Opinie o Infinity by Yelken Aquapark & Resorts

5.2/6 (255 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.2/6
255 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Dobre wakacje, ale...

    Hotel ładny, nowoczesny, położony na rozległym terenie, pięknie usytuowany. Niestety plaża maleńka i brudna w ogóle nie do użytku. Blisko plaży publicznej, ale tam leżaki płatne. Jedzenie koszmarne, monotonne i zimne. Owoców praktycznie brak . Sala gier czynne 2 razy po dwie godziny w ciągu dnia. O 17.00 całkiem zamykana, akurat wtedy kiedy schodzi się z plaży i chętnie każdy by skorzystał. Sprzątanie sporadycznie. Barek nie uzupełniany i papier toaletowy nie uzupełniany. Animacje na 4 piętrze i mało informacji na ten temat, żadnego plakatu, wskazówek. Personel trochę nieogarnięty. Może pewne rzeczy nie dopracowane, bo przed sezonem 5-12 maj, ale powinna być informacja, że aqua park nie czynny przed sezonem itp. Woda w basenie nie podgrzewana, ale jak dla mnie ciepła. Leżaków nie brakowało ale moim zdaniem obłożenie było góra 30% . Basen kryty o którym niewiele osób wiedziało. Hammam w hotelu, odpłatnie. No i dojazd z lotniska koszmar biuro wybrało dalsze lotnisko Bodrum więc dojazd zajął ponad 3 godziny bo jak zwykle zabierano ludzi do różnych hoteli. W naszym przypadku do 7 (czasem tylko 2 osoby). 5 gwiazdek należy się za wygląd i położenie hotelu reszta wypada marnie.

    Anita - 13.05.2022

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Spadek komfortu

    Niestety komfort z roku na rok znacznie się obniżył . Była z rodziną w tym hotelu w ubiegłym sezonie, byliśmy bardzo zadowolenie dlatego powróciliśmy na wypoczynek w 2024 roku. Czystość: brudne mopy z wiadrem przy drink barach powodowały nieprzyjemny zapach, czarna woda w wiadrze, ręczniki hotelowe i przy basenie sprane i niedoprane, na klatkach schodowych pety( w całym pobycie około 4, niby mało, zdarza się ale niestety świadczy to o tym że nie ma nadzoru nad ekipą sprzątającą)Pokoje przygotowane pod gości hotelowych nie sprzątnięte z kurzu, pod łóżkiem/dostawką pęk kurzu. Jedzenie: urozmaicone dla mnie na poziomie dobrym, zawiedliśmy się na dniach a la carte ( w restauracjach hotelowych) są to te same dania co podawane są wszystkim w restauracji hotelowej tylko przy innych stolikach... przykre ponieważ mam porównanie z ubiegłego roku - dania były przygotowywane przez szefa kuchni były zupełnie inne bardzo smaczne, jedliśmy dania z kuchni tureckiej i włoskiej. Położenie hotelu: super! Obsługa: bardzo utrudniony kontakt z pracownikami hotelu, mąż zatrzasnął się z synem w windzie przy basenie, telefon umożliwiający wezwanie pomocy w windzie nie działał, pukanie w szybę nie skuteczne ponieważ przy basenie była strefa rozrywki, głośna muzyka. Po kontakcie telefonicznym z telefonu komórkowego do mnie ciężko było kogoś znaleźć kto zna język angielski lub z pomocy technicznej. Jest to duży obiekt... po 15 minutach zaczęła się akcja wypuszczenia z windy Dodam iż na zewnątrz było 36 stopni. Po wydostaniu się mąż rozmawiał z recepcją że to skandaliczne że w windzie nie działa telefon i że należy naprawić tą usterkę. W ramach rekompensaty mąż otrzymał bon na kolację a winda nie została naprawiona i dalej goście korzystali. Telefon nie został naprawiony. Reasumując hotel położony w bardzo atrakcyjnym miejscu natomiast widać iż brakuje osób zarządzających pracownikami, dbających o komfort gości. Szkoda

    Natalia, - 30.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    18/22 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Opinia

    Hotel położony fantastycznie, obsługa miła, pomocna, zawsze uśmiechnięta. Niestety, wyżywienie to masakra, codziennie to samo, na dodatek wszystko zimne, na śniadanie jajecznica z proszku, oczywiście zimna. Zupy smakowały jak stara szmata, ciężko było określić co to za zupa, tylko 2 razy na pobyt dało się zjeść. Można powiedzieć, że owoców nie było, tylko zmrożone jabłka, gruszki i banany. Nie było melonów, arbuzów, truskawek chociaż na targu były. Plaży właściwie nie było, a to co się nazywało plażą to jeden wielki syf. Nie sprzątane wodorosty wyglądały jakby wylał się jakiś smar. Rezydentka proponowała plażę, która było obok, ale była to plaża publiczna, bez leżaków i parasoli hotelowych i oczywiście bez drink baru. Nie po to wybieraliśmy hotel pięciogwiazdkowy Ultra All Inclusive, żeby potem za wszystko płacić.

    Katarzyna - 13.05.2022

    19/23 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    w skali 6 dostaje mocne 4

    ogólnie wycieczka udana,hotel i okolice w porządku. Obsługa pomocna .Nocne jedzenie ok,dobre alkohole,fajni animatorzy.

    Marcin, Welnica - 18.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem