5.7/6 (325 opinii)
Kategoria lokalna 5
4.5/6
Hej! byliśmy na wczasach w powyższym hotelu na ultra all inclusive w ostatnim tygodniu kwietnia. Wydaje mi się, że to troszkę za wcześnie bo hotel zaczynał żyć dopiero pod koniec naszego wyjazdu. Podczas naszego pobytu było bardzo mało gości przez co zjeżdżalnie były otwarte tylko godzinę dziennie choć równie dobrze mogła mieć na to wpływ zimna woda w basenie. Jedzenie dobre, fajne wieczory kulinarne, podczas japońskiego jedliśmy sushi, bardzo dobra kawiarnia z łakociami! Obsługa bardzo sprawna i bez przerwy dbała o czystość hotelu. Drinki na bazie ogólnoświatowych alkoholi typu ballenteins czy Johnie Walker. Blisko do ruin starożytnego miasta Efes. Bardzo duże pokoje, choć niestety łóżko małżeńskie połączone z dwóch mniejszych materacy - za to duży minus. Ogólnie polecam!
4.5/6
Hotel zgodny z opisem. Fantastyczne baseny, obiekt nowoczesny. Na żywo wyglada lepiej niż na zdjęciach. Duża przestrzeń, sporo zieleni. Wyżywienie ok. Obsługa miła i uczynna. Raj dla dzieci. Hotel położny na uboczu, ale bez żadnych problemów można się dostać do Kusadasi taksówką lub busem.
4.5/6
W tym roku w raz z małżonką wybraliśmy się na urlop do Hotelu Korumar, był to już nasz kolejny wyjazd do Turcji. Urlop zaliczamy do udanych, jednakże nie obyło się bez wpadek. Na plus zdecydowanie należy ocenić wyżywienie - restuaracja stanęła na wysokości zadania i wyżywienie było przepyszne. Obejście hotelu i sam hotel też należy pochwalić, ponieważ niewiele hoteli w tym rejonie może się pochwalić tak ładną plażą. Minusem niiestety była czystość w pokojach. Osoba odpowiedzialna za czystość niestety pozostawia wiele do życzenia - pokój przez nasze 2 tygodnie pobytu nie był ani razu posprzątany - kurze nie były ścierane, podłoga też nie zobaczyła mopa przez te 2 tygodnie.
4.5/6
Plusy: - piękny basen - dobre jedzenie - wysoki standard - piękne pokoje - ogarnięty i pomocny kelner w lobby Minusy: - słaba obsługa, kelnerzy podczas posiłków rozmawiają ze sobą i mało interesują się innymi - 1, czasem 2 kelnerów na całe lobby. Przy dużym obłożeniu czekało się z 20/30 min na drinka. NIe wina kelnera, ten akurat robił co mógł, aby ogarnąć sprawę - nie ma możliwości zamówienie przy śniadaniu omletów itp. na zamówienie - krótka animacja wieczorna (30min dla dzieci, 1h dla dorosłych) - odległość (3.5h transfer...) - ciężko porozumieć się z obsługą, na cały hotel tylko dwie osoby znają tak naprawdę znają angielski (nie licząc recepcji), reszta kompletnie nie rozumie co się do nich m mówi, większość kelnerów nie wie nawet jak zrobić zamówionego drinka - dziecięcy basen zamknięty 2 razy podczas naszego pobytu