Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ogólnie ok Pierwszy pokój jaki dostaliśmy miał nie sprawna klimatyzację jednak bez problemu zostal zmieniony na inny. Jedzenie ok chociaż śniadania mocno monotonne. Obsługa starała się żeby wszystko było na wysokim poziomie Na basenie wystarczająca ilość leżaków które oczywiście były rezerwowane pomimo tablic żeby tego nie robić…. Największym minusem okazała się plaża (mała i brudna)
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Czysto, bardzo miła i kompetentna obsługa, Pokoje: wielkość wystarczająca, każdy z balkonem lub tarasem, z widokiem na Morze Egejskie, czyste, sprzątane co dzień. Dobre, różnorodne jedzenie, ulubione dania dla dzieci ale również dla wegetarian. Pomimo bardzo dużej ilości gości nie odczuwało się tłoku. Na plaży nad morzem nie trzeba zajmować leżaków, o każdej porze coś się znajdzie. Natomiast przy basenie tak.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w bardzo dobrej lokalizacji. Brz problemu i kilkugodzinnych podróży można zwiedzić Pamukkale, Efez jak również grecką wyspę Samos. Noe wspomnę o spacerach po miasteczku Kusadassi. Hotel przestronny i czysty. Obsługa na najwyższym poziomie. Niesamowite zejście na plaże. Przystosowany dla rodzin z dziećmi. Bardzo duże impasem baseny jakim wiele animacji.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam hotel,obsługa, czystości,jedzenie super. Brak zastrzeżeń do samego Hotelu. Biuro współpracuje z przewoźnikiem,który podstawia autokary na transfer z niedziałająca klimatyzacją, kiedy temperatura na zewnątrz wynosi 40 st.,dodatkowo wewnątrz śmierdzi ropą . Dramat. Organizacja pobytu do hotelu przyjazd na godz 19 a wymeldowanie o 12, później do 19:30 w lobby. Można to było zorganizować innaczej tym bardziej,że klienci płacą za dobę w dniu przyjazdu normalnie a nie ma możliwości z tego skorzystać. Te godziny wystarczy dołożyć do ostatniego dnia pobytu w normalnych warunkach.