5.5/6 (254 opinie)
Kategoria lokalna 5
3.0/6
To był mój piaty wyjazd na wczasy do Turcji. Niestety hotel ten opisywany jako bardzo dobry okazał się najgorszy z tych w których już byłam.. Pokoje bardzo ładne, czyste, Panie sprzątające bardzo miłe jak również obsługa w recepcji. Jedzenie bardzo słabe , zimne , niesmaczne, odgrzewane , bardzo mało potraw do wyboru, podawane za pleksy, Hotel rangi 5 gwiazdkowej nie spełniał moich oczekiwań. W porównaniu do hotelu ALAYE RESORT wypad bardzo kiepsko. Był to mój pierwszy wyjazd z RAINBOW i muszę pochwalić za miłą i rzetelną pomoc pracowników firmy RAINBOW. Naprawdę podziękowanie dla wszystkich rezydentów za ich prace i uśmiech.
Elżbieta - 23.08.2022
7/10 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Dużo rodzin tureckich,problem z angielskim czy niemieckim. długi transfer z lotniska w Bodrum . Hotel w miarę nowy , pokoje duże i czyste . Rezydentka OK.
Marcin, Kutno - 11.07.2019
1/4 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Zacznę od tego że jesteśmy obecnie w hotelu już 7 dzień zostało nam jeszcze 3 dni. W Turcji jesteśmy 5 raz. Pierwszy raz na Riwierze Egejskiej. Nie wiem skąd tyle pozytywnych opinii ale są to osoby które pierwszy raz są w turcji i nie mają żadnego porównania. Przyjmę skalę oceny od 1 do 5. Pokojom daję 5 to najlepszy pokój jaki mieliśmy w Turcji małą uwaga mini bar nie ma piwa gdzie jest to standard w 5 gwiazdkowych hotelu w Turcji, w Sied hotel z tej samej grupy hoteli seven seas blue ma to w normie. Pokoje przestrone z dużymi łazienkami. Przejdę do głównej restauracji- jest to najgorsza restauracja w jakiej byłem w Turcji wśród hoteli w których byliśmy ocena -1, dlaczego- jak nie przyjdziesz o godz. 7:00 niebedziesz miał sztućców ani czystego stolika. Po godz. 9 jest tragedia. Za mało obsługi która jest ślamazarna i nie pomocna. Stoliki po przednich gościach są albo niesprzątane albo jak już są zabrane talerze to są brudne zasyfione. Nie mają sztućców. Dochodzi do tego że samemu wielokrotnie sprzątaliśmy sobie stolik. Jak zapytasz obsługi której jest jak na lekarstwo czy sprzątnie odpowiada tak za minutę po czym już zapomina. Żona sam dziś sprzątała więc podszedł jakiś prawdopodobnie kierownik zareagował i posprzątał sam. Ale sztućców już nie podali - więc się chodzi i szuka są w jednym pojemniku nie raz zabraknie. Nie mówię już o zaproponowaniu czegoś do picia nie zdażyło się to ani razu gdzie w hotelu tej samej marki seven seas blue jest to nie dopuszczalne. Nie wspomnę o Granada Luxury Belek który przewyższa go o milion razy dlatego niechce go porównywać do tych hoteli. Bo to niebo a ziemia. Co do jedzenia non stop to samo bardzo mały wybór dań ciepłych jeżeli chodzi o obiady i kolacje. Zero dań azjatyckich, owoców morza- tylko ryby. Aż jedna do wyboru. Śniadania monotonne codziennie to samo. Zapomniałbym że z dokładnaiem jedzenia jest też słabo. Wszytko wygląda po godzinie jakby przeszło słabe tornado. Obsługa wygląda na przepracowaną jakby byli tam za karę. Jednym plus to restauracje alacarte fajna obsługa uśmiechnięci uczynni kelnerzy i bardzo dobre jedzenie szczególnie meksykańskie. Baseny i infrastrukturę oceniam na 4+ i na tym zakończę. Co do barów i obsługi tu się starają szybko obsługiwać choć brak jakiegokolwiek alkoholu typu whisky lub wódka (importowanego tak jak było w ofercie niestety to kłamstwo) zapytałem barmana o importowany alkohol typu wódka absolut lub balettaines to mi pokazuje jakieś dziwne alkohole oczywiscie tureckie na których jest napisane słowo importowane hahaha. We wszystkich hotelach 5 gwiazdkowych których byłem importowane to znaczy przynajmniej dwa alkohole o których pisałem wyżej. Recepcja i zameldowanie słabe po przyjeździe dali nam jedna kartę na pokój. Gdy poprosiłem o dwie powiedzieli że nie mają skończyły się. Mam zapytać jutro. Karta tozprogramowała się dwukrotnie więc chodzenia trochę było. Na drugi dzień dostaliśmy dwie karty. Ale jest to nie dopuszczalne w hotelu 5 gwiazdkowym. Plaża małą wystarczająca wiedziłem jaka będzie. Brak dyskoteki dla dorosłych. Po 22 hotel umiera. Przy barze śpiewają jakieś smuty. Co do holu. Rozumiem że hotel ma szklany dach i słońce go nagrzewa. Ale klimatyzacja w hotelu powinna być lepsza. Po za pokojami gorąco. Całość oceniam na 2 z małym plusem. Muszą się wiele jeszcze uczyć od hoteli z Riwiery Tureckiej. A hotel niby najlepszy w Kusadashi.
Jacek, Szczecin - 24.07.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023
3/7 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Wakacje w tym hotelu nie wspominam jako najlepszych, przerażająca rutyna kulinarna, codziennie to samo śniadania i obiady, kolacje(podgrzewane jak zostaje), po kilki dniach można chodzić w kuchni z zamkniętymi oczami, frytki podawane nawet na śniadanie. Jeżeli goście spodziewają się ryb, owoców morza, czy owoców innych niż jabłka i pomarańcze to zdecydowanie nie należy wybierać tego hotelu. Snack bar podaje gotowe nuggetsy, FRYTKI, hamburgera bułka wrzucone mięso i plasterek pomidora. Animacje są prowadzone w hotelu, są całkiem fajne, ale jeżeli goście oczekują długich wieczornych atrakcji to nie w tym hotelu, występy kończą się ok. 22. Pokój jest ok. Restauracje tematyczne z 6 stolikami, dlatego trudno załapać się na tą kolacje "w cenie". Plaża wąska z leżakami, ale jest. Woda w basenie nie jest podgrzewana więc wyjazd maj/czerwiec woda jest zimna, gdyż noce są chłodne. Generalnie nasz odbiór jest taki- nigdy więcej tam nie wrócimy.
Rodzinka - 05.06.2023
4/8 uznało opinię za pomocną