Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przyjemny , pięknie położony w zielonym ogrodzie pełnym kwiatów. Pokoje czyste, zadbane . Według mnie nie jest to 5 gwiazdek ale plusy to piękna plaża, pokoje z widokiem na morze , przepyszne jedzenie i urozmaicone a restauracja poprostu klimatyczna w oktodzie pełnym kwiatów . Ponadto wieczorem występy dla dorosłych , muzyka , blisko do miasta Didim wiec tydzień to za mało żeby się nacieszyć . Myśle ze tam wrócę 😍
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam w hotelu z dwójką dzieci. Super hotel dla rodzin z dziećmi, ze względu na aquapark. Fajne położenie, święty spokój dookoła. Hotel czysty, obsługa miła. W restauracji dość duży wybór, jednak mięso typu wołowina zawsze twarde. Niestety obsługa nie nadążała z uzupełnianiem braków, często nie było zupy, makaronu czy innych potraw na czas. Co zdziwiło mnie najbardziej, kelner obsługiwał automat z napojami, trzeba było stanąć w kolejce nawet po ciepłą wodę do herbaty. W innych hotelach mogłam dzieci wysłać same po napoje ale tu jest inaczej. Obsługa w restauracji dość słaba, właściwie miły i pomocny dla Polaków był tylko jeden kelner. To on nadrabiał za całą resztę swoim podejściem. Animatorzy ok, świetne minidisco 👍Snack Bar też fajny, ale na przekąski typu pizza czy frytki trzeba było trochę poczekać. Hotel dość spory, irytująca winda. Wsiadając na pierwszym piętrze, zanim zjechałam na dół musiałam często zwiedzić wyższe piętra, gdzie ludzie również wciskali przycisk wołający windę. Trochę to było irytujące. Mimo wszystko, pojechałabym tam drugi raz.👍😀
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel duży, dużo ludzi, ale nie było to męczące. DUżo przestrzeni, obsługa super, praktycznie na każde zawołanie, zarówno we wszystkich restauracjach, przy basenach i w lobby. Ogólnie czysto, sprzątane non stop, oczywiście różni sa goście, niektórzy pozostawiają po sobie duuuży bałagan i śmiecie, na co obsługa stara się natychmiast reagować. Wyżywienie dobre, świeże, różnorodne, aczkolwiek w ciągu 2 tyg pobytu wydawałoby sie nieco monotonne, ale zawsze coś nowego i ciekawego pojawiało się ( pyszna wołowina pieczona czy tuńczyk pieczony w soli) dużo ryb i owoców morza, baraniny na wszelkie sposoby a także typowo tureckich serów, grilowanych warzyw i innych specjałów,zarówno przekąsek jak i słodyczy. Wszystko było smaczne, aczkolwiek po powroczie miałem ochotę na normalnego schabowego ;). Leżaki- no tak, przy basenie są wcześnie zajmowane, natomiast na plaży były wolne w wielu miejscach, nawet jeszcze koło południa. Plaża czysta, leżaki myte codziennie, piasek "czesany" także codziennie. W ciągu dnia wielokrotnie zbierane śmieci i pety.Pokoje raczej czyste, codziennie sprzątane, ręczniki wymieniane jak należy. WIdok z okna.........suuper (12 piętro). Animacje dobre, polska ekipa bardzo aktywna (Dagmara z każdym pogada!) W barach ( pool bar, beach bar czy lobby bar) napoje ok, oczywiście alkohole miejscowe trochę odbiegające smakiem od oryginalnych, ale w koktailach to jest niezauważalne. Ogólnie, jak napisałem, było dobrze. Jedyny mankament to brak internetu. To znaczy niby był, ale niestety b. slaby do tego stopnia, że nie mozna było z niego normalnie korzystać. Jeszcze jedna sprawa. Nie dajcie sie namówic na hammam poza hotelem. Jest tragicznie, brudno, obsługa nie wie co robi, (np zamówiłem masaż, a wykonywał go kierowca, który nas wiózł do hammamu) Hammam w spa hotelowym jest niewiele droższy, natomiast komfort i profesjonalizm na każdym kroku.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt udany aczkolwiek z hotelu wszędzie daleko ultra All inclusiv nie istnieje no chyba że fryty z obiadu podane o 01:00 w nocy to właśnie ta formuła to spoko. Nie wszystkie drinki dostępne część dodatkowo płatna o czym Obsluga informowała. Problem z leżakami przez Januszów w klapkach co biegali o 6 rano i zajmowali dla siebie niebotyczne ilości miejsc leżących. Świetna pani rezydent konkretna i kompetentna. Hotel położony na uboczu co jest i plusem i minusem bo trochę zajmuje dojazd. Wyżywienie spoko każdy znajdzie coś dla siebie. Fantastyczne występy na żywo wieczorami każdego dnia coś innego poprostu rewelacja. Świetny park wodny i baseny aczkolwiek po całym dniu w temperaturze powyżej 40 stopni basen przypominał garnek z zupą gdyż woda moim zdaniem na bieżąco nie była filtrowana przez co na tafli wody było to widoczne świetne restauracje Ala Carte. My byliśmy we włoskiej- polecam steka i tiramisu palce lizać . Przemiły zaangażowany personel zawsze uśmiechnięty i pomocny. Bardzo długi dojazd z lotniska około 01:30 do hotelu w jedną stronę.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dwa tygodnie spędzone w Hotelu Venosa były naprawdę wspaniałe. Mimo sporej ilości gości obiekt wcale nie był zatłoczony. Spora plaża, morze i wyjątkowo duże baseny. Jedzenie bardzo smaczne i różnorodne. Kilka barów czynnych praktycznie na okrągło. Obsługa hotelowa bardzo uprzejma. Podziękowania także dla rezydenta p. Aleksa, który oprócz organizacji dodatkowych wycieczek zawsze był do dyspozycji i służył pomocą w każdej kwestii dotyczącej pobytu. Polecamy gorąco !! Iwona i Adam z Wnukami
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przebywaliśmy w Venosa Beach przez 11 dni na przełomie czerwca i lipca 2024 w 5 osób, od 7 latki do 60 latka i każdy z nas jest zadowolony z pobytu w tym hotelu. Po przeczytaniu recenzji z zeszłego sezonu tuż przed wyjazdem muszę przyznać, że zauważalne jest wyciągnięcie wniosków przez kierownictwo z uwag zgłaszanych w poprzednich latach. Nie doświadczyliśmy aby obsługa hotelu była niemiła bądź obojętna. Przy każdej z naszych spraw (a mieliśmy ich trochę) obsługa stawała na wysokości zadania i pomagała nam całościowo, myślę że dobrym pomysłem było uruchomienie w hotelu stanowiska typu "Guests relations" do załatwiania spraw nie związanych bezpośrednio z zakwaterowaniem. Na terenie hotelu działa kilka pawilonów usługowych takich jak tatuażysta, fryzjer, sklep z "oryginalnymi" kopiami markowych ubrań czy sklep wielobranżowy, gdzie można się wyposażyć w praktycznie wszystko, czego byśmy zapomnieli z kraju. Sam hotel położony kameralnie, ale dość obszerny. Aquapark kapitalny dla małych i dużych, kilka barów z miłą obsługą barmańską Polecamy poprosić o kartę drinków, która nie jest dostępna na blacie a pozwala zamówić bardziej wyszukane alkohole. Co do samych alkoholi można również grzecznie zagać z barmanem i dostać z "pod lady" np. oryginalnego Ballantines'a zamiast lokalnej whisky. Zawsze byliśmy obsługiwani życzliwie bez konieczności dawania napiwków. Szczególnie dziękujemy wszystkim animatorom pracującym w hotelu, i tym z Turcji (wariaci Dev i Mario) jak i naszym kochanym animatorkom Rainbow Amelii i Kornelii za codzienną dostępność, pogodę ducha i pomysłowość w stosunku do nas jak i naszych dzieci. Nie jest łatwo przez 6 dni w tygodniu pracować w upale na pełnych obrotach w tak młodym wieku a do tego robić nie raz za rezydenta bo nie każdy klient rozróżnia te dwa stanowiska :) Doceniamy! Jeśli miałbym na siłę szukać minusów hotelu to znalazłbym dwa, ale bardzo małe, nie wpływające na naszą ogólną, wysoką ocenę standardu tego hotelu. 1. Wspomniane przez inne osoby windy rzeczywiście działają nietypowo. Po pierwsze wydaje się, że jest ich za mało w stosunku do ilości pokojów a po drugie potrafią jeździć jakby je ktoś przeprogramował tzn. wsiadając na 4 piętrze winda potrafi zabrać cię w górę by dopiero potem zwieźć Cię na parter. Może w Turcji to standard, ale dla mnie było to co najmniej dziwne. 2. Minus bardziej w stosunku do gości niż samego hotelu o nagminne rezerwowanie leżaków ręcznikami przez cały dzień. Buractwo jakich mało, niestety stosowane również przez Polaków. Pomimo, że taka praktyka jest zabroniona w regulaminie basenu to tak nikt się do niej nie stosuje a obsługa raczej boi się egzekwować zasady by nie wchodzić w konflikt z klientami. Mój sposób na obejście problemu jest prosty: jeśli widzisz leżak zajęty ręcznikiem a jest oczywiste, że nikt z niego nie korzysta, przełóż ręcznik obok i zajmij leżak. Masz do tego pełne prawo.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel wspaniały,polecam bardzo.Nie ma do czego się przyczepić.Obsluga bardzo miła,jedzenie dobre( nie do przejedzenia),atrakcji nie brakuję.My byliśmy akurat bez dzieci ale dla dzieci raj Polecam.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Serdecznie polecam hotel Venosa Beach, pyszne, zróżnicowane jedzenie, miła obsługa, piękne widoki i otoczenie hotelu. Bogaty program animacji, wspaniałe występy artystów wieczorami w amfiteatrze, nie sposób się nudzić :) bardzo miłe panie animatorki, czuliśmy się zaopiekowani przez biuro podróży. Jedyny minus to niezbyt czyste leżaki oraz zwyczaj rezerwowania ich wcześniej. O godzinie 9 nie było już nic wolnego przy basenach. Również windy działały wolno, a przy tak dużym hotelu było ich za mało i traciło się sporo czasu w oczekiwaniu na nie. Całość zdecydowanie godna polecenia.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel godny polecenia
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najlepszą rekomendacją dla hotelu powinno być pytanie mojego nastoletniego syna,którego długo przekonywałam,aby leciał z nami : "Mamo w przyszłym roku też tu przylecimy,prawda ?"( z nadzieją w głosie). Polecam,przedni wypoczynek !