Opinie klientów o Korumar Ephesus Beach

5.7 /6
255 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.7
Pokój
5.9
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

ANNA, RUDA ŚLĄSKA 30.06.2021

Fajnie

Hotel bardzo ładny, czysty. Ładnie urządzone pokoje, Niestety na początku pobytu był praktycznie pusty, co skutkowało tym, że niektóre bary były zamknięte, a zjeżdżalnie otwarte przez 1h.

4.0/6

Tomasz, Osielsko 07.08.2022

Korumar Ephesus Beach 07/08.2022

Hotel zadbany, pokoje przestrzenne i czyste. Dodatkowym atutem są fajne zjeżdżalnie. Niestety to chyba koniec plusów... Najgorzej jest z jedzeniem które jak na Turcję w której zawsze dobrze pojadłem jest po prostu kiepskie... Dodatkowo można je zobaczyć tylko przez szybę, a podaje obsługa. Dodatkowo nigdzie nie można napić się dobrej kawy, tylko wodę z posmakiem kawowym... Na basenach nie ma obsługi kelnerkiej, a animatorzy pracują jak za karę. W związku z tym nie polecam. Byłem w Turcji 5 razy i to jest bez 2 zdań najgorszy hotel w którym byłem w Turcji. Całą sytuację poprawia umiarkowana pogoda, ale w hotelach obok pogoda jest taka sama...

4.0/6

Joanna, Piaseczno 10.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Dobry hotel

Hotel dobry, ale jak na 5* nie powala. Plusy: pokoje czyste, sprzątane codziennie, mini barek uzupełniany codziennie, hotel rozłożony na kilka budynków przez to nie było ścisku, kolejek do wind, zieleń do okoła, basen duży, bez problemu ze znalezieniem leżaków nawet o 11, ręczniki w pokojach zmieniane codziennie, ręcznik na basen można wymienić kiedy się chce. W barach bez problemu z dostępnością napoi tych z % jak i bez. Bezpośrednio przy piaszczystej plaży. Fajne zjeżdżalnie. Animacje dla dorosłych ok. Dla dzieci poza klubikiem tylko piłka nożna, choć mogły dzieci też grać w darty. Blisko Efez - warto zobaczyć. Minusy: Plaża brudna na pisku dużo roślinności, a w wodzie śmieci, woda mętna oprócz tego mała ilość leżaków pod zadaszeniem. Długi transfer z lotnika z Bodrum około 3h . Hotel na odludziu, gdziekolwiek chce się jechać należ brać taksówkę - 10Euro do Kusadasi, Obsługa w pierwszej kolejności obsługiwała turystów Turecko języcznych i czasami bardzo długo sie czekało na pozabieranie talerzy ze stołu. Drinki w każdym barze inny miały smak. Brak listy drinków w all inclusive. Mała szafa w przedpokoju, część z półkami to połowa głębokości. Plus/minus: Jedzenia dużo, można coś znaleźć dla siebie, śniadania takie bardziej kontynentalne, lunch w dwóch miejscach, w restauracji głównej mniej się powtarzało niż w barze przy basenie, ale każdy znalazł coś dla siebie. Kolacje mimo, że tematyczne to takie nie były, np. owoce morza to może 2-3 potrawy tylko, brakowało grilla na dworze. Lody codziennie 11-17. Jedzenie tak oceniamy, po 5 pobycie w Turcji. W tym czasie co byliśmy było bardzo dużo turystów z Turcji. Jak ktoś nastawiony na bazary to albo ten codzienny w Kusadasi albo w Selecu - mały w sobotę.

4.0/6

Mariusz, Warszawa 14.10.2021

Świetny hotel, pokoje - zła obsługa i takie sobie jedzenie

Piękny hotel z doskonałymi pokojami, lokalizacją (może trochę daleko od lotniska, ale naprawdę ładnie położony w spokojnej okolicy). Bardzo ładny basen, czyste otoczenie, naprawdę świetna plaża z dość płaskim wejściem do morza. Jednak jedzenie jest monotonne i prawie takie samo każdego dnia. Mogłem to zaakceptować, ale to, co mnie zirytowało, to poziom obsługi kelnerskiej. Bardzo słaby, czasem wręcz niegrzeczne zachowania, gdy kelnerzy jawnie ignorowali moją rodzinę. W lobby barze prosiłem o serwis 6 razy - kelner przychodził i nagle ostentacyjnie interesował się czymś innym podczas składania zamówienia, ostatecznie odchodząc. Poziom obsługi powrócił do normy dopiero po mojej eskalacji z managerem. Obsługa niewiele różniła się w innych częściach hotelu. W głównej restauracji, kelner potrafił nie przychodzi przez 30 minut, co uniemożliwiało zamówienie herbaty (nie można tam samodzielnie serwować napojów). Ogólnie miałem wrażenie, że kelnerzy chcą pokazać, że to do nich należy decyzja kiedy chcą obsłużyć, a nie kiedy o to poproszę. Z tego powodu moje doświadczenie z tym hotelem było naprawdę średnie. Na koniec - słaba oferta animacji. Brak sportów wodnych, aqua-aerobiku, oferowanych w innych hotelach. Niektóre gry proponowane w harmonogramie nie są wykonywane przez zespół animatorów
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem