Opinie o Infinity by Yelken Aquapark & Resorts

5.2/6 (255 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.2/6
255 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    Słabiutki hotel

    Brud, brud... konczymy 12 dniowy pobyt w tym hotelu, 5 gwiazdek za ren hotel to jakaś abstrakcja. Pokój sprzątany pobierznie przez cały pobyt 3 razy, pościel wogole nie zmieniana. Na jadalni brudne i klejące stoliki często też niedomyte sztućce i zasstawa stołowa. Pokój z widokiem na morze niestety nie gwarantuje wypoczynku, głośna muzyka aż do godziny 1/ 2 w nocy. Plaża hotelowa tzn. skrawek plaży okropny, pływające zgnile owoce i inne nieczystości. Nie polecam

    Kamysz - 14.06.2022

    7/9 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Infinity by Yelken Przemek Czerwiec 2024 r.

    Hotel absolutnie nie wart 5 gwiazdek. Ogólnie natłok ludzi, a hotel bardzo "ściśnięty", bez luźniejszych przestrzeni typu park, szeroka plaża itp. Infrastruktura nie przygotowana na taką ilość turystów, wszędzie walka o leżaki, stoliki, jedzenie. Kolejki dosłownie do wszystkiego- stolika, posiłków, baru, toalety. Obsługa niezbyt miła. Ultra All inclusiv to w tym przypadku kpina, nie byłem na tak słabym All w życiu, a byłem już na kilku w tym na All w 4 gwiazdkowych hotelach. Do tej pory Turcja kojarzyła mi się raczej z dobrym jedzeniem, a to było gorsze niż w Egipcie. Plusem hotelu jest duży Aquapark. Powrót fatalny. Wylot miał być po 3 w nocy wiec z hotelu wyjechaliśmy 22:40 bodajże, lot opóźniony o 3 godziny, wiec wylecieliśmy ok. 6:40 rano. Cała noc bez sensu na lotnisku z połową ławki na 3 osoby i pozamykanymi sklepikami, nikt się tym nie zainteresował.

    PRZEMYSŁAW, LUBARTÓW - 20.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    1/2 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Słabiutko

    Hotel zdecydowanie nie zasługuje na 5* i oferuje niski stosunek jakości do ceny - niezbyt czysty, zaniedbany, plaża hotelowa to jedna wielka sterta śmieci - wszędzie kubki, pety, szkła. Przy basenach oczywiście zajmowanie leżaków ręcznikami od rana albo nawet już wieczorem, mimo że niby jest zakaz nikt go nie przestrzega. W pokoju brudno, pajęczyny, w łazience grzyb i smród. Sprzątaczka przelatuje sobie tylko jednym mopem całe piętro bez zmiany wody więc po jej wizycie brud zostaje roztarty po podłodze. Nie uzupełniają środków do kąpieli. Okno się nie zamykało (a pokój na parterze). Byliśmy z rocznym dzieckiem, dostaliśmy co prawda łóżeczko o które poprosiliśmy (też brudne, cały bok czymś oblany), natomiast pokój był na wprost sceny gdzie nieraz do drugiej w nocy było tak głośno, że nie dało się spać. Mały plusik to obsługa - od recepcjonistów, przez barmanów, po animatorów - wszyscy uśmiechnięci, pomocni i życzliwi. Na minus kelnerzy z napojami przy kolacji - jeśli nie jesteś Turkiem to udają, że nie istniejesz. Jedzenie bardzo tłuste i dość monotonne, brak jedzenia dla małych dzieci, jest coś co nazywają „kids Buffet” gdzie rzucają trochę warzyw pokrojonych w paski. Przy basenie burgery strasznie suche, z kolei na pomoście tak ociekające olejem, że aż mdli. Na plus restauracja turecka ala carte - naprawdę niezłe jedzenie. Jeśli chodzi o położenie hotelu, to blisko do straganów i Ladies Beach, do marketów w granicach 10-15min spaceru, przed hotelem przystanek busa do centrum. Aquapark całkiem ok, ratownicy pilnują porządku, jedna ze zjeżdżalni nie działa a w basenie z falą nie ma fali. :) Dużo się dzieje, dużo animacji i codziennie coś ciekawego na scenie. Co do Rainbow i obsługi wczasów: hotel polecono nam w salonie jako idealny na wyjazd z dzieckiem - jestem zdecydowanie innego zdania. Kiepsko działający system pozmieniał mi daty ważności paszportów i musiałem prostować to mailowo. Na lotnisku w Bodrum brak Rainbow na tablicy informacyjnej, musieliśmy biegać z walizkami i wózkiem i szukać przedstawiciela, który powiedział że mamy iść do stanowiska, wziąć sobie kopertę i iść do autokaru. Odnośnie spotkania z rezydentem - jak się upycha na spotkaniu 50+ osób, a osoba prowadząca to drobna kobieta to wypadałoby jej załatwić od hotelu jakieś drobne nagłośnienie. Pani mówiła cicho, ja niestety nie mogę małemu dziecku kazać być cicho i sobie gadało, więc musieliśmy opuścić spotkanie, bo Pani rezydent „nie mogła się skupić”. Nie skorzystaliśmy przez to z żadnych wycieczek fakultatywnych, choć chcieliśmy. Wyjazd na lotnisko był o 6:15, więc poprosiliśmy hotel o jakiś pakiet śniadaniowy, otrzymaliśmy słaba kanapkę i jabłko, nie dało nawet wody. Podsumowując pierwszy raz skorzystaliśmy z ofert Rainbow i prawdopodobnie ostatni, choć nie należymy do osób bardzo wymagających to wiel rzeczy było nie tak i osoby z którymi rozmawialiśmy na lotnisku miały podobne odczucia.

    Kasia i Rafał - 24.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Szkoda czasu

    Totalne zadupie..... 3h autobusem z lotniska .... dłużej niż lot samolotem dziękuję bardzo Odradzam szkoda czasu

    Paweł, Mikołów - 23.05.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    4/10 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem