Opinie klientów o Riviera

4.5 /6
214 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.2
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Lidia, Będkowice 03.08.2022

Marny

Hotel lata świetności ma za sobą brudny, głośny, nie działa klima, słabe jedzenie brak wyboru, głośno. Obsługa się stara ale to nic nie da bo ogulnie jest słabo. Nie polecam tego hotelu.

2.5/6

Rav. 16.09.2022

Nie polecam

Nie polecam tego hotelu z kilku powodów. Pierwszy i najbardziej dotkliwy to wszechobecny brud, kolejny to restauracja w której są kolejki i oczywiście syf. Jako pozytyw to basen i hotelowa plaża. Ze strony Rainbow wszystko ok.

2.0/6

Dorota 01.10.2022

Szkoda mogło być lepiej

Hotel nie zasługuje na 4" brak ręczników kąpielowych w pokojach na 7 dni pobytu ręczniki tylko przez 2 dni za ręcznikami basenowy mi dantejskie sceny bo wieczne braki. Na stołówce bo restauracja tego nazwać nie można wiecznie wszystkiego brak obrusy brudne nie zmienia e. Sprzątanie pokojów po łebkach. Nie polecam 😭

2.0/6

Dariusz, Kraków 14.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Turystyka drugiej kategorii

Jeżeli chcesz się poczuć jak turysta drugiej kategorii, to jedź do tego hotelu. W tym obiekcie obywatele Tunezji bądź też innych krajów arabskich pozwalają sobie na wiele, za cichym przyzwoleniem, a nawet aprobatą obsługi hotelowej. Najdobitniej widać to w czasie posiłków, gdy podchodzą do bemarów i półmisków z potrawami bez kolejki. Bez kolejki obsługiwani są również przez kucharzy przygotowujących np. świeże omlety lub inne potrawy. Gdy na stołach pojawiają się interesujące ich potrawy, nie czekają również na swoją kolej, ale podchodzą i dania nie wymagające nabierania łyżką lub chochlą pakują na swoje talerze rękami. Sytuacja ta w szczególności dotyczyła frytek, które w mgnieniu oka znikały z pojemników. Turyści z krajów arabskich nabierali na swoje talerze ogromne ilości jedzenia, nie zwracając uwagi na innych gości hotelowych, którzy oczekiwali w kolejce na swoją kolej. Z resztą posiłki w tym hotelu to walka nie tylko o jedzenie, ale o wszystko. Trudno znaleźć wolny stolik (zbyt mała jadalnia w stosunku do ilości gości hotelowych), dania płynne są jak najbardziej dostępne, ale łyżki w bardzo ograniczonej ilości. To samo dotyczy filiżanek do kawy, a jedyny expres do kawy jaki stał w jadalni, też nie był w pełni sprawny. Do obiadów i kolacji napoje były wydzielane przez obsługę w małych szklaneczkach lub miniaturowych kubkach jednorazowych o pojemności nie większej niż 150 ml. Do wszystkiego oczywiście bardzo długie kolejki i podchodzący bez kolejki turyści arabscy. O tym aby do posiłku napić się piwa lub wina można zapomnieć, chyba że wręczyło się obsługującemu kelnerowi napiwek, wtedy odpowiedni trunek przynosił z zaplecza. Kuriozalnie wygląda również wymiana ręczników hotelowych. Otóż pani sprzątająca zabierała ręczniki rano, a czyste przynosiła dopiero późnym popołudniem lub wieczorem, lub nie przynosiła ich wcale a tym aby w ciągu dnia odświeżyć się po prysznicem np. po powrocie z plaży lub basenu, a przed posiłkiem, można zapomnieć, bo nie ma się w co wytrzeć.. Po dwóch dniach takiej sytuacji na okres całego pobytu wywiesiliśmy wywieszkę na drzwiach z prośbą aby nie przeszkadzać i używaliśmy tych samych ręczników przez tydzień. Na wszelki prośby i pytania o czysty ręcznik obsługa odpowiadała jednym słowem: „later”. Również wszelkie prośby o uzupełnienie mydła lub papieru toaletowego pozostawały bez reakcji. Jeżeli chodzi o dostęp do morza, to dla gości hotelowych dostępna jest wydzielona plaża hotelowa z darmowymi leżakami i parasolami. Ale to tęż teoria, bo gdy przychodziliśmy na plaże zbyt późno to spora część leżaków i parasoli zajęta przez mieszkańców Suse, którzy przychodzili na plaże od strony ulicy i nie posiadali hotelowych opasek uprawniających do bezpłatnego korzystania ze sprzętu znajdującego się na plaży oraz z barku serwującego napoje i kanapki. Powyżej wymieniłem tylko kilka „zalet” pobytu w hotelu Riviera. Generalnie nie polecam pobytu w tym obiekcie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem