Opinie o Fantasia Deluxe

5.0/6 (10 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.0/6
10 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.9
Plaża
3.9
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Polecam z małym ale....

    hotel wymaga odświeżenia, jedzenie pyszne, obsługa bez zarzutów. Natomiast dla nas ludzi bez dzieci uciążliwe było brak cichego basenu. Wszędzie dzieci skaczące na głowę niby jest tz. cichy basen jednak nikt tego nie pilnował.

    Małgorzata, --- - 18.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Sam hotel naprwdę fajny i godny polecenia ale ...... budowa koło niego bezpośrednio okna w okna to koszmar. Nikt z Rainbow o tym nie informował

    Chciałbym żeby poznali Państwo opinię człowieka, który ciężko pracuje żeby raz w roku wyjechać na wymarzone 10 dniowe wakacje wraz z rodziną i odpocząć. Czy to tak wiele za prawie 20000PLN? Poniżej wyjaśniam dlaczego taka niska ocena. Może to pomóc, przy decyzji i zaoszczędzić Państwu trochę nerwów. 1. Pokój: do samego hotelu i pokoju naprawdę trudno się przyczepić. pokoje sprzątane, ręczniki wymieniane, tutaj naprawdę ok. może na drobny minus dałbym sejfy które nie są elektronicznie zamykane tylko na kluczyk. Natomiast nie można pominąć tematu o którym operator nic nie powiedział i nie poinformował mnie przy zakupie wycieczki a mianowicie wielkiej budowy która jest zaraz obok hotelu dokładnie okna w okna w pokoikiem który mi przydzielono. to jest jakiś koszmar. nie dość, że widok jest bardzo słaby (sposób prowadzenia budowy w sposób w Polsce niedopuszczalny to jeszcze hałas od 9:00 do nawet 18:00. Młoty pneumatyczne, szlifierski zrzucane rury rusztowania i wiele innych standardowych dźwięków budowy. Możliwość otwarcia okien, usiądnięcia na tarasie napicia się spokojnie kawy popatrzenia na zachód słońca tutaj satysfakcji nie będzie. Bardzo ważne jest żeby każdy kto korzysta z tego hotelu pierwszego dnia jeżeli otrzyma pokoik od strony budowy od razu to zgłaszał do rezydenta. nie wiem na ile to pomoże ale polecam (mi nie pomogło). Z uwagi na opisany remont który wszystko kompletnie co dobre w pokoiku psuje ocena ta niska. 2. Wyżywienie - Super Super Super. Wielka różnorodność, smacznie i przepysznie. dla każdego coś dobrego. Nic więcej dodać nić ująć 3. Obsługa hotelowa - nie mam się tutaj do czego przyczepić. Zawsze starali się pomóc, zawsze uśmiechnięci. Oczywiście jak przyszło 200 osób w jednej chwili na jedzenie to mieli zamieszanie ale nigdy nie odmówili niczego i nawet jak chwile trzeba było poczekać to pamiętali że mają coś do zrobienia i to robili. 4. Rezydent - osobiście nie poznałem. Robił co mógł ale.... nic nie zrobił. w sumie z informacji SMS wywnioskowałem że muszę sobie sam poradzić. Dobrze, że znam angielski i nie jest i obce przebywanie zagranicą jednak dla kogoś mniej obytego i nie znającego języka było by trudno. Mam wrażenie, że rezydenci są tylko zainteresowani wówczas jak się wykupuje dodatkowe wycieczki lub jest dużo klientów w hotelu. z uwagi, że w tym hotelu byliśmy tylko w 6 osób i zainteresowani byliśmy wypoczynkiem na miejscu kontakt z rezydentem był bardzo ograniczony, a załatwienie sprawy przeniesienia nas do innego pokoju lub innego hotelu ogarnięte na zasadzie "nie udało się znaleźć wolnych pokoi...... była rozmowa z działem produktu.... kwestia jest w toku..... mamy meritum sezonu...... proszę podejść do recepcji i się dowiadywać jak sprawa wygląda..... ja jak będę coś wiedziała tez dam znać". hmmm jak dla mnie słabe. Można było od razu powiedzieć załatw s obie sam to pewnie bym nie czekał kliku dni na podejście do recepcji. Taka uwaga do Rezydentów. Moim zdaniem Rezydent to osoba która przyjechała do pracy i za pieniądze klienta tam pracuje, a klient to osoba która przyjechała odpocząć i nie martwić się niczym ale może się mylę!!! 5. Okolica. Ogólnie to słaba. Budowy innych hoteli wokoło, plaża ..... której praktycznie nie ma. piękne zdjęcia mola okazały się tylko zdjęciami. Na jedno molo wejście zagrodzone na drugie, że w ogóle ktoś zezwala wchodzić to tylko i wyłącznie na własna odpowiedzialność. Jedno wielkie nieporozumienie. Nie patrzcie się na zdjęcia z plakatu i ludzi chodzących po molo. Na te molo nie wolno wchodzić grozi upadkiem na skały z uwagi na dziury w molo. Konstrukcja przerdzewiała żelbeton nawet w 50% uszkodzony. 1,5 punktu tylko za leżaki na pseudo plaży i organizatorów z hotelu którzy jak już pisałem robili co mogli żeby klient był zadowolony. i Do tego przechodzę 6. Hotelowi (Nie pracownicy Rainbow !!!!) organizatorzy zabaw, animacji, atrakcji wodnych, i wszelakich innych elementów zasługują na wielkie uznanie. Ich aktywność, zaangażowanie, sposób komunikacji .... Wielki, Wielki Szacunek!!!! Wielkie uznanie za utrzymywanie porządku przy basenach, choć naprawdę turyści byli różni, za dyscyplinowanie osób za zajmowanie leżaków (standard hotelowy zająć leżak o 5:00 rano i cały dzień nie przychodzić). No i wielkość i jakość wody w basenie wszystko na plus. 7. To samo jeżeli chodzi o animatorów dla dzieci. Co prawda nie w Języku polskim (tak jak pisałem Rainbow w tym nie uczestniczył) jednak nam i naszym dzieciakom to nie przeszkadzało. cały dzień coś się dla dzieciaków działo. a wieczorami świetne zabawy i pokazy od akrobatów, cyrkowców, po pokazy ognia. SUPER Podsumowując: na (+) 1. infrastruktura hotelowa (nie licząc plaży i molo) 2. animatorzy 3. zaangażowanie obsługi 4. jedzenie na (-) 1. obsługa Rainbow 2. plaża 3. molo - to DRAMAT. Czegoś takiego jeszcze nie widziałem. Zdjęcia to fotomontaż lub zrobione dawno temu 3. umiejscowienie hotelu. le to zależy kto co lubi. Ja daję złą ocenę z uwagi na budowy wokół Sami musicie zdecydować czego oczekujecie od wakacji. Ja ogólnie nie jestem zadowolony bo wszystko to co był naprawdę dobre zostało zniweczone prze nieustające hałasy z budowy słyszalne nawet na basenach. to samo dotyczy molo, które pięknie wygląda w katalogu. Byłbym w stanie przeboleć plażę ale nie to co się działo obok hotelu. Dodam jeszcze, że po raz pierwszy wystawiam tak słaba opinię o wycieczce na która wydałem roczne oszczędności, a wszystko to przez brak informacji od operatora i jego brak udolności w załatwieniu zmiany pokoi hotelowych lu nawet hotelu (bo i na to byliśmy w stanie się zgodzić)

    Ireneusz Kozłowski - 04.09.2024

    12/12 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem