Opinie o Breeze Beach Bodrum

Kategoria lokalna: 4

3.3/6
(48 opinii)
Atrakcje dla dzieci
1.9
Obsługa hotelowa
3.8
Plaża
4.4
Pokój
3.6
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
3.7
Sport i rozrywka
2.9
Wyżywienie
3.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Obiektywny obraz miejsca

    Mariusz, Racibórz 06.08.2019

    Rzeczywistość nie pokrywa się z fotkami reklamującymi hotel . Infrastruktura jest już mocno nadgryziona zębem czasu a obsługa mimo starań nie daje rady usuwać wszystkich usterek.Przy sprzątaniu pokoju łazienka była właściwie pomijana. W kuchni pracują mistrzowie reaktywacji niektóre dania były przetwarzane na kilka sposobów. Wszechobecna głośna muzyka nie dawała możliwości swobodnego wypoczynku. Na niewątpliwy plus wpływał

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Ocena hoelu

    Helena, Brzeszcze 16.09.2019

    Hotel położony bardzo blisko plaży i morza. Woda cudowna.I to wszystkie pozytywy. W hotelu pokoje, które nam pokazano / 5 pokoi/ po naszej interwencji były nie do przyjęcia - w każdym były mniejsze lub większe usterki : nie zamykające się drzwi balkonowe, wyciekająca woda z pod prysznica i zalewająca łazienkę i przedpokój wynikiem czego była zbutwiała ościeżnica i dół szafy,zacinające się drzwi w szafie uniemożliwiające pełne jej wykorzystanie. W łazience niesprawny dozownik mydła. Nie prawdziwe jest więc stwierdzenie organizatora - "w hotelu znajduje się 50 komfortowych pokoi " Rano plaża brudna z odchodami psów i kotów, sprzątana pod dyktando wczasowiczów. W barze przy basenie brak wykazu serwowanych napojów schowanych za ladą barową. Rezydentka nie była w stanie załatwić jakiejkolwiek prośby czy skargi zgłaszanej przez uczestników.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Szkoda pieniędzy

    Grzegorz, Borek 05.10.2019

    Wakacje od 22.09.-03.10.2019 - 11 noclegów. Nie polecamy tego hotelu. Byliśmy w 6 osób (trzy pary). W hotelu dużo Polaków i opiszę opinie zebrane z różnych pokoi. Pokój na parterze: na ścianach wilgoć i pleśń do 50 cm, ewidentne ślady po zalaniach, brudno i pleśń w kabinie prysznicowej, szafa ledwo stała, zapach stęchlizny i pleśni. Po awanturze na drugi dzień zaproponowano inny pokój - jeszcze gorszy. Dopiero trzeci nadawał się do spania. Pierwszy i jedyny deszcz zweryfikował ten pokój. Podczas pobytu na wycieczce zalany na kilkanaście cm. Obsługa pozostawiła otwarte drzwi od balkonu i miała w nosie co się stanie. Kolejna zmiana pokoju dopiero na drugi dzień po interwencji telefonicznej poprzez rezydentkę. Ostatecznie dopiero czwarty dzień w normalnym pokoju na piętrze!!! Pokoje na piętrze nadawały się do normalnego pobytu. Ciepła woda dostępna dopiero po kilku godzinach rano - panele słoneczne. Wieczorem po 22 już problem. Sprzątanie pokoju polegało głównie na opróżnieniu śmietników, pościel zmieniona jeden raz, ręczniki dwa razy. Lustro nie umyte ani razu. BAR: opcja all inclusive nie istnieje!!!!! W barze tylko woda, rozwodniony sok jeśli automat działa i to zamiennie w stołówce lub przy barze, piwo o smaku kwasu, wódka, gin, raki, brak jakikolwiek innych drinków. tylko w pierwszy dzień widzieliśmy szklanki do drinków, potem plastikowe kubeczki a po 2 dniach już tylko ze styropianu. Za barem bardzo brudno, blat wiecznie umazany, zlew i kostkarka że lepiej nie patrzeć. Stoliki brudne, nie przecierane przez cały dzień. STOŁÓWKA: jedzenie bardzo słabe, niesmaczne, mały wybór ( pierwszy raz na wakacjach schudłem ;) ) - surówki w których kapusta jest brudna! - dosłownie codziennie to samo, wręcz tragicznie, wiecznie zimne frytki, pozostałe jedzenie także ledwo letnie, śniadanie przeżyliśmy wyłącznie dzięki tosterowi, kawa z ekspresu w kubkach papierowych ponieważ filiżanek wiecznie brakowało,po stołówce chodzą koty. Psy i koty ganiają się pomiędzy ludźmi. Tragedia. PLAŻA: plaża mała, ale leżaków wystarcza dla wszystkich, po plaży chodzą koty i psy które załatwiają się między leżakami w obecności turystów, sikają na leżaki, piasek z petami i śmieciami, dość słabe sprzątanie, leżaki brudne a stoliki przy nich same się rozpadają, strach kłaść cokolwiek. BASEN: akurat nie korzystaliśmy z niego, mały ale wygląda na czysty co wieczór wrzucany środek czyszczący, brodzik dla dzieci. Po jedynym deszczu wszystkie nieczystości z okolicy trafiły do morza.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Fatalny pobyt choć tylko dwudniowy

    Dorota 07.10.2019

    Witam, przebywałam w tym hotelu 2 dni, bo Club Blue White kończył sezon, wiec 1 i 2 października zostaliśmy przeniesieni do tego hotelu, choć nie rozumiem, bo wakacje były wykupione do 3.10.2019r w Club Blue White, hotel Breezee Beach rekomendowany 4* dla Mnie nie zasługuje nawet na 2*, nie dość, że przydzielono nam pokoje, które były zalane, śmierdziały pleśnią, to jedzenie i obsługa koszmarna. Jedzenie dowożone, monotonne,na stołach w barze pełno talerzy kubków plastikowych, których nie ma komu posprzątać, obsługa hotelu patrzy się na to i głupkowato uśmiecha, w barze przy basenie wszystko podawane w styropianowych kubkach, choć szklane są na stanie baru, ale po co je myć. Na stołówce filirzankę do herbaty dostanie "kto pierwszy ten lepszy"bo póżniej to tylko kubki plastikowe obowiązują, pokoje sprzątane "po łepkach", reczniki jesli już zabiorą to zapomną dać nowych.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Zlozylismy reklamacje.Nie powinno byc tego hotelu w ofercie.

    Iwona, Katowice 11.09.2019

    Szanowni.Zlozylismy reklamacje.Oczekujemy odpowiedzi.z powazaniem.Iwona Pisarek

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM NIE NIE NIE!!!

    Mikeron 04.10.2019

    Nasz pobyt w hotelu trwał 3dni, Zostaliśmy przeniesieni na siłę z hotelu club blue white który miał 3 gwiazdki do tego który niby ma 4 gwiazdki. Hotel po powodzi i zalaniu. Pokoje na parterze tragiczne ! materace zamoknięte, zielone, grzyb. W łazience z wanny woda nie leciała do kanalizacji tylko na łazienkę i gdyby nie 20 ręczników które lezały na płytkach była by tragedia. Wszystko leciało na pokój, Balkonik był w błocie i glonach, zasłony brudne, szyby w błocie. Hotel nie ma swojej kuchni więc jedzenie jest dowożone i zimne !!! frytki przez 3 dni zawsze miałem zimne to samo z mięsem. Jedynie ciepła tam była herbata o ile była. Basen ma jedną głębokość ok 1.5m i jest 3 razy mniejszy niż w club blue white i dalej od morza ! Brak zjezdzalni, kortów, boiska do siatkówki. Morze nie takie złe, lecz gorzej niż w naszym 1 hotelu. W tym jedynie to molo na którym można było leżeć, coś nowego. Obsluga? porażka...lenie śmierdzące nie mówiące nawet "ok". Dopiero jak zamknęli club blue white to szef ściągnął tamtą ekipę do tego hotelu i zaczeło to wszystko funkcjonować tak jak powinno. Nagle wszystko było. Wcześniej ice finish vodka finish wszystko finish !!!! Naprawdę nie polecam tego hotelu a jak już się ktoś zdecyduje to pokoje na piętrze tylko i wyłącznie i może bez all inclusive bo i tak nigdy niczego nie było. 2 automaty do napojów 1 nie działał a z drugiego leciał tylko ananas. Jedyna zaleta to może blisko do Bodrum. Godzina na nogach z racji dużej góry lub za 1E busikiem podjechać. Ładny zamek tam jest, Marina, sklepy, bazary.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    Dramat

    J.C 06.05.2019

    Zdecydowanie odradzam, chyba że ktoś lubi ekstremalne warunki. Brak wody w „hotelu” co uniemożliwia codzinną higienę. Jeśli jakimś cudem woda leci z kranu to zimna jak lód. Hotel brudny. Jedzenie monotonne. Jedyne plusy to: plaża i miła obsługa. Niestety nikt z obsługi nie mówi po angielsku.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Opinia o hotelu

    Kamil 30.09.2019

    Pobyt od 19-29 4 gwiazdki to zdecydowanie za dużo 1.5/2 Max pokój trafił nam się na pierwszym piętrze I całe szczęście ponieważ nie wyglądał źle... wody ciepłej brak po 22 sprzątanie średnie woda uzupełniana zawsze. Jedzenie monotonne na całym obiekcie brudno psy koty. Obsługa nic sobie nie robi gdy zgłasza się jaki kolejek brak. (Piwo wino sztućce lod do wódki ponieważ drinków brak) wódka podawana przez pierwsze dwa dni w szkle później tylko w styropianie. Jedyna osoba która się stara to animator Ares. Pani rezydent Zuzanna to jedna wielka porażka zero kontaktu zainteresowania pomocy...Ja daję 1.5* i nie polecam !!!!

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Masakra

    Kuciak 02.10.2019

    Nie polecam .Właśnie jesteśmy z koleżankami. W tak złym i brudnym hotelu jeszcze nie byłyśmy

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Katastrofa

    Piotr, Piaseczno 30.09.2019

    Już raz pisałem, że ten hotel to porażka Rainbow, jednak zostało to ocenzurowane. Niby Rainbow ma 30 roboczych na moderację . Ja się pytam po co ? Minęło już dwa tygodnie..... Czekam.....

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem