Kategoria lokalna 5
3.0/6
Hotel jako sam w sobie owszem zasługuje na 5* ale reszta pozostawia wiele do życzenia. Pokoje czyste, sprzątane codziennie. Czekanie na windę w godzinach „paśnika” to czasami kilkanaście minut. Ludzie nie wiedzą do czego służy strzałka przy windzie góra/dół. Jedziecie takie sobie, Jest duży wybór ale steki gumowe, indyk twardy niesmaczny, popisowe dania bez polotu. Restauracje ala’carte lepsze. Obsługa miałem wrażenie z łaską traktuje turystów, bez uśmiechu i jakby na siłę. Hotel w szczycie - sierpień - Main Lobby, restauracje z temperaturą bliską temperaturze na zewnątrz. Wyłączona klima? Oszczędności? Nie wiem. Morze brudne, glony, pływające nakrętki, resztki innych plastików. Plaża czysta ale leżą suche glony. Brak baru. Obok plaży hotelu lokalni autochtoni zostawiają duże ilości śmieci. Dziwi mnie fakt, że nikt tego nie pilnuje 50m od plaży hotelu. Syf. Animacje kiepskie. Po 22ej hotel zamiera. Jedyny czynny bar to Main Lobby gdzie gnieździ się 30-50% turystów. Z hotelów obok słychać DJ’ów, muzykę, widać światła. Tu cisza. Hotel dla rodzin z małymi dziećmi lub osób lubiących iść do łóżka po 22ej. Na plus Aquapark, bar z kawą na dole i Cabany. Okolica cicha i spokojna. Blisko do miasta taksówka 10€, busik 1€ od osoby
MICHAŁ, SOSNOWIEC - 30.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023
2/2 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Jak na standard tureckich hoteli 5 gwiazdkowych w których byliśmy jesteśmy bardzo rozczarowani. Rozumiem zachwyt osób które zawsze spędzały wakacje w Polsce nad morzem i są pierwszy raz w tego typu hotelu, ale ludzie którzy jeżdżą często nie podzielają tego entuzjazmu bo nijak się to ma do hoteli 5 gwiazdkowych położonych w Antalyi, Alanyi czy też Belek.
BEATA, WALBRZYCH - 07.07.2019
3/4 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel średni na pewno nie zasługuje na 5* . Sprzątanie pokoi to żenada. Brudne ręczniki które zostawiłam na podłodze zostały złożone i pozostawione na blacie jako czyste … uzupełnienie mydła trwało 10 godzin i jeszcze ciągle psująca się klimatyzacja a mieliśmy pokój na ostatnim 12 piętrze. Na duży plus zasługuje obsługa w lobby, barze i restauracji na prawdę się starali.
CZESLAW, Dębica - 15.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2023
1/4 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Byliśmy w hotelu na początku września 2023. Jak dla nas najgorszy hotel w jakimkolwiek byliśmy! W biurze Rainbow strasznie wciskali i chwalili hotel, że nic lepszego nie znajdziemy! Może 5 lat temu hotel był fajny… Ale na dzień dzisiejszy nie polecam! Praktycznie nie mam żadnych plusów, aby hotel polecić, może jedynie że ładnie z daleka wyglada… Jedzenie nie dobre. Alkoholi do wyboru bardzo mało. Barmani nie umieją większość drinków zrobić. Basen dla dzieci czynny tylko 10-12 później 14-17. Wieczorami mało atrakcji, nie ma żadnych zabaw. Nigdzie poza hotelem nie wyjdziecie bo nic tam nie ma. Wieczorami ostrzegają przed wyjściem z hotelu ze względu na dzikie zwierzęta. Pracownicy wiecznie nie zadowoleni i mało sympatyczni jak by pracowali tam za karę! Bardzo mało rozumieją po angielsku, ciężko się z nimi porozumieć. Jest to tak ogromny hotel, nie wyrabiają się z obsługa gości!!!
Emilia - 18.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023
5/9 uznało opinię za pomocną