Opinie klientów o Breeze Beach Bodrum

3.3 /6
48 
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.9
Obsługa hotelowa
3.8
Plaża
4.4
Pokój
3.6
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
3.7
Sport i rozrywka
2.9
Wyżywienie
3.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Marcin Sebastian, Warszawa 31.07.2019

Tureckie 4* to kpina

Fatalny hotel, dobra kuchnia i znakomity personel. Ogólnie bardzo wyeksploatowany obiekt, z wieloma usterkami jak brak sejfu, niedziałająca telewizja i powódź w łazience i pokoju po wzięciu prysznica. Smród z kanalizacji.

3.0/6

Michał 02.11.2019

Warto przemyśleć

Warto przemyśleć wybór tego hotelu. 4* jest mocno przesadzone nawet jak na tureckie realia. Obsługa bardzo słabo mówi po angielsku, pokoje trochę podniszczone i z czystością łazienek też szału nie ma (w naszym pokoju była zatkana łazienka, a pokój innych wczasowiczów zalany i śmierdział stęchlizną). Wyżywienie bardzo powtarzalne i mało regionalne. W barze dostępne tylko 4 rodzaje alkoholi: wódka, wino, piwo i rakija. Wielu Polaków narzekało na słabe pokoje, gdzie Turcy dostawiali dużo lepsze z lepszym widokiem. Na plus bliskość plaży i klimatyzacja w pokoju.

3.0/6

Dorota 07.05.2019

Brak ciepłej wody

Nie polecamy hotelu brak ciepłej wody możliwość wykąpania się ok godz 16,materace na leżaki położone zostały w 3 dobie pobytu, pomost robiony przy nas i nie wykończony do naszego wyjazdu byliśmy od 25 kwietnia do 02 maja,miły personel hotelu,jedzenie dobre ale nie urozmaicone

3.0/6

Grzegorz 14.09.2019

Wrześniowa Turcja

Pobyt od 05.09-12.09.2019 r. To co właśnie będziesz czytał jest najszczerszą opinią spośród wszystkich znajdujących się w tym miejscu i na tripadvisor. Zaczynając od początku po transferze do hotelu (z bardzo miłą rezydentką Małgorzatą, która pomogła przy meldunku/bariery językowe) trafiłem na przekąski (ok. 16 czasu lokalnego), którymi okazały się bezsmakowe hamburgery, które smakowały nijak i były serwowane 4 razy w ciągu 8 dniowego pobytu. Konsystencja ketchupu oraz majonezu diametralnie różni się od naszych europejskich. Pierwszy problem w hotelu to utrudnienia z komunikacją z obsługą hotelową w języku angielskim lub w niektórych przypadkach całkowity brak komunikacji. Pokoje były adekwatne do ceny. Nie spodziewałem się luksusów, ale hotel już wymaga gruntownego remontu z wewnątrz jak i z zewnątrz. Trzeba przyznać, że room service dokładał wszelkich starań by w pokoju czuć się jak najlepiej (codziennie sprzątane, codziennie wymieniane ręczniki ) w hotelu. Pokoje posiadają sejfy więc bez problemu można zostawić paszporty w pokojach, ale niektórzy z gości hotelowych podobno posiadali sejfy, które nie były do niczego przymocowane i można było je wynieść pod przysłowiową pachą. Klimatyzacja sprawna, lodówka na wyposażeniu pokoju. Bardzo istotną rzeczą jest brak jakiejkolwiek możliwości zamknięcia drzwi balkonowych co na parterze może być stresujące, ale nie spotkałem się z kradzieżami czy obcymi osobami kręcącymi się po kompleksie. Po 22 częsty brak ciepłej wody!!! W hotelu bardzo dużo naszych rodaków co dla jednych jest plusem (integracja), a dla innych minusem. Hotel znajduje się bezpośrednio przy plaży i posiada swoje prywatne molo z leżakami. Plaża hotelowa jest piaszczysta, ale samo dno po wejściu do wody mocno kamieniste. Nie należy się tym przejmować bo śmiało bez butów do wody można z niej korzystać, a jak ktoś bardzo chce piaszczyste dno wystarczy przejść na drugą stronę molo i rozkoszować się morzem. Turcja to kraj kotów i psów więc po hotelu kręci się dużo tych zwierząt dlatego należy pamiętać, że swoje potrzeby najczęściej załatwiają na plaży, która codziennie rano jest sprzątana przez obsługę. W hotelu oprócz naszych obywatelów znajduje się wiele osób tureckiego pochodzenia, które zajmują w większości leżaki na molo bardzo wcześnie. Basen hotelowy w dobrym stanie z czystą słoną wodą. Czasami muzyka na plaży i basenie za głośno, ale barman bez problemu może przyciszyć. Bar hotelowy obsługiwał barman Musa. Bardzo miły chłopak ( jak dowie się skąd jesteś to od razu poleje Ci wódkę). Wieczorami można w spokoju obserwować zachodzące słońce przy gorącej tureckiej herbacie lub czymś mocniejszym. Do baru brak zastrzeżeń i serdecznie polecam. Czas na jedzenie: Ogółem posiłki główne są mistrzostwem świata. Każdy znajdzie coś dla siebie nawet wegetarianie. Ich desery to bomby kaloryczne uzbrojone w czysty cukier, ale warto spróbować w końcu to wakacje :P brak jakichkolwiek obaw, że zabraknie nam któregoś z dań. Kucharz zawsze doniesie. Owoce świeże i pyszne. Wszystkie posiłki w hotelowej restauracji z widokiem na zatokę. Wybierając się na wycieczkę należy zgłosić do recepcji chęć dostania LunchBoxu przed kolacją dnia poprzedniego. Zazwyczaj jest to duża kanapka z lokalną wędliną- wieprzowiny tam się nie uświadczy. Jeśli chcecie skorzystać z łącza wi-fi to hotel takie posiada, ale bardzo bardzo słabej jakości. Lepsze łącze przy barze hotelowym, ale minusem jest to, że zazwyczaj działa tylko w godzinach pracy baru (10:00 - 23:00) . Hotel nie posiada w swojej ofercie animacji, ale pracuje tam Ares, który jest animatorem. Wieczorami organizuje spotkania gości hotelowych, które są bardzo mile odbierane i powodują, że na długo zapadną nam w pamięć. Świetnie przy tym się bawi i integruje. Polecam tego Pana. Dla osób, które pragną imprez klubowych wystarczy, że wspomną o tym Aresowi, a on zorganizuje bezpieczne wyjście na miasto nocą do klubu. Z pobytu w tym hotelu jestem bardzo zadowolony. Baterie w pełni naładowane. Z pewnością do Turcji jeszcze wrócę!!!
167812
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem