Opinie o Venosa Beach

Kategoria lokalna: 5

5.5/6
(633 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.4
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Udane wakacje w Venosie

    Danuta 18.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Byliśmy w hotelu na początku lipca. Ogólnie z większością opinii się zgadzam (czytałam przed wyjazdem). Wyżywienie całkiem Ok, napoje, drinki również. Nie zgodzę się tylko z opinią że na śniadanie są soki wyciskane z pomarańczy - to zwykłe soki z kartonów przelewane do dzbanków. Często brakowało sztućców. Obrusy często poplamione...to nie powinno się zdarzyć w 5* hotelu. Pokoje spore, wygodne łóżka, 2 programy TV polskie ( informacyjny i muzyczny). Sprzątanie pokoi mieliśmy codziennie, poza 1 dniem gdzie pani wymieniła jedynie ręczniki. Baseny - fajne, czyste, leżaki w porządku czego nie można powiedzieć o leżakach na plaży - tragedia - straszne plamy, wilgotne materace- obrzydzenie aby na nich się na nich położyć. Tylko dlatego w ciągu tygodnia skorzystaliśmy z plaży w jeden dzień. " Barman" na plaży nie ma pojęcia o drinkach - na zamówione Malibu wlał czysty alkohol + 2 kostki lodu. Brak mleka...przy basenie pracownicy baru bardziej rozgarnięci. Duży minus za brak animacji w języku polskim, tylko w kaleczonym angielskim...przed rezerwacją wczasów pytałam o to na infolinii - było to dla nas istotne -miałam zapewnienie że są animacje na wysokim poziomie i w języku polskim. Pani rezydent tylko raz pojawiła się w hotelu sprzedać wycieczki, potem nikt jej nie widział. Ogólne wrażenie na 4/6. Byłam w innych hotelach 4 i 5* - poziom czystości, wyżywienia, animacji był na wyższym poziomie. Dla typowego " plażingu" mogę hotel polecić.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Udany pobyt w hotelu z wieloma niedociągnięciami

    Mateusz, ZIELONA GORA 20.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Bardzo udany pobyt, choć sam hotel niestety odstaje wyraźnie swoim poziomem od tradycyjnych 5**** w Turcji i w wielu miejscach jest po prostu zaniedbany. LOKALIZACJA: 1:15 od lotniska, do miasta 10 minut jazdy busem (odjeżdża spod samego hotelu). W bliskiej okolicy nie ma nic, jedynie koszary policyjne i domy prywatne. W miasteczku Didim świątynia Apollina - niestety obecnie zamknięta. Poza tym promenada i... nic więcej. POKOJE: przestronne, świeże, czyste. Nowe materace i poduszki. Codziennie sprzątane na dobrym poziomie. Barek z napojami bezalkoholowymi uzupełniany codziennie. Na wyposażeniu darmowy sejf. Duży plus za widok - każdy pokój ma widok na basen i morze. JEDZENIE: Bardzo miłe zaskoczenie, było naprawdę urozmaicone, smaczne i nigdy nic nie brakowało (piszę to z perspektywy 12-dniowego pobytu z 8 latką, która jest dość wybredna). DRINKI: brak piwa 0%. Poza mohito drinki bezalkoholowe nie nadawały się do picia, były za słodkie. Drinków % nie piłem, ale opinie miały różne - dużo zależało od barmanów. Czasami drink był do wylania od razu po podaniu. Widać, że w pierwszej kolejności starają się wypychać tańsze zamienniki markowych alkoholi. Jednak na życzenie zawsze można było liczyć na trunki importowane. Duży minus za serwowanie drinków w papierowych kubkach... na kawę. To nie jest poziom 5**** hotelu! Rozumiem ryzyko szkła przy basenie, ale wystarczyłby kubek plastikowy. Każdy bar posiadała na stanie szkło, ale wyglądało to tak jakby oszczędzali, żeby potem nie było konieczności mycia. BASENY: dla każdego coś miłego. Dla dzieci park wodny, brodzik 0,4 m, basen ze zjeżdżalniami 1,15 m. Basen główny z wodą o głębokości 1,35 m. ANIMACJE: na poziomie, każdego wieczoru przedstawienie w amfiteatrze - standard w tego typu hotelach. PLAŻA: z grubym piaskiem, łagodne zejście do wody. Nie korzystaliśmy z uwagi na kiepski stan leżaków. PERSONEL: miły i pomocny, w zasadzie na każdym poziomie, od recepcji, po barmanów i obsługę restauracji. Nawet kiedy córce zdarzył się mały wypadek w restauracji, personel zareagował bardzo szybko, pocieszył ją i nie robił kwestii ze zbitego talerza. GOŚCIE: głównie Polacy i Anglicy. Raczej spokojnie, bez ekscesów. MINUSY: "bylejakość". Hotel ma już swoje lata i to widać. Spora część wyposażenia jest zużyta i to bije po oczach: np. luźne barierki przy basenach, brudne leżaki plażowe, połamane okładki z ofertą drinków w barze, nie wypełni działające baterie termostatyczne w łazienkach, zużyta lada z menu dziecięcym w restauracji... Duże rozczarowanie to strefa SPA - sprzedają drogie zabiegi, a po prysznicami połamane uchwyty na mydło (i jego brak) oraz nie działająca armatura (choć do samym zabiegów nie mam żadnych zarzutów - żona była bardzo zadowolona). Czy poleciłbym ten hotel bliskim znajomym? Na pewno nie jako pierwszą opcję.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Polecam hotel

    Zbigniew, GDANSK 23.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Bardzo ładny hotel ,12 pięter. Teren przy hotelu zadbany, dużo kwiatów, zieleni. Przy basenach dużo leżaków, o każdej porze były wolne miejsca. Atrakcji wodnych sporo .Wyżywienie dość urozmaicone i spory wybór. Bardzo fajnie zaopatrzony bar przy basenach. W samej głównej restauracji stoliki 4 osobowe ale nakrycie na 2 osoby albo bez nakryć. Za każdym razem trzeba było prosić o sztućce .Obrusy tez nie wymieniane za każdym razem kiedy tego wymagały. Pokój dwuosobowy, mieliśmy łózko małżeńskie i jedno prześcieradło( bez problemu dostaliśmy drugie).W łazience duży blat ,ale brak lusterka do makijażu. O kosmetyki musieliśmy prosić ( odżywka do włosów). Pani sprzątająca nie miała w zwyczaju ich uzupełniać. Brak szamponu, na szczęście miałam własny Za to uzupełniała wodę i inne napoje w lodówce. Nieraz zabrali ręczniki i zostawili jeden czysty. Ogólnie pokój bardzo duży i ładny, balkon długi z krzesełkami ,stolikiem i suszarką na ubrania. W pokoju brak żelazka. Dojazd do Didim busikiem , który zatrzymywał się przy hotelu , 10 minut. Warto mieć liry 25 od osoby, bo pan kierowca nie chce innej waluty

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Generalnie było OK ale ...

    Mariusz, Malbork 03.10.2021

    Wybierając hotel podjąłem decyzję na podstawię przeczytanych opinii, które były bardzo wysokie. Mój pobyt był pierwszym pobytem w Turcji i odbył się w dn. 26.09 - 03.10.2021. Przede wszystkim położenie Hotelu na duży plus - spokój i bardzo dobra komunikacja do Didim ( dolmusz nr 4 ) wyjazd pod Hotelem. Pokoje z widokiem na morze - wszystkie. Duży basen , basen dla dzieci, zjeżdżalnie, bary - wszystko super. Animacje dla dorosłych i dzieci na wysokim poziomie. Plaża i leżaki, zadaszenia przed słońcem ok, choć czystość tych leżaków dramat może w sezonie wysokim obecnie nikt ich nie wycierał. Jedzenie ? tu już nie jest tak ciekawie mimo, że opinie były bardzo dobre - może to dlatego, że to już koniec sezonu ludzi mniej ale taka opinia może być ważna dla tych co jadą w tym czasie. Przez cały tydzień to samo bez znaczenia jaka pora dnia, zabrakło owoców morza, monotonia bez szału - tu bardzo się zawiodłem. Alkohole ? kolejna porażka - napiwki zostawialiśmy, żeby była jasność a to czego mi zabrakło - brak karty menu drinków czy dostępnych alkoholi nawet płatnych bo takich w ogóle nie było. Nie wiadomo było jaki drink można zamówić raz udało się zamówić curacao i na drugi dzień margaritę. Nie było problemu z wódka i jakąś whisky, winem i piwem. Pokoje czyste, łazienki też choć już widać upływający czas w uszczelnieniach brodzików . Obsługa w stołówce bez szału w pierwszych dniach ale pod koniec pobytu widać było podniesiony standard ( chyba była kontrola ) wszyscy uwijali się przy stolikach wręcz nie pozwalali na przynoszenie do stolika napojów bo sami chcieli obsługiwać. To było bardzo zauważalne. Wiem, są to szczegóły ale jeżeli czytam, że w Turcji są najwyższe standardy hoteli i tydzień wcześniej z innego hotelu wracają znajomi i pokazują zdjęcia i opowiadają a ja to co miałem i zobaczyłem to dwa inne światy. Będąc na Krecie byłem bardziej zadowolony z jedzenia niż tu. Żeby nie było: świetna baza wypadowa do Didim ( promenada + świątynia apollina ), do Miletu taksówką ( 40 dolarów lub 30 Euro mozna wytargować mniej ) - zwiedzanie ok 2 godziny i Pan czeka - warto dogadać się i pojechać dalej do Priene ( świątynia Ateny ), wycieczka do Efezu z biurem - chodzi o przewodnika, który opowiada. W pobliżu jezioro Bafa z zaginionym miastem. Generalnie wyjazd udany choć jest pewien niedosyt ...

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Miłe wakacje bez fajerwerków

    Marta 12.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Ogólnie pobyt oceniamy jako udany. Ładny hotel, smaczne jedzenie, aquapark dla małych i dużych. Dużym minusem jest czystość. O ile lobby świeci, im dalej tym gorzej. Sprzątanie pokoju to wymiana ręczników i worków na śmieci. Bywało,że musiałam szukać papieru toaletowego, bo nie zostawiono go w pokoju co w hotelu 5 gwiazdkowym jest co najmniej dziwne. Jedzenie całkiem smaczne, proszę wziąć jednak pod uwagę zmianę flory bakteryjnej. gdyż mogą zdarzyć się sensacje układu pokarmowego. W hotelu głównie polacy, turcy, brytyjczycy i slowacy. Obsługa miła i pomocna, da się jednak odczuć, że to Turcy są tam u siebie nawet jako goście. Leżaków ok. 7 godziny już praktycznie wolnych nie ma. Animacje i dla dzieci i dorosłych,ciekawe codzienne występy. Jeśli ktoś chce wyciszyć się i odpocząć radzę wybrać inny hotel, przy basenie głośna i turecka muzyka od 10 do 18. Plaża ładna, spokojna bez dużych fal. Podsumowując hotel nie powinien mieć 5 gwiazdek, maksimum 4.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Tydzień w Turcji, Didim

    Andrzej, Kraków 09.10.2022 | Termin pobytu: wrzesień 2022

    Hotel nie nowy ale zadbany. Trochę na odludziu. Do Didim godzinę pieszo. Busy są, ale nikt nie zna rozkładu oprócz kierowcy :) Woda w basenach czysta. Jedzenie smaczne i urozmaicone. Niektóre animacje całkiem ciekawe. Szczególnie pokazy latino i afro robią wrażenie. Plaza piaszczysta ze żwirkiem. Dno morza kamieniste. Woda w morzu o tej porze już raczej chłodna. Wieczorami po zachodzie słońca dość rześko, odczuwalne +16C. Duży Narożny pokój z widokiem na morze całkiem fajny. Tylko że.. łazienka… napewno jak nie na hotel 5*, miejscami z „zamalowanym” grzybem czy pleśnią. Do tego dochodzą brudne ręczniki.. Obsługa raczej spoko tylko trzeba dać napiwek :) Wycieczka do Efez tez jest godna polecenia.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Atostogos Venosa Beach

    Juozas 15.07.2019

    Atostogas galima būtų laikyti pavykusiomis,jeigu naktimis ne triukšmas keliamas girtų poilsiautojų.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    venosa beach

    aeo 03.09.2014

    mówi się ,że pierwsze wrażenie liczy się najbardziej:) podobno...... pozostawiam więc to "wrażenie" i ogólnie polecam hotel, nieścisłości zdarzają się wszędzie, najważniejsze że potrafiliśmy spędzić urlop wspaniale i odpocząć

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Maj w czasie pandemii

    Agnieszka, KRAKÓW 26.05.2021

    Pobyt w czasie pandemii. Jeśli chodzi o standardy przeciw covidowe to na 5+ - jedyne niezrozumienie wiązało się z wyjątkiem dotyczacym.samoobsugi przy pieczywie - wszędzie indziej podawała obsługa. Początkowo było cudownie - dużym plusem był pusty hotel -a co z tym się wiązało - cisza i spokój. Z upływem dni ludzi przybywało i robiło się coraz glosniej - co wielu goscia pasowalo. Atrakcji dla dzieci było stosunkowo malo, Ale wiązało się to z mała.oloscia dzieci - nie.wszystkie atrakcje były dostępne.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Dobry hotel wszytkomający

    Grzegorz, Wołomin 18.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel super. Czysty, jedzenie dobre, woda w butelkach za darmo bez limitów. Super kawiarnia z cukiernią. Baseny też fajne, aquapark daje rade. Na minus: dojazd z lotniska 1,5 busem bez klimy gdy na zewnątrz było prawie 40 stopni. Powrót klima była ale kierowca palił podczas jazdy i dym leciał do środka. Rezydentka niemiła i nie pomocna.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem