Opinie o Venosa Beach

5.5/6 (549 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.5/6
549 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.4
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.5/6

    Świetny hotel dla dzieci

    Byłam w hotelu z dwójką dzieci. Super hotel dla rodzin z dziećmi, ze względu na aquapark. Fajne położenie, święty spokój dookoła. Hotel czysty, obsługa miła. W restauracji dość duży wybór, jednak mięso typu wołowina zawsze twarde. Niestety obsługa nie nadążała z uzupełnianiem braków, często nie było zupy, makaronu czy innych potraw na czas. Co zdziwiło mnie najbardziej, kelner obsługiwał automat z napojami, trzeba było stanąć w kolejce nawet po ciepłą wodę do herbaty. W innych hotelach mogłam dzieci wysłać same po napoje ale tu jest inaczej. Obsługa w restauracji dość słaba, właściwie miły i pomocny dla Polaków był tylko jeden kelner. To on nadrabiał za całą resztę swoim podejściem. Animatorzy ok, świetne minidisco 👍Snack Bar też fajny, ale na przekąski typu pizza czy frytki trzeba było trochę poczekać. Hotel dość spory, irytująca winda. Wsiadając na pierwszym piętrze, zanim zjechałam na dół musiałam często zwiedzić wyższe piętra, gdzie ludzie również wciskali przycisk wołający windę. Trochę to było irytujące. Mimo wszystko, pojechałabym tam drugi raz.👍😀

    DOROTA, LINOWIEC - 02.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    było dobrze

    Hotel duży, dużo ludzi, ale nie było to męczące. DUżo przestrzeni, obsługa super, praktycznie na każde zawołanie, zarówno we wszystkich restauracjach, przy basenach i w lobby. Ogólnie czysto, sprzątane non stop, oczywiście różni sa goście, niektórzy pozostawiają po sobie duuuży bałagan i śmiecie, na co obsługa stara się natychmiast reagować. Wyżywienie dobre, świeże, różnorodne, aczkolwiek w ciągu 2 tyg pobytu wydawałoby sie nieco monotonne, ale zawsze coś nowego i ciekawego pojawiało się ( pyszna wołowina pieczona czy tuńczyk pieczony w soli) dużo ryb i owoców morza, baraniny na wszelkie sposoby a także typowo tureckich serów, grilowanych warzyw i innych specjałów,zarówno przekąsek jak i słodyczy. Wszystko było smaczne, aczkolwiek po powroczie miałem ochotę na normalnego schabowego ;). Leżaki- no tak, przy basenie są wcześnie zajmowane, natomiast na plaży były wolne w wielu miejscach, nawet jeszcze koło południa. Plaża czysta, leżaki myte codziennie, piasek "czesany" także codziennie. W ciągu dnia wielokrotnie zbierane śmieci i pety.Pokoje raczej czyste, codziennie sprzątane, ręczniki wymieniane jak należy. WIdok z okna.........suuper (12 piętro). Animacje dobre, polska ekipa bardzo aktywna (Dagmara z każdym pogada!) W barach ( pool bar, beach bar czy lobby bar) napoje ok, oczywiście alkohole miejscowe trochę odbiegające smakiem od oryginalnych, ale w koktailach to jest niezauważalne. Ogólnie, jak napisałem, było dobrze. Jedyny mankament to brak internetu. To znaczy niby był, ale niestety b. slaby do tego stopnia, że nie mozna było z niego normalnie korzystać. Jeszcze jedna sprawa. Nie dajcie sie namówic na hammam poza hotelem. Jest tragicznie, brudno, obsługa nie wie co robi, (np zamówiłem masaż, a wykonywał go kierowca, który nas wiózł do hammamu) Hammam w spa hotelowym jest niewiele droższy, natomiast komfort i profesjonalizm na każdym kroku.

    Zbigniew, Warszawa - 16.08.2015

    6/7 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Wspaniałe miejsce na wypoczynek

    Dwa tygodnie spędzone w Hotelu Venosa były naprawdę wspaniałe. Mimo sporej ilości gości obiekt wcale nie był zatłoczony. Spora plaża, morze i wyjątkowo duże baseny. Jedzenie bardzo smaczne i różnorodne. Kilka barów czynnych praktycznie na okrągło. Obsługa hotelowa bardzo uprzejma. Podziękowania także dla rezydenta p. Aleksa, który oprócz organizacji dodatkowych wycieczek zawsze był do dyspozycji i służył pomocą w każdej kwestii dotyczącej pobytu. Polecamy gorąco !! Iwona i Adam z Wnukami

    Iwona Wielgosz - 01.09.2021

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Zdecydowanie polecamy!

    Przebywaliśmy w Venosa Beach przez 11 dni na przełomie czerwca i lipca 2024 w 5 osób, od 7 latki do 60 latka i każdy z nas jest zadowolony z pobytu w tym hotelu. Po przeczytaniu recenzji z zeszłego sezonu tuż przed wyjazdem muszę przyznać, że zauważalne jest wyciągnięcie wniosków przez kierownictwo z uwag zgłaszanych w poprzednich latach. Nie doświadczyliśmy aby obsługa hotelu była niemiła bądź obojętna. Przy każdej z naszych spraw (a mieliśmy ich trochę) obsługa stawała na wysokości zadania i pomagała nam całościowo, myślę że dobrym pomysłem było uruchomienie w hotelu stanowiska typu "Guests relations" do załatwiania spraw nie związanych bezpośrednio z zakwaterowaniem. Na terenie hotelu działa kilka pawilonów usługowych takich jak tatuażysta, fryzjer, sklep z "oryginalnymi" kopiami markowych ubrań czy sklep wielobranżowy, gdzie można się wyposażyć w praktycznie wszystko, czego byśmy zapomnieli z kraju. Sam hotel położony kameralnie, ale dość obszerny. Aquapark kapitalny dla małych i dużych, kilka barów z miłą obsługą barmańską Polecamy poprosić o kartę drinków, która nie jest dostępna na blacie a pozwala zamówić bardziej wyszukane alkohole. Co do samych alkoholi można również grzecznie zagać z barmanem i dostać z "pod lady" np. oryginalnego Ballantines'a zamiast lokalnej whisky. Zawsze byliśmy obsługiwani życzliwie bez konieczności dawania napiwków. Szczególnie dziękujemy wszystkim animatorom pracującym w hotelu, i tym z Turcji (wariaci Dev i Mario) jak i naszym kochanym animatorkom Rainbow Amelii i Kornelii za codzienną dostępność, pogodę ducha i pomysłowość w stosunku do nas jak i naszych dzieci. Nie jest łatwo przez 6 dni w tygodniu pracować w upale na pełnych obrotach w tak młodym wieku a do tego robić nie raz za rezydenta bo nie każdy klient rozróżnia te dwa stanowiska :) Doceniamy! Jeśli miałbym na siłę szukać minusów hotelu to znalazłbym dwa, ale bardzo małe, nie wpływające na naszą ogólną, wysoką ocenę standardu tego hotelu. 1. Wspomniane przez inne osoby windy rzeczywiście działają nietypowo. Po pierwsze wydaje się, że jest ich za mało w stosunku do ilości pokojów a po drugie potrafią jeździć jakby je ktoś przeprogramował tzn. wsiadając na 4 piętrze winda potrafi zabrać cię w górę by dopiero potem zwieźć Cię na parter. Może w Turcji to standard, ale dla mnie było to co najmniej dziwne. 2. Minus bardziej w stosunku do gości niż samego hotelu o nagminne rezerwowanie leżaków ręcznikami przez cały dzień. Buractwo jakich mało, niestety stosowane również przez Polaków. Pomimo, że taka praktyka jest zabroniona w regulaminie basenu to tak nikt się do niej nie stosuje a obsługa raczej boi się egzekwować zasady by nie wchodzić w konflikt z klientami. Mój sposób na obejście problemu jest prosty: jeśli widzisz leżak zajęty ręcznikiem a jest oczywiste, że nikt z niego nie korzysta, przełóż ręcznik obok i zajmij leżak. Masz do tego pełne prawo.

    Michał, Warszawa - 10.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem