razem widziałam kelnera, któremu pot lał się i kapał po twarzy - nawet go nie przetarł, tak podawał lody. Modliłam się, by nic nam się nie stało na zdrowiu i jakoś dotrwać do końca pobytu. A jedzenie - gorszego nigdzie, gdzie dotąd byliśmy nie jedliśmy - frytki, omlety i czasem mięso czy spaghetti i pieczywo było zjedliwe, reszta tak niesmaczna i monotonna (zamiast masła margaryna), że na stołówkę (bo do miana restauracji jej daleko) szliśmy z konieczności, a przecież chcieliśmy zasmakować kuchni tunezyjskiej, poznać nowe smaki. Jednego dnia (chyba po interwencji rezydentki lub podczas kontroli) wreszcie na stołach zobaczyliśmy papierowe tace jednorazowe. Restauracja a'la carte to pomyłka wszechczasów: do dyspozycji była kuchnia włoska lub tunezyjska dwa lub trzy razy w tygodniu. wybraliśmy się na taką kolację - na każde danie czekaliśmy po 20 minut a były to te same potrawy, które znajdowały się na głównej stołówce. w życiu w żadnej restauracji nie czułam się tak poniżona przez obsługę i jakość tych dań. To obrażanie klientów - jak i w jaki sposób można podawać dania! Ludzie wychodzili, bo nie mogli doczekać się na dania. Jakiś koszmar!!! Obsługa hotelowa sprawiała wrażenie być pomocną a jednocześnie nic nie robili (zauważyłam w jakim tempie pracują - wszystko robią tak wolno, że jajko można znieść, chyba najszybciej pracowała recepcja i animatorzy). Bar przy plaży - żenada (skojarzyło mi się z wózkiem z wodą sodową i sokiem w jakimś baraku dla bezdomnych (z całym szacunkiem dla ludzi wykluczonych społecznie). Pozytywny był widok na morze pod parasolami i ciepła w nim woda. Jeśli chodzi o baseny - to ok. Na uwagę zaś zasługują animatorzy - to oni powodowali, że czas spędzony w hotelu i na plaży można było fajnie spędzić - animacje dla dorosłych, dzieci, zajęcia sportowe - było widać pełnie zaangażowanie osób je organizujących i to było na poziomie, chodź w trakcie animacji była bardzo głośna muzyka, za głośna. Sam hotel jest obiektem ładnym można się przenieść w czasie, poczuć klimat arabski lat powiedzmy 50-tych, ale niestety mankamenty tak ważne jak wyżywienie, pokoje, obsługa przeszkadzają w udanym pobycie. Drogie Biuro Podróży RAINBOW - nie zapraszajcie na wakacje do tego hotelu gości albo zróbcie tam porządek jeśli chcecie mieć zadowolonych klientów i renomę. OKOLICA - bardzo fajne spacery po okolicy. Uwaga na przejście przez ulicę - oni nie respektują przejść dla pieszych - to dżungla. Można udać się do portu ok. 20 min. spacerkiem. Lub w drugą stronę od hotelu - są sklepiki, przy których zaczepiają tunezyjczycy. Są niestety nachalni i wciskają dosłownie wszystko. Trzeba jednak się targować, bo inaczej stracicie Państwo sporo dinarów niepotrzebnie. W porcie jest a'la supersam, gdzie ceny są takie jak na metkach czyli takie, do których my, Europejczycy jesteśmy przyzwyczajeni. Można taksówką za 10 - 12 dinarów pojechać do Sus na suk (bazar) arabski. I tu zaczepiają tunezyjczycy, którzy twierdzą, że pracują w naszym hotelu (co zdradza informacja choćby na opasce hotelowej na ręku) i chcą doprowadzić tam turystów oczywiście wyciągają po drodze różne od nas informacje, dinary a w efekcie doprowadzają do swoich wspólników i tam namawiają na różne przyprawy, podróby oliwy itd. nie dajcie się naciągnąć! jeśli chcecie kupić fajne pamiątki to polecamy (za radą naszej pani rezydent) Soula Center (przy suku) - wielopoziomowy sklep - niedrogi i świetnie zaopatrzony. Najmilszą częścią pobytu i wartą wszystkich pieniędzy według nas była dwudniowa wycieczka na Saharę. Niezapomniane przeżycia..., które na bardzo długo pozostaną w naszej pamięci (opis wycieczki w ofercie) i choć trochę zetrą ten niemiły pobyt w Riviera Hotel. Fajną wycieczką jest też Tunis. Na obu wycieczkach super jedzenie (choć napoje płatne), hotel na Saharze godny uznania w przeciwieństwie do naszego.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Katastrofa

    Mariusz, --- 17.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Hotel z zewnątrz oraz wystrój recepcji super. A dalej coraz gorzej. Pokój 2+1 nieduży, jako dostawka rozkładane łóżko polowe. W łazience i toalecie czarne fugi, cieknące krany i spłuczki. Psującą się co drugi dzień winda. Sam wybór jedzenia do zaakceptowania, ale wszechobecne kolejki powodowały, że wybór potraw był ograniczony. Byliśmy z Wnukiem, w opisie hotelu jest plac zabaw, mini klub, animacje. Plac zabaw to ogrodzone klepisko z dwoma rozlatującymi się huśtawkami i zardzewiałym domkiem z drabinkami. Mini klub to 3 ciemne nory z jakimiś resztkami farb, gier itp. Plaża: brud, pety, 80 procent połamanych leżaków, które należało przykryć brudnymi, lepiącymi się materacami. Na plus : minidisco dla dzieci wieczorem, ciepłe morze, baseny, kilka czynnych 3 godziny dziennie zjeżdżalni. I tak wygląda 4* hotel w Tunezji za przeszło 7500 złotych poza sezonem. Zastanawiam się czy Firma Rainbow chociaż raz do roku weryfikuje standard swoich ofert.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Riwiera Tunezja

    Gabriela, Wrocław 07.08.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Moja opinia jest prawdziwa Hotel Rivera nie powinien mieć 4 gwiazdek,pokoje i korytarze bardzo brudne, brak ręczników komielowych oraz plażowych, kłopoty z wymianą ręczników brudne obrusy na stołówce tylko trzy posiłki na all inclusive. Braki napojów do drinków brak coca coli lub sprite.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wycofać z oferty hoteli 4 *

    Jarosława 03.09.2023 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Jeździmy z mężem od wielu lat na wycieczki z różnych biur podróży, do różnych krajów, ale takiego hotelu jeszcze nie spotkaliśmy. I takiej opinii nie wystawiłam jeszcze żadnemu hotelowi, jedyną zaletą była ciepła woda w morzu i fajna plaża, cała reszta do wymiany. Karaluchy i mrówki w pokoju ,brak ręczników ( jeden komplet na pokój , gdy zabrano rano do wymiany, oddano wieczorem, korzystaliśmy z własnych, po zgłoszeniu do rezydenta - brak zmiany na lepsze). Restauracja - to prawdziwy koszmar, brudno, brak kubków, brak żywności, (do jedzenia trzeba było brać to co się dostało, a nie to co się chciało zjeść) ciągłe kolejki do wszystkiego , kelner wydzielał porcje, Brak kawy i herbaty w barze przy basenie i na plaży. Takiego Al inclusive jeszcze nie widziałam. Nie polecam tego hotelu, chyba, że ktoś wybiera się na wczasy odchudzające i będzie omijać restaurację. Żałuję, że na wczasy zaprosiłam znajomych, ale sugerowałam się dobrymi opiniami wystawionymi wcześniej.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Najgorszy wyjazd w moim życiu

    Filip, Warszawa 26.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Jest to kolejna wycieczka z biurem Rainbow, natomiast najprawdopodobniej ostatnia do kraju jakim jest Tunezja. Hotel jest tragiczny, brudno wszędzie, pokoje nie wyczyszczone, okruszki walają się wszędzie, brudna ubikacja, zagrzybiona klimatyzacja. Obsługa hotelu to hieny polujące na pieniądze za każdy kontakt. Nie ważne co się powiedziało/zrobiło, oczekiwali pieniędzy. Było to krótko mówiąc: żałosne. Jedyne co uratowało mi wyjazd to wycieczka dwudniowa Sahara, a w tej wycieczce dokładniej ujmując przewodnik. Dla niego bym drugi raz pojechał do Tunezji ale tylko na dwa dni dla tej właśnie wycieczki.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Riviera - nigdy więcej

    Elżbieta, 21.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, z rodziną

    W pierwszym tygodniu wakacji wybraliśmy się z dziećmi i wnukami na wakacje do hotelu Riviera w Tunezji. Wybraliśmy opcję z widokiem na morze i all inclusive , a hotel na zdjęciach z oferty prezentował się całkiem dobrze. Opinie różne ale tak to jest. Po przybyciu do hotelu okazało się, że opcja dopłaty za widok na morze jest dla nas niedostępna (to trochę jak druga kategoria), a pokoje pozostawiają wiele do życzenia, obdrapane ściany to najmniejszy problem, za sejf żądają kaucji, tyle, że półka nad sejfem jest wyłamana i można się do niego dostać bez żadnego problemu, meble naruszone zębem czasu, materac i pościel z lat 70 XX wieku, najlepsza jednak była łazienka - wszędzie grzyb, pleśń i wycieki po każdym użyciu prysznica. Osobne wc z notorycznym brakiem ciśnienia wody, utrudniającym spuszczanie wody. Tragedia. Ale to był początek złego. Ręczniki wymieniane tylko na usilną prośbę, a było to tak, że zabrane rano wieczorem trzeba było odebrać na żądanie w recepcji, bo inaczej nie wracały, z ręcznikami plażowymi to jeszcze lepsza opcja po opłacie kaucji trzeba było polować na ręczniki, które wydawali animatorzy, lepszą opcją było kupno własnych. Sprzątanie pokojów również było tragiczne - szara ściera owinięta na zmiotce i płukana w wiadrze do mycia podłóg. W barach obsługa opryskliwa, nawet napiwki nie były w stanie wyprosić u tych młodych ludzi przyjaznego nastawienia, płucząca kubki w wodzie, która nie była zdatna do picia, nawet płukanie zębów było niezalecane, a skutkiem były rewelacje jelitowe, również i nasza cała dorosła część tego doświadczyła. Posiłki monotonne, bez smaku i wyrazu, cały tydzień stałe menu, tylko po opisach można było podejrzewać co mamy przed sobą, bo danie wyglądało jak wyglądało. W czasie dolegliwości jelitowych praktycznie nie było nic do zjedzenia, nawet owoce płukane prawdopodobnie w tej wodzie były niewskazane. Jednym zdaniem hotel który nie powinien znaleźć się w ofercie biura, aby nie narażać innych ludzi na taką traumę. Ale to już zadanie dla biura. I jeszcze jedno zdanie w temacie plaży i morza - otóż woda rankiem była w miarę czysta, natomiast koło południa zawartość plastiku i innych śmieci w wodzie przeraża, plaża brudna, barek otwierany jak otwierany, wybór zawsze zagadką, woda w podajnika, napoje w kubkach PVC jedynie płukanych. Nasza opinia jest wypadkową kilku wyjazdów do różnych krajów i z całym przekonaniem był to nasz ostatni wyjazd do Tunezji.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Nie POLECAM

    Tomek 21.08.2019 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Witam. Miałem przyjemność gościć w tym Hotelu na przełomie Lipca i Sierpnia. Jest to najgorszy Hotel od 15 lat wyjazdów na letni wypoczynek po za granice kraju. Jedynym bardzo ważnym pozytywem jest grupa Animatorów - dla nich wielkie uznanie , a reszta to katastrofa. Imitacja codziennych sprzątań w pokoju , po zakwaterowaniu brud w pokoju ( brudne płytki , pozrywana zasłona na oknie , brudne krzesłao i kanapy , kiepsko działająca klimatyzacja ) i pokojówka która jak nie dostała dinara to ręczniki przyniosła o 16.00 a zabrała o 8.00 . Pokoje byle jak odmalowane , wczesne lata 90 , korytarze ledwo oświetlone . Stołówka - MASKARA - brudne podkładki na stolikach , częsty brak przegotowanej wody , jedzenie różnorodne ale ... , latające ptaki ( Wróble ) . Kelnerzy patrzący tylko za otrzymaniem dinara . Wszystkie napoje alkoholowe podawane a ramach wypoczynku z domieszką wody. Można by książkę napisać . ZDECYDOWANIE NIE POLECAM - MASAKRA

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Nie polecam tego hotelu

    Ola 30.08.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel - masakra!!! Po zameldowaniu czekaliśmy ponad 10 godzin na łóżko dla syna ( interwencyjna w recepcji z 4 razy). Brak klimatyzacji- po interwencji pani rezydent zmieniliśmy pokój w którym, tez nie działała klimatyzacja. Pan z serwisu twierdził, ze skoro ja słychać to działa:(, a po za tym to przyjechaliśmy do Afryki i tu tak jest. Jedna jednostka centralna na cały hotel i w sezonie nie daje rady. Pokój „sprzątany” codziennie i codziennie nie dostawaliśmy papieru i czystych ręczników. Za każdym razem szukaliśmy pokojówki, żeby dostać papier i ręczniki. Restauracja to to osobna historia: brud, brud i jeszcze raz brud!!!! Tunejzyjczycy, którzy byli w 90% gośćmi hotelu- zostawiali po sobie jeden wielki syf na stole. Przychodził pan z obsługi - zbierał wszystko z tego stołu, trzepał poplamiony obrus, odwracał go na druga stronę i sprawa załatwiona. Następni goście mogli siadać do stołu. talerze, szklanki nie domyte. A sztućce - na pierwszej kolacji zobaczyliśmy jak kelner brudne sztućce wyciera- w obrus i odkłada jako czyste😡. Oczywiście zgłosiliśmy to pani rezydent, ale czy ona coś z tym zrobiła ?? Zmiany nie było widać! Wybraliśmy ten hotel z uwagi na to ze był w ofercie stół do tenisa stołowego. Niestety brak stołu - po bardzo intensywnych skargach innego z gości, który wybrał ten hotel również z tego powodu zakupiono owy stół i uwaga - powiedziano mu żeby sobie go sam złożył!!!!! To był nasz pierwszy razem Tunezji i ostatni!!!Bardzo nie polecamy tego hotelu !!!!!!! Jedynym plusem była wycieczka proponowana przez biuro do Carthage - piękne, malownicze widoki i przesympatyczny przewodnik.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem