Opinie klientów o Sealight Resort Hotel (ex. Otium Sealight Beach Resort)

5.3 /6
297 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.9
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Łukasz, Sławno 20.06.2022

Bardzo dobry hotel

Hotel położony jest w pięknym i malowniczym miejscu. Przy samym wejściu robi już bardzo duże wrażenie. Przy bardzo dużej ilości gości, nie czuliśmy się wyobcowani. Każdego dnia mogliśmy korzystać z różnych rozrywek. Nie nudziliśmy się, a jednocześnie wypoczęliśmy. Na terenie hotelu znajduje się wiele urokliwych zakątków gdzie można oddać się leniwemu i cichemu wypoczynkowi.

6.0/6

Przemysław, --- 25.07.2022

Udane wakacje lipiec 2022

To był wspaniały wypoczynek w bardzo dobrych i komfortowych warunkach, hotel ma tak wiele do zaoferowania ze nie sposób jest popaść w rutynę i znudzenie. Byliśmy na wakacjach z całą rodziną to były naprawdę wspaniałe 2 tyg. Cały teren hotelu położony jest nad brzegiem morza Egejskiego, plaża jest mała ale piaszczysta i miejsca wystarczy dla każdego , zejście do morza jest delikatne a na samej plaży leżaków wystarczy dla każdego. Byliśmy w środku sezonu i mimo pełnego oblożenia hotelu nie dało odczuć się tłoku bo obiekt jest tak ogromny ze miejsce dla wypoczynku znajdzie naprawdę kazdy. W hotelu znajduje się aquapark ze zjeżdżalniami a także po drugiej stronie mały park wodny dla maluszków są tam też leżaki wiec spokojnie miejsce jest też dla rodzin z małymi dzieciakami. Duży basen przy hotelu oferuje też nie mało. Jest jeden mniejszy basen ze słoną woda a takze duży basen ze słodką wodą. Codziennie na zewnątrz prowadzone są animacje od 10 rano zaczynając zajęciami sportowymi (joga, aquafitness, gry zespołowe) a także w ciągu dnia prowadzone są animacje dla dzieci. Każdego wieczoru dla dzieci w hotelowym teatrze organizowane jest mini disco a po,show dla wszystkich gości hotelowych i tutaj niespodzianka bo spodziewaliśmy się że po tyg pobytu show będzie się powtarzać ale zawsze było coś nowego( dla przykladu byl to turecki wieczór, pokaz światła ledowego i ognia w tańcu, pokaz akrobatyki z ghany, pokaz tańca nowoczesnego, karaoke, bingo z nagrodami) codziennie jest także muzyka na żywo w barze przy latarni do 23. A od 23 jest dyskoteka ktora jest oddalona od obiektu i totalnie nie słyszalna dla gości hotelowych. Jako bary jest ich sporo na zewnatrz w ciagu dnia i czynne do 24. W Hotelowym lobby dłużej czynny, w kazdym barze serwują tam alkohole lokalne( drinki do wyboru na karcie), wino i piwo, napoje typu cola, sprite, soki, wodę mineralna oraz snaki. Co do hotelowej kuchni to mogę powiedzieć że śniadania obiady i kolacje były wyśmienite i serwowane w formie bufetu, warzywa owoce świeże, pieczywo wypiekane w piecu na sali, bułki, chleby, tureckie pizze co komu przyjdzie na smak, na głównej sali są stoiska gdzie potrawy nakładają kucharze i tu też znow do wyboru do koloru od mięsa pieczonego po gulasze (kurczak,indyk wolowina, ryby) ogromne stoisko z sałatkami wybor niesamowity od swiezych po kiszonki i salatki z owocami morza , na zewnątrz zawsze grill. Stoisko z deserami to sama słodycz od tradycyjnych tureckich slodkosci po kruszonki z owocami. Na terenie hotelu znajduje się też cukiernia tam można zamówić sobie lody, Gofry wypić popołudniowa kawkę i zamówić sobie dobre ciastko z kremem. Dla spóźnialskich lub tych którzy przybywają do hotelu po 24 w hotelowej stołówce serwowana jest zupa oraz spaghetti do 5 rano. A dla kogoś kto byłby głodny przed obiadem od godziny 11 do 17 serwowana jest pizza i hamburgery w restauracji z fast foodem przy latarni. Co do pokoi hotelowych nie mam dużego zastrzeżenia bo są duże i klimatyzowane w szafie w pokoju znajduje się sejf wiec dokumenty i pieniądze bezpieczne, obsługa hotelowa bardzo sympatyczna, w pokoju codziennie wymieniane są ręczniki, znajduje się też minibarek gdzie dokładane są napoje typu cola fanta woda mineralna soki. Ogólnie pobyt w hotelu oceniam na bardzo dobry ponieważ caly obiekt ma wiele.do zaoferowania i będąc tam czlowoek nie czuje się jak w klatce jest sporo terenu do spacerów a samo zejście na plażę jest bajeczne widoki niesamowite. Polecam z całego serca!!

6.0/6

Karolina 27.06.2018
Termin pobytu: maj 2018

Sealight Resort Rewelka

Pobyt 1.06.2018 - 14.06.2018 To był nasz drugi raz w tym hotelu, dlatego nie będę się powtarzać, gdyż moja opinia z zeszłego roku jest w pełni aktualna. Fantastyczne, pyszne i różnorodne jedzenie, mnóstwo miejsca na terenie hotelu, tarasy słoneczne, dzięki którym można czuć się swobodnie bez tłumów na głowie. Obsługa przemiła, pomocna. Niezmiennie hotel skłania do totalnego lenistwa Wielkim rozczarowaniem natomiast było załatwienie sprawy naszego wyjazdu rano 14.06. Nie wiem kto zawinił - biuro czy rezedent? NIe interesuje mnie to, ale bardzo nie lubię być traktowana jak ktoś drugiej kategorii. Wyjazd ustalono na godz. 5.35 i już o godz. 8.00 byliśmy na lotnisku (wylot 10.50) i dzięki temu z ogromną przyjemnością mogliśmy spędzić 3 godziny szwędając się i patrząc jak budzi się życie lotniskowe - niepowtarzalne. Śniadanie, zgodnie z obietnicą Pani rezedent, dostaliśmy wyborne, wręcz niepowtarzalne - chrupki do mleka, ale bez mleka, suszone figi i morele oraz cieszące się ogromnym powodzeniem - herbatniki. Aby wypić kawę/herbatę musieliśmy błąkać się po hotelu szukając źródełka. Tak napojeni i najedzeni ruszyliśmy w drogę powrotną do domu. Nie byłoby to tak bulwersujące, gdyby nie fakt, że osoby wyjeżdżające tydzień wcześniej 7.06 zostały potraktowane zgoła odmiennie. Wyjazd godz. 6.40, pełne śniadanie - pieczywo, sery, pomidory i wszystkie inne dodatki z wyjątkiem jajek i kiełbasek. Nasuwa się pytanie czy przypakiem to nie było taktyczne posunięcie, żeby pozbyś się ludzi z hotelu godzinę wczesniej i nie dać im nawet trochę jedzenia? Kto do tego dopuścił? Dlaczego zostaliśmy tak źle potraktowani? Czy biuro Rainbow w ogóle wie, że ok. 40 osób wyjechało niepotrzebnie dodatkową godzinę wcześniej i co najważniejsze bez obiecanego śniadania. Gdyby Pani rezydent nie zapewniła, że dostaniemy rano posiłek tak jak poprzednia grupa, przygotowalibyśmy sobie kanapki podczas kolacji, albo zeszli w nocy na coś ciepłego. A tak dostaliśmy susz konferencyjny płacąc takie same pieniądze jak inni turyści. Czy biuro Rainbow zamierza w jakikolwiek sposób zrekompensować nam potraktowanie nas jak klientów drugiej kategorii. Kolejną kwestią jest ustalenie lotów. My przyjechaliśmy w czasie trwania kolacji i część z nas ledwo na nią zdąrzyła z uwagi na ilość obsługiwanych osób w recepcji, wyjechaliśmy rano bez śniadania - teoretycznie 15 dni pobytu, faktycznie 13 dni + 1 posiłek, strata 5 posiłków. Inne miasta mają tak ustawione loty, że przyjeżdżają na obiad i wyjeżdżają po śniadaniu lub nawet po obiedzie. Obecnie loty z Warszawy są tak ustawione, że turyści przyjeżdżają na obiad i wyjeżdżają po śniadaniu. Smutne, bo wszyscy płacimy takie same pieniądze.

6.0/6

Anna, Gaj Wielki 22.09.2019

Swietny hotel smaczne jedzenie

Swietny hotel Przemiła obsługa bardzo czysto pyszne jedzenie codziennie animacje muzyka na żywo latarnią = przy hotelu cudne miejsce
113141575
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem