Opinie o Korumar Deluxe

Kategoria lokalna: 5

5.6/6
(185 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.0
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Hotel z pięknym widokiem i dobrą lokalizacją

    Anna 03.08.2022

    Woda w basenie bardzo zimna, zakrawa na morsowanie co dla nas jest dużym minusem dla hotelu. Woda w morzu także zimna, jest to naturalne w tym regionie, ciągłe fale uniemożliwiają też spokojne przebywanie w morzu. Od rana do popołudnia nie działa klimatyzacja w całym hotelu, w lobby barze ciężko wytrzymać tak od południa do zmierzchu. Restauracje także nie są klimatyzowane, kolację spożywa się na tarasie widokowym (owszem piękne są widoki) ale jest bardzo gorąco. Naczynia, a zwłaszcza szkło są niedomyte, barmani w lobby barze myli je pod bieżącą wodą, a nie w zmywarkach. Jedzenie smaczne, śniadania i obiady są takie same codziennie, kolację urozmaicone. Wódka Smirnoff, piwo tylko Efez, brak drinku Mohito w all inclusive.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Korumar Deluxe

    Krystyna 02.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Minusy: - centralnie sterowana klimatyzacja - w pokoju było gorąco, pomimo zgłaszania obsłudze, brak reakcji - tylko wybrane drinki w ramach all inclusive, za np. mojito trzeba dopłacać Plusy: + położenie - kilka minut spacerem do miasta + czysta woda, kamienista plaża + dobre jedzenie + mało Polaków

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Świetna lokalizacja, kiepskie wyżywienie

    Tomasz, Poznań 09.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Jeśli miałabym wymienić najważniejszą zaletę tego hotelu, to jest to głośne: LOKALIZACJA (!). Pokój koniecznie trzeba rezerwować z widokiem na morze, bo jest tego warty - najlepszy jaki kiedykolwiek mieliśmy. W części widok na miasto o pięknej topografii, w większości na bezkres morza. Rewelacja. Obsługa na piątkę jeśli chodzi o serdeczność, sprawność i chęć pomocy, ale tylko kilka osób z obsługi faktycznie mówiło po angielsku, większość zna kilka zwrotów. Z hotelu można dostać się do centrum w 15 minut na piechotę albo w 3 lokalnym tanim busikiem. Hotel ma kaskadowe położenie i masę ukrytych małych zaułków. najbardziej urzekła nas malutka plaża na północnym krańcu, o której 95% gości chyba nie wiedziało. Codziennie było tam max 3-4 osoby, zawsze wolne leżaki, cisza i prywatność (w dużym kontraście do strefy basenu i bardziej oficjalnego zejścia do morza). Z dala od baru, ale dla nas to był plus. Ocenę zaniżają natomiast: -1 gwiazdka za brak klimatyzacji w częściach wspólnych (wyjątkowo nieprzyjemne gdy wchodzi się z temp. 35 stopni do dusznych przestrzeni, w których stoi gorące powietrze), kiepskie wifi w pokoju (film, który musi się ładować w tych czasach jednak wkurza) + nie oszukujemy się - to stary budynek i to się czuje - 1 gwiazdka za jedzenie i drinki. Jedzenie może być subiektywnym odczuciem i chyba tak to wygląda we wszystkich hotelach (kuchnia turecka opiera się na nabiale i tłustych daniach, często smażonych w głębokim tłuszczu). Zdarzały się dobrze zrobione ryby i dania typu gulasze - super zrobione mięso + naprawdę smaczne baklavy. myślałam, że ich nie lubię, ale jednak lubię ;) Za drinki należy się jednak dwója z minusem. wszystkie oparte na syropach i gazowanych sokach. Cukier w cukrze cukrem obsypany. w ofercie all inclusive alkoholami były tylko wódka i gin. Niby kilkanaście drinków do wyboru, ale wszystkie takie same w smaku - cukrowe okropieństwo. W.cenie nie było tak podstawowych drinków jak mojito... Co więcej, kiedy zdecydowaliśmy się zapłacić za lepsze drinki dostaliśmy jedynie inny alkohol ubrany w ten sam cukrowy szajs. Pomimo opisu w menu, że drink zawiera mleczko kokosowe robiono je z mleka krowiego. Zamiast limonki w opisie - cytryna. Zamiast soku pomarańczowego - gazowana fanta. I tak dalej... Pomimo wtop z klimatyzacją, internetem i jedzeniem/piciem to jednak polecam to miejsce. Widoki kradną serce.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel Korumar

    MALGORZATA, RZESZOW 03.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel położony w pięknym miejscu,bardzo czysto ,obsługa profesjonalna . Polecam gorąco.Troche brakowało rozrywki.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wyjazd wrzesień 2024

    Grażyna, Warszawa 27.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Byliśmy w tym hotelu we wrześniu 2024. Zalety: czystość,widoki,lokalizacja. Jeśli chodzi o minusy to największy za wyżywienie bardzo mały wybór , codziennie to samo, kolację to wszystko co zostało z obiadu plus parę innych rzeczy,zero owoców morza, zero kolacji tematycznych co w Turcji jest normalne. Jeszcze bar przy pseudo plaży i basenie był znośny. Jeśli chodzi o alkohole bardzo ubogie i tylko miejscowe, lepsze alkohole płatne nawet w opcji All Inclusive . Słabo jak za taką cenę. Pokoje wybierać tylko z widokiem na morze. Jeśli chodzi o personel sprzątający to 6+, kelnerzy w barach też na 5. To był nasz 5 raz w Turcji i pierwszy z najgorszych pod względem jedzenia, pierwszy raz wróciłam z wakacji podczas których schudłam . Nie polecam i sama nie wrócę do tego hotelu. Cena bardzo wygórowana i nie adekwatna do jakości.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem