Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo fajny, przepiękna roślinność, pokoje czyste. łazienki mogłyby być nowsze, ale ogólnie okej. Jedyne czego można się doczepić do czystość na basenie. miała. wrażenie że w ogóle nie był sprzątany. rano leżały resztki z dnia poprzedniego (szklanki, słomki itp)
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miejsce piękne. Obsługa nie daje rady
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Było spokojnie bez tłumów mało dzieci ładne miejsce ładna okolica faj y hotel trochę słabe jedzenie brak owoców
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek...mimo że pierwsze wrażenie robi nie najgorsze.Otoczenie, basen i jadalnia na plus.Jedzenie ok chociaż dość monotonne.Mało ryb, kebab był tylko raz, sporo owoców i słodkości.Obsługa bardzo się stara dogodzić gościom.Pokoik niewielki, czystość ok ale meble i wyposażenie sprzed wielu lat- jak na hotel 5*spodziewaliśmy się przynajmniej pokoju z tarasem lub balkonem.Poprosilismy o dodatkową kołdrę bo w pokoju było łóżko x 1 kołdrą- dostaliśmy coś w rodzaju grubszych ręczników z dziurami.Inne minusy- organizacja wycieczki fakultatywnej do Dalyan to totalna porażka.Nie uprzedzono nas ,że nie ma możliwości płacenia kartą u rezydenta, wypłata gotówki z bankomatu naraziła nas na dodatkowe koszty.3 godzinna podróż do miejsca docelowego w ciasnym minibusie na tylnich wąskich siedzeniach przy 38⁰ upale to jakieś nieporozumienie przy kosztach wycieczki za osobę 100€.Nigdy nie jechalismy na wycieczkę w tak fatalnych warunkach- zwykle był to duży klimatyzowany autokar.Wróciliśmy wykończeni i nawet wrażenia z całego dnia tego nie zrekompensowały.Dodam że jako lunchbox dostaliśmy z hotelu na cały dzień 1 maleńką bułkę i kilka dżemów w pudełeczkach plus jabłko.Butelka wody miała wystarczyć nam na cały dzień.Lunch był w cenie, ale za napoje musieliśmy dopłacić sami.Tak więc cena mocno wygórowana, a Rainbow chyba oszczędza kosztem klientów.Ogólnie tylko otoczenie i widok na Bodrum zasługuje na kategorię tego hotelu, reszta mocno naciągana niestety...
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu byliśmy 8 dni w okresie majówki 2022, ogólnie hotel oceniamy jako dobry, ale już tam nie wrócimy dlaczego:1. nigdzie nie było napisane, aby dostać się do centrum należy pokonać przeogromną i stromą górę zarówno w stronę Gumbet jak i Bodrum (30 min pieszo).2 do centrum Bodrum można dostać się łodzią jednak jej koszt dla jednej osoby to 40 lir, a taxi 50lir od przejazdu 3. Sam hotel już swoje lata świetności ma dawno za sobą, w hotelu przeogromna ilość schodów - których również nigdzie nie ma w opisie hotelu 4. jedzenie bardzo słabe i monotonne na + lody na patyku oraz kelnerzy, bardzo mili i uczynni w trakcie posiłków, 5. przy recepcji jest bar czynny 24h, w którym dostępne są również wyroby cukiernicze - przepyszny sernik 6.w trakcie tygodniowych wakacji 2 razy były wieczorne atrakcje - 1 raz tancerki tureckie (tak puszystej Pani wywijającej brzuchem nie widziała, niesmak pozostanie na długie lata) 2 raz koncert z muzyką turecką 6. w hotelu dużo naszych jak i anglików 7. codziennie leżaki składane i płytki czyszczone, piasek przy plaży zagramiany - bardzo czysto 8. basen- jest ok, gdyby nie to że obowiązkiem jest posiadanie zakupionego czepka (20 lir- brak w opisie hotelu), na + możliwość korzystania bezpłatnie z sauny suchej, mokrej i łaźni tureckiej 9. opisie nic nie ma nt pobliskich wiatraków, a raczej ruiny jaka po nich pozostała, a szkoda bo to dodatkowa atrakcja, po pokonaniu kolejnej góry można podziwiać przepiękne widoki - atrakcja na +, 10w pokojach bardzo ciemno 1 lampka, brak oświetlenia na suficie, 11 na poczatku dostaliśmy pokój przy kazalizacji (śmierdząco i cuchnąco), pokój bez okien z wejściem przez balkon - po dopłacie 2000 lirów dostaliśmy pokój z widokiem na morze
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Lokalizacja hotelu na 5***** , piękne widoki , na zatokę i jachty, miła obsługa w pool-bar i w restauracji . Polecam kelnerów: ALI i ERSIN a w pool-bar miła Pani ESIN. I tyle w temacie pozytywów. Co do uwag to hotel posiada starą nie działającą klimatyzację , znajomi trafili na pokój gdzie działała ( 3 poziom nawiewu) a inni znajomi mieli nawet nową z programatorem - u nas pokój 834 działał tylko 3 poziom co sprawiło że po 3 dniach moja żona i syn byli przeziębieni. A ja w dniu wylotu... Nie zmieniają filtrów i nie oczyszczają klimatyzacji -dla mnie na te warunki skandal! Obsługa słabo mówi po angielsku co utrudniało komunikację m.in. przy podawaniu posiłków bo mamy covid-19. Jedzenie - bardzo słaby wybór mały asortyment no i ciągle to samo serwowane zarówno na śniadania , obiady i kolacje - koszmar jak można przez 11 dni to samo konsumować!?? Nie urozmaicali memu, raz tylko podali na kolację z owoców morza np. krewetki. Nie było ani jednego dnia jakiejś kuchni , nuda... Oceniam na 3 menu i wybór - to był najgorszy z moich pobytów w Rainbow. Co do plaży- brudna, nikt tam nie sprząta ? Jeden prysznic na obmycie się z wody morskiej ? naprawdę ? na całą plażę, no ok - mały kranik przy schodach na obmycie nóg z żwiru - tak - bo i na miękki piasek nie ma co liczyć no chyba że obok w OZAK OTEL (chyba), Basen kameralny, mały - przez cały pobyt te same parametry temp. wody, powietrza i chyba pH wody - oczywiście atrapa dla gości ... ewidentny brak animacji wieczorem przy pool-bar puszczano muzykę która zagłuszana była z dwóch stron przez sąsiednie hotel- koszmar czegoś takiego jeszcze nie miałem podczas pobytu, brak programu dla gości na wieczór - kompletna nuda jadąc z dziećmi nie ma co robić w hotelu, jadąc bez dzieci to samo
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam tego hotelu ,nie ma mowy o 5 gwiazdkach nawet tureckich ,hotel stary z niezliczoną ilością schodów,nieprzyjemny personel,Duża ilość Rosjan traktowanych przez personel jako lepszy klient .Cena w żadnej mierze nie przystaje do standardu ,oferta Rainbow niezgodna z rzeczywistością. Jedyny atut tego hotelu to piękny widok na zatokę i Bodrum.