Opinie o Parkim Ayaz

5.6/6 (65 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.6/6
65 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.1
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Cerwiec 2021

    Hotel położony w świetnym miejscu blisko Bodrum oraz punktu widokowego - wiatraki. Hotel w ogrodzie dzięki czemu sporo zieleni i zwierząt. Na zewnątrz sporo sklepików. Obsługa miła chociaz słabo znajaca jezyki angielski czy niemiecki. Jedzenie przyzwoite aczkolwiek to nie jest Turcja z przed pandemii. Dojście do Bodrum ok 40 minut spacerkiem Taxi ok 25 lir dolmusz ok 5 lir można kupić bilet u kierowcy. Rezydentka obecna i bardzo miła i pomocna.

    ROBERT, TCZEW - 07.07.2021

    10/10 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Było miło

    Ogólnie hotel jest OK. Nieporozumieniem są pokoje najtańsze w ofercie biura. Balkon 1,5x1,5 m. Tylko na stroje kąpielowe. Można jednak trafić lepiej. Czego Wszystkim życzę. Jedzenie OK, czystość zadawalająca. Bez fajerwerków ale 4 gwiazdki się należą.

    WIESŁAW, ŁOMIANKI - 15.07.2014

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    TURCJA, GUMBET 2015

    Jedzenie wyśmienite, dużo sałatek i potraw kuchni tureckiej. Codzienne wieczorne animacje, zarówno dla dzieci jak i dorosłych - każdy znalazł coś dla siebie. Możliwość wycieczek fakultatywnych na pobliskie wyspy greckie.

    Dorota, Sosnowiec - 31.08.2015

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Hotel

    Jeden dzień brak pokoju i nocleg w innym hotelu, drugi dzień pokój niezgodny z umową. Brak pomocy i rozsądnych propozycji rekompensaty ze strony rezydenta, "bo wina hotelu" i hotelu "bo wina biura podróży" Czekam na rozpatrzenie reklamacji.

    Krzysztof, Warszawa - 25.08.2014

    4/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem