5.6/6 (30 opinii)
Kategoria lokalna 5
5.5/6
Hotel bardzo fajny, czysty obsługa bardzo się stara aby zapewnić komfort wypoczynku. Bardzo kuleje animacja, niestety animatorzy nie potrafią zainteresować ludzi swoimi animacjami i zajęciami, w ogóle nie byli zainteresowani swoją pracą.
5.5/6
Bardzo dobry hotel, Bardzo sprawna obsługa, dobre wyżywienie, liczne bary - korzystaliśmy z 4, ale normalnie jest chyba 6. Normalnie, to znaczy w czasie niecovidowym. W pierwszy wieczór po przyjeździe fantastyczny występ starych rockendrolowców grających szlagiery muzyki rozrywkowej. Niestety w pozostałe dni muzyka z płyt i zabawy dla dzieci. Goście w większości to Rosjanie. Bardzo dużo małych dzieci - dla nas nie był to minus, bo dzieci zdyscyplinowane (nie widzieliśmy ani jednego "wijącego się węża") i jest osobny basen dla dorosłych. Procedury sanitarne ściśle przestrzegane, ale nieuciążliwe.
5.5/6
Pobyt w pierwszych dniach maja 2024, początek sezonu, hotel obłożony w ok.50 procentach, luz na plaży i przy basenach. Wyżywienie dobre, aczkolwiek śniadania bardzo monotonne, mało świeżych owoców, ale to początek sezonu. Obsługa hotelowa ok. Mankamentem niewątpliwie są roboty budowlane wokół hotelu i hałas z tym związany oraz brak jakiegokolwiek sklepu (oprócz hotelowego) w promieniu 5 km od hotelu. Dolmusz do Bodrum 1 euro, taksówka 12 euro.
5.0/6
Miłem możliwość pobytu 10 dniowego. Przylot, odprawa i transport do hotelu - b/u. Pobyt w hotelu przez cały czas BRAK UWAG. Sprzątanie tak samo. Jedzenie - tutaj hotel stanął na wysokości zadania 6.0!! Brawo. Jedyne czego można się doczepić to jak nie było ładnej pogody, to kiepsko było z miejscami w lobby i na piętrach do posiedzenia. Wycieczki - tutaj biuro się nie pokazało LEPIEJ SAMEMU ZORGANIZOWAC SOBIE WYCIECZKĘ. Organizacja wycieczki z ramienia biura to żart. Wyjazd do portu na statek i wypłynięcie na wyspę do Grecji tak to wygląda: Podjeżdża busik i wychodzi człowiek - kierowca z kartką, transport do portu i tutaj "czeski film" nie ma nikogo z żadnych biur z rezydentów a tutaj miały być dwa statki dla osób płynących statkiem i katamaranem / trimaranem. Dojazd na wyspę i tam okazuje się, że też nie ma rezydenta tylko 1 przewodnik a dwa autokary ludzi. Powrót -opóźniony bo nie było widomo, czy wszyscy wrócili (dwie godziny). Złożona reklamacja do Pani Rezydent - całkowicie olana z jej trony. Druga wycieczka do pamukale - Podjazd dużego autobusu - 12 osób. Pani przewodnik czytająca z przewodnika i mówiąca z błędami. Jedzenie w drodze powrotnej TRAGEDIA no i brak wody w autobusie. OGÓLNIE NIE POLECAM NIKOMU KORZYSTANIA Z USŁUG NASZYCH PILOTÓW / REZYDETÓW - spotkania a były 3 dotyczyły w większości zachwalania wycieczek i pobrania pieniedzy.