Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
widoki cudowne i to tyle z plusów, jedzenie okropne, nadrabiają słoiczkami gerber dla najmłodszych ale posiadają tylko jeden smak. alkohol najtańszy, rozcieńczony o smaku rozpuszczonego plastiku z sokiem. nugetsy przy basenach, to chyba zmielony papier w panierce. jedynie frytki zjadliwe i omlety z dodatkami smażone na bieżąco, woda oraz sok pomarańczowy. obsługa w porządku, sprzątają na bieżąco, w kuchni jak i pokojach. byliśmy początkiem października, przez cały pobyt wiał silny wiatr, który nasilał się wieczorem więc nikt poza obiekt nie wychodził, nie dało się. zjeżdżalnie nie działały, plac zabaw dla dzieci na terenie obiektu ok.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w czerwcu, piękne widoki rekompensowały brud w pokojach i wiele niedociągnięć. Nie radzenie sobie z ilością osób w restauracji.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plusem tego hotelu są piękne widoki i plaża. Niestety jak na 5 gwiazdek to słaby serwis, w barach okropne jedzenie, brak wi- fi, problemy z kanalizacją. W apartamentach 2 pokojowych tylko jedno łóżko z materacem i niewygodne dostawki. Pod koniec pobytu problemy brzuszne.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu pracują osoby niekompetentne, które w perfidny sposób wyłudzają pieniądze. Na recepcji ciężko cokolwiek załatwić, ponieważ codziennie jest ktoś inny. Najistotniejszą sytuacją, która wpływa na opinię jest fakt ustalony w recepcji w przeddzień wyjazdu, po czym w dniu wyjazdu były już inne osoby, które zawzięcie walczyły o wyciagnięcie pieniędzy. Dopłaty dokonaliśmy nie ze względu na słuszność lecz z obawy. Nie polecam również dawania tzw. tip-ów, co też uczyniliśmy pierwszego dnia pobytu, aby otrzymać lepszy pokój (doradził nam właściciel biura podróży, z którego była wykupiona wycieczka). Mieliśmy wrócić kolejnego dnia jeżeli pokój nie będzie spełniać naszych oczekiwań, więc poprosiliśmy o inny, pana który dostał pieniądze nie było już do końca tygodnia, a inni chcieli kolejne pieniądze za nowy pokój. Widoki przepiękne, jedzenie bardzo dobre, animacje bardzo nam się podobały. Nie polecam tyko i wyłącznie ze względu na obsługę hotelową, w tym kelnerów, którzy z wielkim ociąganiem podchodzą by można było złożyć zamówienie.