Opinie klientów o Yasmin Bodrum Resort

5.1 /6
164 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.1
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

ANDRZEJ Śląskie 05.06.2022

WCZESNE WAKACJE W YASMIN BODRUM RESORT

Przyjechaliśmy do hotelu ok.9.00 ponieważ pokoje były nie przygotowane zaproszono nas na śniadanie. Po śniadaniu przydzielono nam pokój w części hotelowej(zgodnie z rezerwacją),lecz był to pokój na samym końcu hotelu w części do której nie doszedł remont i ciepła woda nie docierała i było mnóstwo komarów. Następnego dnia na moją prośbę zamieniono nam pokój który spełniał kategorię hotelu bez wad. Na stołówce jedzenie bardzo dobre ,kolejki za potrawami przygotowanymi na bieżąco np. omlet świeża ryba itp trzeba było czekać 20 minut i więcej, tak samo było w godzinach wieczornych przy drink barze. Mało personelu na tak duży hotel. Wszystkie te niegodności rekompensował przepiękny krajobraz i wyspy wyłaniające się z morza. Wybierając pokój w domkach bungalow trzeba liczyć się z codziennym zdobywaniu góry.no i odległość od stołówki spora. Hotel znajduje się na wzgórzu w dużej odległości o sklepów. Podsumowując pobyt był udany ..

4.0/6

Renata, Wrocław 13.10.2022
Termin pobytu: wrzesień 2022

Urlop w Yasmin Resort

Ogólnie jestem zadowolona. Pogoda gwarantowana, okolica ładna, komunikacja miejska bardzo mi się podobało i dobrze podróżowało. Ludzie sympatyczni. Jedzenie Ok, ale mało rozmaite. Łazienka w pokoju tragedia. Z tego jestem bardzo niezadowolona. Smród i brud. A hotel ponoć 5 gwiazdek. Basen super i leżaki również. Obsługa bardzo miła, ale zawsze i nie wszędzie. Panie w recepcji bardzo nieogarnięte. Widać również jak goście z jednego państwa są szczególnie traktowani. Obsługa chodzi w brudnych ubraniach, na restauracji szczególnie, a tam właśnie powinno wszystko świecić. Ogólnie brudno.

4.0/6

Robert, Lodz 13.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Yasmin Bodrum

Sam hotel bardzo ładnie położony, piękna zatoka, fajne zejście do morza. Trochę zbyt wąska plaża. Ale też sporo cienia na plaży pod drzewami. Animacje ok, każdy coś dla siebie znajdzie. Jedzenie dobre, nie było problemu ze znalezieniem stolika. Trochę mało urozmaicone, brak kolacji tematycznych. Niezłe restauracje a la carte, zwłaszcza Ela. Pięknie położona, smaczne jedzenie. Niestety pokoje pozostawiają trochę do życzenia, kiepsko sprzątane. Podczas pobytu 11 dni ani razu nie odkurzane. Pozostałości jeszcze po poprzednich lokatorach. Słabo działająca klima, której zupełnie nie można było regulować, aczkolwiek znajomi w innym pokoju nie mieli z nią problemów. Same pokoje duże, duże szafy, sejf. Dział techniczny dosyć szybko naprawiał usterki, ale klimy niestety nie.

3.5/6

Michalina, Iława 04.08.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Średnio polecam

Do hotelu przybyliśmy z partnerem i dzieckiem około godziny 6 rano. Panowie w recepcji powiedzieli, że pokój będzie gotowy po 10. Następnie dostaliśmy informację, że po 12, a potem kolejną, że po 14. Ostatecznie nasz pokój był gotowy tuż przed godziną 16. Niestety, w pokoju bardzo brzydko pachniało (wręcz śmierdziało szambem), zamek w drzwiach do łazienki był zepsuty, prysznic brudny i miał zapchany brodzik. Z trzech kart do zamka do drzwi wejściowych działała nam przez cały pobyt tylko jedna (kilka razy wymienialiśmy karty w recepcji, ale nic to nie dało). Mimo wielokrotnych próśb zgłaszanych recepcji do samego końca pobytu mieliśmy zapchany brodzik (mino, że technik był wezwany i podobno naprawił). Pan, który naprawiał zamek w drzwiach łazienki zostawił po sobie ogromny bałagan (mnóstwo wiórów na podłodze, mogły wejść w stopę). Mimo wywieszonej zawieszki z prośbą o sprzątniecie pokoju (w nocy synek się rozchorował i wymiotował, zabrakło nam ręczników) nie został on posprzątany. Dodatkowo w nocy zostałam pogryziona przez jakieś owady (podejrzewam mrówki, bo mnóstwo ich było przy wejściu do pokoju). W restauracji Sultan obsługa pozostawia wiele do życzenia (wszyscy kelnerzy "skakali" tylko przy jednym stoliku). Bardzo długi czas minął zanim jakikolwiek kelner do nas podszedł. Nie dostaliśmy karty dań, napojów. Przyniesiono nam przystawki, a następnie po prawie godzinie danie główne, którego nie zamawialiśmy (bo nie dostaliśmy karty dań). Zepsuło nam to wieczór, który był dla naszej rodziny wyjątkowy i chcieliśmy go uczcić wspaniałą kolacją (rocznica rodzinna). Pierwszego dnia czekaliśmy około 10 godzin z dzieckiem na pokój, po całej nocy w podróży!!! Nie mieliśmy możliwości odpoczynku oraz umycia się w tym czasie. Niestety, te wszystkie niedociągnięcia- zaniedbania-braki-niedoskonałości sprawiły, że jesteśmy rozczarowani wakacjami marzeń.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem