Opinie o Sealight Resort Hotel

Kategoria lokalna: 5

5.3/6
(429 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.0
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bardzo dobry hotel

    MARZENA, 11.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel godny polecenia. Nie jest luksusowy, pokój mógłby być większy za to widok z balkonu przepiękny. Tak samo jak położenie kaskadowe całego hotelu. Na taką ilość klientów basenów trochę za mało. Dość sporo ludzi natomiast jak ktoś chce więcej intymności jest sporo leżaków w ogrodach z widokiem na morze. Jedzenie ok. Mnóstwo atrakcji dla dzieci w ciągu dnia animatorzy na medal. Ogólnie polecam na wyjazd rodzinny ale dla pary również.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pobyt w Sealight Resort Kusadasi

    Krzysztof 02.10.2022

    Udany pobyt w ładnym miejscu , z dobrą pogodą . Personel hotelu sympatyczny i przyjazny , jedzenie generalnie dobre , zawsze świeże warzywa i owoce. Hotel dba o rozrywkę dla gości , organizuje występy muzyków na żywo , różnego typu show. Pokój hotelowy w którym mieszkałem , typu standard , jak na hotel 5* jest zdecydowanie zbyt skromny pod względem wyglądu i wyposażenia ( np. stary , niewielki telewizor słabej jakości , w łazience głośno pracujący wentylator ) , ale codziennie był sprzątany , była również codzienna wymiana ręczników , nie mam żadnych zastrzeżeń co do jego czystości. Zaletą hotelu jest bezpłatne Wi-Fi , również bezpłatny sejf i mini barek w pokoju . Przy hotelu ładne , czyste baseny , przy nich dostępne leżaki , niestety bez materacy . W restauracji głównej część dań jest podawana przez obsługę , oddzieloną ladami i płytami plexi , takie środki ostrożności wcześniej pewnie były konieczne , ale teraz już raczej nie.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Alicja

    Alicja 10.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Udany pobyt, hotel jest czysty, pokoje z wygodnymi łóżkami, rewelacyjne widoki z pokoju. Wyżywienie urozmaicone, każdy znajdzie coś dla siebie. Świetne lody, drinki ok. Plaża piaszczysta, wejście do morza łagodne. Powyżej na tarasach możliwość opalania się na trawie i cudne widoki na Samos. Polecam, wróciliśmy bardzo zadowoleni, żal było wracać!

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel Sealight Resort

    Katarzyna, Opole 13.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    opinie opieram na podstawie naszego 8pobytu w Turcji ,inne rejony i zawsze 5*. pierwszy raz w Rainbow. hotel na calkiem dobrym poziomie z kilkoma rzeczami do poprawy. plaża i bary na plaży łączona dla hotelu sealight Resort i family , w pierwszej połowie czerwca było kilka dni że już bylo ciasno i kolejki, na plaży przekąski typu placki gozemle ,tortille (suche i grubo kroja mięso) ,surówki, pizza,arbuzy. Sporo Rosjan, Anglików ,Niemców i Polaków. Pokoje sprzątane pobieżnie,nie zamiatane w pokoju ani łazience przez prawie cały pobyt, pomimo zostawiania codziennie napiwków, drzwi do pokoju się przycinają,dokładnie klamka ,po zgłoszeniu kazano czekać na serwis 20min nie było nikogo po 40min ostatecznie sami naprawiliśmy drzwi poprzez kolejne przyłożenie karty i to się powtarza, śniadania z samego rana nie robią omletów dopiero ok 8, często z rana brakowało noży do pieczywa ,nie sprawdzano owoców w wystawionych koszach z owocami gdzie trafily się spleśniałe ,stoliki i oparcia krzeseł na dworze w głównej restauracji średnio domyte,niby przecierane ale często się coś kleiło na krzesłach na podłokietnikach . do poprawy również częstość wycierania baru w lobby głównym i stolika ,obsługa cudowna ,zbierają szklanki ale stoliki są często brudne . obsługa bardzo uprzejma ,nienachalna. mają wspólne boxy na tipy co jest super uczciwe. Bardzo dobre jedzenie, bardzo duże ilości baklawy jak dojechało dużo osób to i leżaki dostawiają, nie brakuje ich. Codziennie gofry i lody, minibar uzupełniany codziennie nie tylko w wodę, Pepsi,mirinde i soczki. Alkohole dobrej jakości .nawet polska wódka w barze. Kawa po turecku w cenie pomimo że w ofercie Rainbow napisali że dodatkowo płatna. Korzystalismy z hotelowego hamamu,ceny z pakiet z 30masazem i maska na twarz od 75e za osobę. Przy dwóch osobach za 60e. Animacje codziennie ,ćwiczenia różne także codziennie animatorzy aktywni . Gdyby poprawić te małe niedociągnięcia z czystością w pokojach i stolików to hotel byłyby bardzo bardzo dobry. wokół hotelu nie ma za bardzo nic ,dwa sklepy . ale dolmuszem w 20min można dojechać do centrum ,koszt 25lir/os bądź 1euro/os. jeżdżą już napewno prze 8 rano pomimo że pani rezydent mówiła że później . Mins dla Rainbow ,kierownica odbierający ludzi z hotelu na lotnisko nie sprawdza czy ma wszystkich i kto wsiada . w połowie drogi gdzie zatrzymał się na krótki postój który jest zbędny w stronę lotniska dopiero liczył czy ma odpowiednią ilość osób,nie mówiąc o tym że przerwa trwała ponad 20min i na lotnisku byliśmy niecałe 2h przed czasem. Ogólnie polecam hotel😉

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem