Opinie o Regulus Resort Kadikale (ex.Club Blue White)

3.5/6 (25 opinii)

Kategoria lokalna 4

3.5/6
25 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.0
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
4.1
Pokój
2.4
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
3.1
Wyżywienie
3.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Brud, syf.....

    Najgorszy hotel w jakim kiedykolwiek byłam. Brud, syf, smród. Po wielkich próbach wymiana pokoju na inny który też dużo pozostawiał do życzenia. Opcja all inclusive też pozostawia sporo do życzenia. Jednym słowem nie polecam... Za taką cenę w Turcji można mieć o wiele lepszy hotel, z lepszym wyżywieniem, widokami i przede wszystkim czysty....

    Magdalena - 22.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    2/5 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Odradzam wyjazd

    Umowa jak opisana w załączniku nie została zrealizowana. Hotel Kadikale nie przyjął nas a na lotnisku na miejscu rezydent Rainbow - p. Kacper odręcznie dopisał nową destynację na skierowaniu a mianowicie Hotel Golden Beach w Turgutreis w innej części miasta bez połączenia z mariną. Hotel ten w 100% odbiegał od opisu i zawartej umowy dot. hotelu Kadikale (jak za pierwotnej umowie poniżej). Wskazuję główne różnice w stosunku do oferty: - brak cichego basenu - brak położenia w linii brzegowej (nadmorskiej) (oddziela ulica z niebezpiecznym przejściem) - brak leżaków na plaży / pomoście na terenie hotelu bez opłat - brak działającego beach baru / pool baru z ofertą wyżywienia (all inclusive) - brak części drinków - między innymi nielimitowej wody oraz czerwonego wina - brak wifi - brak higienizacji i sprzątania pokoju oraz basenu - brak widoku na morze - nie dzałająca winda do pokoju na 3 piętrze Bezpieczeństwo, wymuszenia i czystość, hałas Dodatkowym elementem braku bezpieczeństwa było wejście do wskazanego pokoju osoby obcej z działającą kartą dostępową w około 2 godziny po naszym przybyciu do pokoju w hotelu Golden Beach a następnie oferta od personelu dorobienia karty z sugestią łapówki, podobnie jak uruchomienie wifi/hot spot w zamian za łapówkę. Jest to bardzo niebezpieczna sytuacja. Obsługa Golden Beach nie porozumiewała się po angielsku (poza 1 osobą w recepcji) była obcesowa, nie udzielająca informacji, nierzetelna i kłamliwa. WIFI nie działa w hotelu Godlen Beach od czerwca 2024 natomiast informacje przekazywane są jako sytuacja nagła. Na terenie hotelu Golden Beach trwają prace budowlane a hałas o godziny 7.00 przeszkadza w odpoczynku. Jest to brak warunków do odpoczynku. Dodatkowymi elementami braku komfortu i dużego stresu był brud i pleśń w pokoju. Brak ręczników basowych w klarownie oznakowanym miejscu a także braki w wyżywieniu w ciągu trwania serwisu, nieustające kolejki do niego i brak higieny na stołówce (brudne talerze, szklanki i sztućce). Reasumując hotel ten nie zasługuje na żaden standard gwiazdek ani na figurowanie w ofercie RAINBOW. Jest wręcz dla nich wstydem i obniża rangę ich marki w relacjach z klientami i mediami. Na potwierdzenie przekazuję dokumentację zdjęciową. W dniu przybycia zgłosiliśmy sytaucję rezydentowi z żądaniem zmiany hotelu ale początkowa reakcja była taka, że lokalizacja i standard jest ok a za zmiany trzeba dopłacic około 40 EUR za dobę, co uznaję za kolejne wymuszenie. Rezydent - p. Kacper stwierdził w kolejnych rozmowach, że sytuacja hotelu Golden Beach znana jest kierownictwu Rainbow od początku sezonu. Następnie przestał się kontaktować. Robert Pietrzyk

    ROBERT, WARSZAWA - 14.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    nie polecam

    na miejscu zastalismy brud, pokoje śmierdzące, jedzenie nie nadaje się do spożycia. hotel nie nadaje się na przyjęcie gości

    ILONA, LAZISKA GORNE - 29.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Tragedia !

    Syf, brud, rozpadające się drzwi od pokoju, obsługa chodzi w brudnych ciuchach, śmierdzi w pokojach, , nie wyposażony bar,oczekiwanie na ręczniki 24h, fasola w sosie pomidorowym i stare nuggets'y na obiad - all exlusive ? Żart, po 1wszym dniu rezydent przeniósł 15 osób do innego hotelu o 1* niżej. W każdym tygodniu oszukiwane osoby są przenoszone, a biuro o tym wie i nic z tym nie robi. . Nie polecam ani hotelu ani biura Rainbow ,które oszukuje ludzi za takie ogromne pieniądze.

    Tomasz, Marki - 31.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    3/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem