Opinie klientów o Liberty Golf & Resort Kusadasi (ex. Seven Seas Sealight Elite)
5.5 /6
251
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.6
Pokój
5.8
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
5.0/6
Paweł, Wrocław 05.09.2022
Ogólna opinia
Ogólnie jesteśmy zadowoleni, wypoczęliśmy, miło spędziliśmy czas, poznaliśmy ciekawych ludzi. To były nasze pierwsze wakacji all inclusive, stąd trudno nam z czymkolwiek je porównać. Miejsce godne polecenia.
5.0/6
Marek, Siedlce 24.07.2022
Hotel dla rodzin z dziećmi na basen
Hotel nowoczesny dla rodzin z dziećmi. Plaża i morze nie za bardzo dla dzieci lecz baseny jak najbardziej ok.
4.5/6
Angie, Wrocław 19.06.2022
Pozytywnie
Hotel nowy, czysty z wystarczającą ilością atrakcji wodnych dla dzieci. Co wieczór ciekawe animacje. Obsługa miła, życzliwa i pomocna. Na recepcji jest osoba znająca język polski. Tuż obok hotelu carfur,butiki i postój taxi.
4.5/6
Szymon, Łazy 11.08.2021
Było nieźle, ale mogłoby być lepiej.
Hotel zasługuje na 5*. Jedzenie na 4*. Zgodnie z ofertą na stronie nasz pobyt miał trwać 11 dni (10 nocy). Niestety na miesiąc przed wylotem zostały zmienione godziny wylotu oraz przylotu co skróciło czas pobytu o ponad 10h. Ponadto nie wylądowaliśmy na pobliskim lotnisku w Izmirze, tylko w Bodrum-Milas, które jest oddalone od hoteli 2h drogi. czyli w sumie przez słabą organizację straciliśmy 14 h. Będąc już w hotelu, nasz rezydent poinformował o możliwości skorzystania z restauracji a la certa, podczas próby rezerwacji okazało się, że nie wszystkie są dla nas bezpłatne. Ponadto w obiekcie było więcej polaków niż rosjan, a komunikaty były po turecku/angielsku/rosyjsku - tutaj tour operator powinien zadbać o polskojęzyczną oprawę.