Opinie o Cactus Fleur Beach Club

Kategoria lokalna: 4

5.1/6
(36 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
4.9
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Ok

    MARTA, GDAŃSK 01.07.2019

    Ogólnie jesteśmy zadowoleni z pobytu ale było też kilka minusów. W opisie hotelu podana jest informacja że każdy pokój posiada balkon lub taras, co było dla nas istotne (byliśmy z małym dzieckiem), w rzeczywistości niestety tak nie jest. Przed wejściem do pokoju mieliśmy 2 krzesełka i stolik ale było to zaraz przy głównej alejce więc prywatności żadnej. Atrakcji dla dzieci niewiele, animacje niestety prowadzone w języku tureckim lub rosyjskim. Dużym utrudnieniem jest to że praktycznie nikt z obsługi nie mówi nic w języku angielskim ale poza tym na jakosc obslugi nie można narzekać. Bardzo fajnym rozwiązaniem dla dzieci i w sumie też dla dorosłych :-) jest Aquapark.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Fajny pobyt

    PAWEL, Olkusz 25.07.2019

    Było fajnie, z wyjazdu jestem zadowolony, hotel kameralny, praktycznie każdy miał trochę miejsca dla siebie, jedzenie bardzo dobre i dużo - każdy mógł coś znaleźć dla siebie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    pobyt wrzesień 2020

    Monika, Wilczopole 23.09.2020

    Udany pobyt. Hotel czysty, codziennie sprzątane pokoje, przestrzegane zasady bezpieczeństwa w związku z covid. Obsługa hotelu bardzo miła i kulturalna. Posiłki bardzo dobre. Dużym plusem jest położenie hotelu, bezpośrednio przy plaży. Restauracja hotelowa położona na końcu kompleksu, przy plaży co uatrakcyjnia spożywanie posiłków. Codziennie podczas kolacji muzyka na żywo. Możliwość korzystania z kompleksu basenów. Ręczniki plażowe wydawane za kaucją 10 euro, która była zwracana na koniec pobytu. Ogólnie oceniam pobyt jako bardzo udany.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    bardzo mieszane odczucia

    Robert, Toruń 23.08.2019

    hotel ma spory nie wykorzystany potencjał ale obsługa i wręcz dyskryminowanie obywateli europy wschodniej (nie tylko Polaków )

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    pobyt na minus

    Robert, Toruń 30.08.2019

    po przeczytaniu opinii spodziewałam się czegoś lepszego , pokoje stare przed remontem ,klima śmierdząca ,łazienka pleśń i smród , obsługa bardzo słaby angielski .Ale domyślam się dlaczego Rainbow publikuje tylko opinie pozytywne ,moje dwie poprzedni nieopublikowane

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Majówka 2019

    Aldona, Warszawa 31.05.2019

    bez komentarza....nie dane nam bylo byc w tym hotelu z uwagi na fakt iz byl i byc moze jeszcze jest w remoncie. Tymbardziej dziwi mnie fakt ze Biuro Rainbow prosi mnie o wystawienie opinii. Hotel do ktorego zostalismy przeniesieni nie spelnial w ogole naszych oczekiwan, bylo brudno,duzo schodow do przejscia zeby gdziekolwiek sie dostac. Jednym slowem wyjazd bardzo nieudany i musze powiedziec ,ze jeden z najgorszych - jak Biuro z dlugoletnia tradycja wysyla stalych klientow do hotelu , ktory nie jest gotowy na przyjecie kientow!!!! Oferta sprzedana w Styczniu 2019 a od Grudnia 2018 hotel w remoncie - kpina!!!!!?

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem