Opinie o Regulus Resort Kadikale (ex.Club Blue White)

3.3/6 (28 opinii)

3.3/6
28 opinii
Atrakcje dla dzieci
1.8
Obsługa hotelowa
3.9
Plaża
3.9
Pokój
2.2
Położenie i okolica
4.5
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
2.8
Wyżywienie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    hotel nie warty 4*

    nie polecam.. słaba ogranizacja, brak w personelu, pokoje koszmar, brudno , jedziecie nie godne nazwy „ all”

    Maja, --- - 26.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    0/2 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Brud, syf.....

    Najgorszy hotel w jakim kiedykolwiek byłam. Brud, syf, smród. Po wielkich próbach wymiana pokoju na inny który też dużo pozostawiał do życzenia. Opcja all inclusive też pozostawia sporo do życzenia. Jednym słowem nie polecam... Za taką cenę w Turcji można mieć o wiele lepszy hotel, z lepszym wyżywieniem, widokami i przede wszystkim czysty....

    Magdalena - 22.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    2/5 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Odradzam wyjazd

    Umowa jak opisana w załączniku nie została zrealizowana. Hotel Kadikale nie przyjął nas a na lotnisku na miejscu rezydent Rainbow - p. Kacper odręcznie dopisał nową destynację na skierowaniu a mianowicie Hotel Golden Beach w Turgutreis w innej części miasta bez połączenia z mariną. Hotel ten w 100% odbiegał od opisu i zawartej umowy dot. hotelu Kadikale (jak za pierwotnej umowie poniżej). Wskazuję główne różnice w stosunku do oferty: - brak cichego basenu - brak położenia w linii brzegowej (nadmorskiej) (oddziela ulica z niebezpiecznym przejściem) - brak leżaków na plaży / pomoście na terenie hotelu bez opłat - brak działającego beach baru / pool baru z ofertą wyżywienia (all inclusive) - brak części drinków - między innymi nielimitowej wody oraz czerwonego wina - brak wifi - brak higienizacji i sprzątania pokoju oraz basenu - brak widoku na morze - nie dzałająca winda do pokoju na 3 piętrze Bezpieczeństwo, wymuszenia i czystość, hałas Dodatkowym elementem braku bezpieczeństwa było wejście do wskazanego pokoju osoby obcej z działającą kartą dostępową w około 2 godziny po naszym przybyciu do pokoju w hotelu Golden Beach a następnie oferta od personelu dorobienia karty z sugestią łapówki, podobnie jak uruchomienie wifi/hot spot w zamian za łapówkę. Jest to bardzo niebezpieczna sytuacja. Obsługa Golden Beach nie porozumiewała się po angielsku (poza 1 osobą w recepcji) była obcesowa, nie udzielająca informacji, nierzetelna i kłamliwa. WIFI nie działa w hotelu Godlen Beach od czerwca 2024 natomiast informacje przekazywane są jako sytuacja nagła. Na terenie hotelu Golden Beach trwają prace budowlane a hałas o godziny 7.00 przeszkadza w odpoczynku. Jest to brak warunków do odpoczynku. Dodatkowymi elementami braku komfortu i dużego stresu był brud i pleśń w pokoju. Brak ręczników basowych w klarownie oznakowanym miejscu a także braki w wyżywieniu w ciągu trwania serwisu, nieustające kolejki do niego i brak higieny na stołówce (brudne talerze, szklanki i sztućce). Reasumując hotel ten nie zasługuje na żaden standard gwiazdek ani na figurowanie w ofercie RAINBOW. Jest wręcz dla nich wstydem i obniża rangę ich marki w relacjach z klientami i mediami. Na potwierdzenie przekazuję dokumentację zdjęciową. W dniu przybycia zgłosiliśmy sytaucję rezydentowi z żądaniem zmiany hotelu ale początkowa reakcja była taka, że lokalizacja i standard jest ok a za zmiany trzeba dopłacic około 40 EUR za dobę, co uznaję za kolejne wymuszenie. Rezydent - p. Kacper stwierdził w kolejnych rozmowach, że sytuacja hotelu Golden Beach znana jest kierownictwu Rainbow od początku sezonu. Następnie przestał się kontaktować. Robert Pietrzyk

    ROBERT, WARSZAWA - 14.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Ogromne rozczarowanie

    Muszę podzielić się moim rozczarowaniem związanym z wyjazdem z biurem podróży. W dniu przylotu bez żadnej wcześniejszej konsultacji biuro nagle zmieniło hotel na obiekt o dramatycznie niższym standardzie. W nowym miejscu brakowało podstawowych udogodnień obiecywanych w ofercie – nawet dostępu do Wi-Fi, co było szczególnie uciążliwe. Początkowo próby kontaktu i prośby o pomoc były ignorowane lub zbywane. Dopiero po interwencji i naciskach ze strony wszystkich podróżnych udało się wymusić przeniesienie do lepszego hotelu, ale okupione było to ogromnym stresem i straconym czasem. Co więcej, na miejscu okazało się, że opłacona dodatkowo opcja pokoju z widokiem na morze, za którą zapłaciliśmy 400 zł, również nie została zapewniona. Tymczasem biuro zaproponowało nam niecałe 200 zł zwrotu – co jest absurdalne, bo nawet nie pokrywa to kosztów tej opcji, nie mówiąc już o zadośćuczynieniu za niepewność i niedogodności. Straciliśmy również jeden pełen dzień pobytu przez problemy z zakwaterowaniem, a w pierwszym hotelu nie mogliśmy nawet czuć się bezpiecznie, bo drzwi do pokoju zwyczajnie się nie zamykały. Na złożone odwołanie biuro zasłania się wewnętrznym regulaminem, twierdząc, że „nie musi” na nie odpowiadać. Jest to jednak bezpodstawne, ponieważ zgodnie z prawem konsumenta każda reklamacja powinna zostać rozpatrzona w ciągu 30 dni – jeśli tak się nie stanie, automatycznie przyjmuje się, że roszczenia zostały zaakceptowane. Biuro niestety nie respektuje tego, próbując unikać odpowiedzialności i ignorując prawa klientów. Odradzam korzystanie z usług tej firmy.

    Maciej, Werblinia - 28.10.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem