Opinie o Samara Hotel

5.6/6 (30 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.6/6
30 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.9
Plaża
5.4
Pokój
5.8
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.5/6

    Samara w Maju

    Hotel bardzo fajny, czysty obsługa bardzo się stara aby zapewnić komfort wypoczynku. Bardzo kuleje animacja, niestety animatorzy nie potrafią zainteresować ludzi swoimi animacjami i zajęciami, w ogóle nie byli zainteresowani swoją pracą.

    Tomasz, cieszyn - 13.05.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Dużo słoneczka na koniec lata

    Bardzo dobry hotel, Bardzo sprawna obsługa, dobre wyżywienie, liczne bary - korzystaliśmy z 4, ale normalnie jest chyba 6. Normalnie, to znaczy w czasie niecovidowym. W pierwszy wieczór po przyjeździe fantastyczny występ starych rockendrolowców grających szlagiery muzyki rozrywkowej. Niestety w pozostałe dni muzyka z płyt i zabawy dla dzieci. Goście w większości to Rosjanie. Bardzo dużo małych dzieci - dla nas nie był to minus, bo dzieci zdyscyplinowane (nie widzieliśmy ani jednego "wijącego się węża") i jest osobny basen dla dorosłych. Procedury sanitarne ściśle przestrzegane, ale nieuciążliwe.

    Szymon, Silno - 27.09.2020

    44/51 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    pobyt w samara hotel

    Pobyt w pierwszych dniach maja 2024, początek sezonu, hotel obłożony w ok.50 procentach, luz na plaży i przy basenach. Wyżywienie dobre, aczkolwiek śniadania bardzo monotonne, mało świeżych owoców, ale to początek sezonu. Obsługa hotelowa ok. Mankamentem niewątpliwie są roboty budowlane wokół hotelu i hałas z tym związany oraz brak jakiegokolwiek sklepu (oprócz hotelowego) w promieniu 5 km od hotelu. Dolmusz do Bodrum 1 euro, taksówka 12 euro.

    Cezary, Świętajno - 23.05.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    2/4 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Pobyt wypoczynkowy

    Miłem możliwość pobytu 10 dniowego. Przylot, odprawa i transport do hotelu - b/u. Pobyt w hotelu przez cały czas BRAK UWAG. Sprzątanie tak samo. Jedzenie - tutaj hotel stanął na wysokości zadania 6.0!! Brawo. Jedyne czego można się doczepić to jak nie było ładnej pogody, to kiepsko było z miejscami w lobby i na piętrach do posiedzenia. Wycieczki - tutaj biuro się nie pokazało LEPIEJ SAMEMU ZORGANIZOWAC SOBIE WYCIECZKĘ. Organizacja wycieczki z ramienia biura to żart. Wyjazd do portu na statek i wypłynięcie na wyspę do Grecji tak to wygląda: Podjeżdża busik i wychodzi człowiek - kierowca z kartką, transport do portu i tutaj "czeski film" nie ma nikogo z żadnych biur z rezydentów a tutaj miały być dwa statki dla osób płynących statkiem i katamaranem / trimaranem. Dojazd na wyspę i tam okazuje się, że też nie ma rezydenta tylko 1 przewodnik a dwa autokary ludzi. Powrót -opóźniony bo nie było widomo, czy wszyscy wrócili (dwie godziny). Złożona reklamacja do Pani Rezydent - całkowicie olana z jej trony. Druga wycieczka do pamukale - Podjazd dużego autobusu - 12 osób. Pani przewodnik czytająca z przewodnika i mówiąca z błędami. Jedzenie w drodze powrotnej TRAGEDIA no i brak wody w autobusie. OGÓLNIE NIE POLECAM NIKOMU KORZYSTANIA Z USŁUG NASZYCH PILOTÓW / REZYDETÓW - spotkania a były 3 dotyczyły w większości zachwalania wycieczek i pobrania pieniedzy.

    Andrzej Wojciech, Poznan - 05.08.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    11/12 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem