Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
5.0/6
Anna, Kraków 30.06.2024 Termin pobytu: czerwiec 2024
Wakacje Turcja
Hotel super, nie mam zastrzeżeń. Podróż do Turcji okazała się największą traumą , 14 godzin opóźnienia do Turcji i 3h opóźnienia w drodze do Polski. Biuro Rainbow nie stanęło na wysokości zadania, zadnych informacji i wsparcia ze strony Rainbow
5.0/6
Rafał, Koszalin 09.08.2023 Termin pobytu: lipiec 2023
Odpoczynek w raju
Hotel spełnił nasze ogólne wymagania. Odbiór z lotniska i transfer oraz opieka rezydentki były na dobrym poziomie. W samym hotelu mało leżaków w okół basenów, a szczególnie tych z zadaszeniem. To największy problem. Animacje ok, szału nie ma. Animatorzy bez polotu, ich wyczynem było zebranie 10 osób do ćwiczeń w basenie. Duży plus za WiFi które działało na terenie całego hotelu, łącznie z miejscem przy basenach. Jedzenie dobre, różnorodne. Spod hotelu busik często kursuje do miasta, oraz na bazar w soboty. Można było płacić w lirach lub euro. Hotel oddalony od zgiełku miasta, dla nas był to plus.
5.0/6
HALINA, BIELSKO-BIALA 19.09.2022
Ocena ogólna
Wszystko super oprócz skandaliczne go zachowania recepcji przy zameldowaniu w hotelu. Pomimo zapewnień biura, że pokoje są z balkonami lub tarasami zaprowadzono nas do pokoju nory na parterze. Nie było balkonu ani tarasu a okna były tak wysoko że trudno było je otworzyć nie mówiąc o widoku na betonowy plac i ogrodzenie. Po naszej stanowczej interwencji pokój został łaskawie zamieniony. Inni wczasowicze zostali meleksem zawiezieni pod płot do osobnego baraku. Po wielkiej awanturze im również łaskawie przydzielono inny pokój. Potem dowiedzieliśmy że jak się włoży do paszportu 10-20 euro to będzie nawet 12 piętro. Nie wiem w jaki sposób wybierano "szczęśliwców" do zakwaterowania bo w naszej nielicznej grupie były 2 przypadki. Tak być nie może że przy tak wysokich kosztach pobytu Rainbow toleruje takie zachowanie recepcji. To skandal!!!!
5.0/6
JANUSZ, 26.09.2014
Udany pobyt
Pobyt bardzo udany, same miłe wspomnienia, hotel godny polecenia, chętnie powtórzymy te wakacje.Nie sposób wspomnieć o rezydencie, Dawidzie profesjonalizm, można na niego liczyć w trudnej sytuacji.