5.5/6 (254 opinie)
5.5/6
Seven Seas Sealight Elite to fajny hotel na wyjazd z dzieciakami, hotel jest położony na nie dużym (jak na Tureckie hotele) terenie i wszystko jest blisko co przy upałach ponad 40 stopni było zbawieniem :-). Aquapark to 5 różnych zjeżdżalni, dla dzieciaków ogromna frajda, duży plus za ratowników na aquaparku, którzy kierowali zjazdami i robili to naprawdę profesjonalnie. Jedzenia może nie jest przesadnie dużo jak to bywa w Tureckich hotelach za to było naprawdę smaczne niezależnie czy to dania z grilla czy zupy. W barach drinki przygotowywane są po części z importowanych alkoholi była polska Luksusowa w wersji na Turcję (37,5% :-) ) Havana Rum, jakaś tequila i whiskey. Część barmanów dopiero się uczyła tego fachu bo nie mieszali w shakerach drinków, które trzeba dobrze wymieszać. Najlepszy barman jak dla mnie to Ibrahim w barze przy basenie, jego drinki smakowały wyśmienicie.
5.5/6
Hotel duży, 9-piętrowy, ale dobrze zaprojektowany, przestronny (nie było ogólnego wrażenia tłoku, pomimo tak wielu pokoi i ilości gości). Pokoje czyste, schludne, sprzątane codziennie, z balkonem i widokiem na morze, szybkie wi-fi. Niestety zmora prawie wszystkich "all inclusive" w postaci rezerwacji leżaków przy basenie już od godz. 7. rano, tutaj też występuje. Na szczęście przy basenie jest też sporo miejsca na zadbanym trawniku, więc do przeżycia. Ręczniki plażowe można było wymieniać częściej niż 1 raz dziennie (wymiana 1:1) do godz. 18-stej. To spory plus. Plaża żwirkowo-kamienista, czysta, leżaki i parasole plażowe dostępne bez dodatkowych opłat. I na plaży mniejszy tłok niż przy basenie. Szkoda jedynie, że nie można było pospacerować wzdłuż plaży, wychodząc poza plażę hotelową. Wśród gości dominowały narodowości: turecka, polska, rosyjska, niemiecka (w takiej kolejności). Warto wykupić wycieczki dodatkowe, np. do Efezu. Z minusów wymieniłabym zbyt głośną muzykę przy basenie (książki tam nie da rady poczytać). Obsługa biura bardzo dobra, ogólnie polecam.
5.5/6
Naprawdę dobry hotel, bardzo okazały hol ze szklanymi windami robi super wrażenie od samego początku. OGROMNE pokoje, 42m2 i bardzo wygodne łóżka. Mimo, że hotel funkcjonuje dopiero od 2015r w łazienkach można już zaobserwować trochę pleśni czy grzyba w fugach, coś takiego przy 5* nie powinno mieć miejsca - nieważne czy to Polska, Turcja czy inny kraj. Jedzenie świetne, jednak główna restauracja wygląda bardziej jak stołówka; serwowane tam dania są bardzo smaczne. Byliśmy końcem września, więc hotel nie był obłożony w 100%, jednak zdarzały się kolejki. Obsługa radzi sobie naprawdę sprawnie, z uwagi na COVID wszystkie dania są nakładane przez pracownika hotelu. Problemem są oczywiście sami goście, którzy nie potrafią zachować kolejki i wpychają się jak tylko się da. Bardzo irytujące. Dodatkowo, można zapisać się na wizytę w restyauracji tematycznej, polecamy Azjatyką oraz Mexykańską. Być może inne również są bardzo dobre ale nie mieliśmy okazji ich odwiedzić - sam system zapisów jest problematyczny. Należy dzień wcześniej, pomiędzy 14-15 przyjść do lobby i zrobić rezerwację, ale tylko na dzień kolejny. Dużo prościej byłoby po prostu wykonać rezerwację od razu na różne dni/restauracje. Znacznie mniej zamieszania. Bary. Korzystaliśmy z baru przy recepcji (24h) oraz przy basenie. Obsługa świetna i szybka mimo, że często trzeba było odczekać kilka minut na swoją kolej (chyba, że byłeś jednym z tych, którzy są kolejkosceptyczni). Dostępna jest jeszcze kawiarnia z ciastami oraz goframi. Otoczenie hotelu - spore baseny w tym jeden dla dzieci i niewielka plaża. Wszystko kompaktowe i dobrze przemyślane. Niestety woda w basenach bardzo zimna (koniec września) w morzu ciut lepiej. Dużym, niemiłym zaskoczeniem okazał się basen wewnętrzny, spodziewaliśmy się podgrzewanego pomieszczenia z ciepłą wodą - niestety, woda chłodniejsza niż w basenach zewnętrznych i spore przeciągi, ponieważ to pomieszczenie jest pół - otwarte. Niesamowicie czysta plaża, jak również całe otoczenie hotelu. Pracownicy bardzo dbają o wynoszenie śmieci i sprzątanie. W hotelu znajduje się wypożyczalnia Europcar, ale chyba tylko raz widziałem tam pracownika. My korzystaliśmy z innej tzw. z miasta, ale bez problemu podrzucali samochód pod hotel a potem go sami odbierali. Polecamy auto - do Efezu jest tylko 30 min drogi (droga bezproblemowa, prosta i niezbyt ruchliwa). Kończąc ten przydługi wywód....pomimo kilku niewielkich minusów - bardzo dobry hotel.
5.5/6
12 dniowy pobyt z dziećmi druga połowa maja Dobry hotel za rozsądne pieniądze, dałabym mocna 4. Hotel nastawiony na Polaków, w 2 tygodniu było widać przewagę rodaków, momentami czułam się jak w Darłówku 😉 Kusadasi piękne i bardzo dobra baza wypadowa (bliskość Pamukkale i Efezu to bardzo duży plus bo udało się pozwiedzać z Maluchami) Ogólnie bardzo polecam, byliśmy w lepszych 5* hotelach w Turcji ale hotel ma bardzo dobry stosunek ceny do jakości. Jak dla Nas mocna 4 i z pewnością rozważamy powrót 🙂