Opinie klientów o Venosa Beach

5.5 /6
431 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.4
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Marzenna Marlena, Warszawa 21.06.2023
Termin pobytu: maj 2023

Rodzinny wyjazd

Ogólnie fajny hotel, pięknie położony nad zatoką. Czyste, przestronne pokoje. Ciekawe atrakcje dla dzieci. Wyżywienie nie do konca w moim guście. Dużo mięsa o podobnym smaku. Zabrakło dobrze przyprawionych weganskich potraw. Niestety nie trafiliśmy na murowaną w Turcji słoneczną pogodę:)

4.5/6

Magda, Tczew 08.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Położenie

Hotel czysty, cichy, jedzenie dobre, różnorodne. Animacje na plus. Hotel na uboczu, wszędzie daleko. Plaża kamienista, płytka, jeśli ktoś chce ponurkować, to raczej nie tu. Brakowało mi otwartego morza, czułam się bardziej jak nad jeziorem. Piękne, zachwycajace wschody słońca

4.5/6

ADAM, Ostrów Wielkopolski 18.08.2019

venosa beach

hotel jak hotel każdy znajdzie coś dla siebie czysto schludnie jedzenie w miarę dobre ,polecamy dla rodzin z dziećmi ,plaża nie najgorsza gruby piasek ale zejście do morza łagodne i długo płytkie , obsługa miła nie wychciewa napiwków jak w innych hotelach, animacje i wieczorne występy super .

4.5/6

Sabina, Nowa Ruda 14.10.2021

Drugi raz w tym hotelu i trochę rozczarowań!

Byliśmy w tym hotelu po raz drugi, ponieważ za pierwszym razem byliśmy nim mega zachwyceni. Pobyt końcem września 2 osoby dorosłe i 2 dzieci. Nie polecam pobytu już w tym okresie ponieważ woda w basenach była strasznie zimna , max 22 stopnie. mały basenik podobnie, nie było możliwości kąpieli przez mniejsze dzieci absolutnie. Wybór posiłków mniejszy o połowę, niż np przy pierwszym pobycie, który odbył się końcem czerwca, też jeszcze przed sezonem.Bardzo mało posiłków dla dzieci. Brak materacy na leżakach !!!!!!! Tragedia. Zostały rozwieszone karteczki przy basenach ,że jest to spowodowane pandemią. Z tego co mi wiadomo w innych hotelach nie było takich przypadków. Drinki w barze praktycznie lokalne. Tyle z minusów. Hotel niezmiennie ma piękne położenie, wszystkie pokoje skierowane są na morze, można się zakochać. Co do serwisu hotelowego nie ma się do czego przyczepić, pokoje duże, czyste. Wszyscy uśmiechnięci i przyjaźnie nastawieni. Może tam wrócimy, ale na pewno po pandemii :)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem