5.1/6 (324 opinie)
Kategoria lokalna 4
1.5/6
Hotel nie zasługuje nawet na 3 gwiazdki. Brudno i staro. W ulotce chwalą się, że hotel przeszedł odświeżenie w 2018r, ale chyba odmalowali drzwi w korytarzu piwnicznym. Na dzień dobry czekaliśmy, gdyż nie było wolnych pokojów. WC w lobby w stanie fatalnym. Trzeba było trzymać nogą drzwi, żeby nikt nie wszedł do toalety. Schowek na bagaże zakryty kurzem. Elementy wystroju stare, zepsute, nienaprawiane. Klima nie działa, brak drzwi prysznica, drzwi zgniłe od wilgoci. Po walce z pokojami udaliśmy się na obiad. Sprzątane są tylko stoliki, a na podłodze mix potraw i slalom żeby nie wdepnąć w arbuza. Bałagan wynika często z zachowań gości z Francji (Algieria, Maroko), czy Turcji. Zachowywali się fatalnie. Alkohol jak to w all inclusive. Piwo 1%, wódka może 10%. Zaletą jest smaczne jedzenie. Było monotonne, ale zawsze świeże. Co wieczór grillowana ryba, wołowina, czy drób. Niestety snacki nad basenem to frytki, nuggetsy i hamburgery z Makro o jakości papieru toaletowego. Na basenie walka o leżaki, część z nich zepsuta, tak samo jak parasole, stół do ping ponga, oświetlenie terenu i wiele innych rzeczy. Basen ok, dzieciaki się wybawiły, jednak kąpiel w morzu to już eskapada, gdyż zejście jest tak strome, że dzieciakom nogi odpadają. Plaża mała, brudna, zepsute leżaki i parasole. Internet wifi za damo, ale tak słaby, że nie można było wysłać zdjęcia. Nie polecam tego hotelu za żadną cenę.
1.0/6
Przykro. Ale jak na razie fatalnie. Wylecieliśmy o 0:30 a na miejscu w hotelu byliśmy o 7:30. Cała noc zarwana, najpierw samolot potem autokar. Po zameldowaniu o 7:30 kazali nam czekać do 11 na opaski a na pokój jeszcze dłużej. Ok, rozumiem doba hotelowa, ale żeby nawet śniadania nie pozwolić zjeść to już skandal. Dlatego pierwsze wrażenie KLAPA.
1.0/6
Przy zakupie wycieczki w zeszłym roku zostaliśmy wprowadzeni w błąd. Pani, która nam polecała hotel mówiła, że będzie dostep do drugiej części Sealight Resort. Miał być dostep do wszystkich udogodnień. Okazało się na miejscu iż można korzystać jedynie z ich basenu :) a nie jak wspominała Pani o restauracji hotelowej, przekasek na basenie czy też restauracji la carte. Co do samego Family Club: brudne pokoje, brudne sztućce i talerze w restauracji. Kiepskie i ciągle te same jedzenie. Rozpadające się meble w pokojach czy łazienki- hotel chyba nie widział remontu od czasu wybudowania. Z plusów to widoki i animatorzy którzy próbowali nadrobić wszystkie te minusy.
0.5/6
Szanowni Państwo, chciałabym podzielić się moim doświadczeniem z pobytu w Sealight Family Club w Kusadasi. Niestety, muszę powiedzieć, że nie polecam tego hotelu ze względu na wiele nieprzyjemnych sytuacji, które miały miejsce podczas naszego pobytu. Po przyjeździe przed 16 okazało się, że nasze pokoje są brudne i musimy pozostawić nasze bagaże w bagażowni gdzie następnie został skradziony telefon z naszego plecaka, który zostawiliśmy w pokoju bagażowym. Co gorsza, kamera nie obejmuje pokoju bagażowego, co uniemożliwiło nam znalezienie sprawcy. Obsługa recepcji była kompletnie nieprofesjonalna i nieudolna, oszukiwała nas oraz nie zaoferowała żadnego wsparcia w tej trudnej sytuacji. Dodatkowo, drzwi balkonowe w naszym pokoju na parterze nie były skutecznie zamknięte, co stwarzało niebezpieczeństwo wtargnięcia kogoś do naszego pokoju. Poza tym, w łazience znaleźliśmy grzyba pod prysznicem, a w restauracji podawana była żółta woda do herbaty. Koty biegające po restauracji oraz brudne talerze również nie dodawały uroku temu miejscu. Na koniec, sytuacja z przedłużeniem doby hotelowej również była bardzo niejasna i nieprofesjonalna. Po informacji w trakcie wyjazdu, że możemy przedłużyć pobyt ale musimy przyjąć dzień przed wyjazdem okazało się, że wszystkie pokoje są zarezerwowane i nie ma takiej możliwości. To kolejne kłamstwo, które spotkało nas podczas pobytu. Podsumowując, nasze doświadczenie z pobytem w Sealight Family Club było bardzo niezadowalające i nie polecam tego hotelu nikomu. Mam nadzieję, że moja opinia pomoże innym uniknąć podobnych nieprzyjemności.