Opinie o Jiva Beach Resort

Kategoria lokalna: 5

5.7/6
(161 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.2
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wakacje z rodziną

    Damian 26.08.2021

    Hotel jest wyjątkowy, wszystko zasługuje na pochwałę. Jedyny minus to absolutne przepełnienie, bitwa o stolik podczas kolacji w hotelu 5* to lekka przesada. Obostrzenia covidowe to fikcja przy tej liczbie gości. Rainbow przed wyjazdem poinformował o braku figloklubu co dla nas było kluczowe jako że wakacje spędzaliśmy z dzieckiem… w tym przypadku będziemy składać reklamację i liczę że Rainbow potraktuje nas poważnie.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel ok

    Krzysztof, Łódź 19.11.2015

    Hotel w miarę ok. Dobre posiłki, pokoje widać że dotknięte żebym czasu. Brak polskiej telewizji. Do plusów zalicze fajne animacje, fajna plaża, dobre posiłki. Minus: wszędzie daleko...

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Dobry pobyt

    Andrzej Maciej, Warszawa 04.10.2019

    Wyjazd można zaliczyć do udanych. Pokój był zawsze dobrze sprzątany, jedynie nieco mały. Teren hotelu też był wystarczający. Zawsze można było znaleźć miejsce przy basenie, nie było tłoku (do ostatniego dnia :/) Niestety posiłi nie zachwycały, mimo dużego wyboru, jedzenie było na średnim poziomie. W pobliżu żadnych sklepów, dojście do głownej promenady nie było przyjemne. Późnym wieczorem idąc samotnie można by mieć obawy. Sporty wodne przy plaży były bardzo drogie. Dużo lepiej było korzystać w innej miejscowoci, ale zawsze dochodził dojazd.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ok, ale nie wrócę :)

    Beata 15.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Jedzenie smaczne, oryginalne alkohole, czysto, największy minus to pokoje (niewygodne i hałasujące łóżka i wszystko słychać co się dzieje na korytarzu). 80% gości to osoby 60+ (głównie z UK).

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Super

    Marek, Częstochowa 16.07.2024 | Termin pobytu: sierpień 2022

    Nasze pierwsze wakacje all inclusive i muszę przyznać, że było świetnie! W zasadzie nie ma się do czego przyczepić: doskonałe jedzenie, świetna obsługa. Jeśli tylko będziemy mieli okazję, na pewno tam wrócimy!

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    pobyt w paździeniku

    Katarzyna 15.10.2021

    Był to nasz drugi pobyt w Jiva. Zachęceni jakością usług w ubiegłym roku wybraliśmy się ponownie i niestety stwierdzam, że hotel częściowo stracił na jakości. Utrzymanie czystości i porządku w restauracji i częściach wspólnych hotelu pozostawiało sporo do życzenia. Posiłki dość monotonne, zamknięta jedna z trzech dostępnych restauracji a la carte serwująca kuchnię turecką oraz jeden z barów, które były ujęte w ofercie biura. Pokoje sprzątane codziennie, jednak zdarzało się, że nie uzupełniano środków kosmetycznych. Plaża trochę zaniedbana, wyposażenie (leżaki, parasole) wymagają już wymiany na nowe. Natomiast położenie hotelu i okolica częściowo rekompensowało niedogodności.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Piękny hotel z brzydkimi pokojami

    Jarosław Zbigniew, Poznań 08.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Rainbow kontraktuje pokoje standard, hotel przydzielil mojej rodzinie taki pokój z widokiem na wejście do tego hotelu,na parking ,bez balkonu .W pokoju dwu izbowym -rodzinnym,było jedno okno.W drugim pokoju znajdowały się lukswery. Po interwencji w recepcji zamieniono nam ten beznadziejny pokój Trwało to jednak i wymagało spacerów Po hotelu. Turyści z innych biur takich problemów nie doświadczyli .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    44

    Hotel nie wart ceny, ale dla niewymagających fajny

    Marla, Łódź 22.09.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Byłam w tym hotelu trzy lata z rzędu. I co roku było coraz gorzej. Mam porównanie do mojego pierwszego pobytu, gdzie hotel był czysty, fajna obsługa której się "chciało", dobre jedzenie, działający bez zarzutu internet i w ogóle wszystko było jak na pięciogwiazdkowy hotel przystało. Dlatego wracałam tam jeszcze dwa razy. Ale w tym roku to już opuszczałam hotel z niesmakiem. Brudne pokoje (posprzątane byle jak), jedzenie urozmaicone, ale kiepskiej jakości i wszystko strasznie tłuste. Obsługa obsługująca od niechcenia, manifestująca swoje niezadowolenie z pracy, brudne i uszkodzone leżaki i parasole, woda w basenie na granicy górnego, dopuszczalnego PH. Pokój jaki dostaliśmy był pozbawiony mebli, które w poprzednich latach były np. duży wygodny fotel przy stoliczku. Stoliczek został, fotela już zabrakło. Ściany pokoju nosiły ślady "domalowania" - chyba chowano w ścianach kable, i miejsca gdzie były prowadzone prace były świerzo odmalowane (zamiast całego pokoju) i ściany były w paski (inny odzień farby). Z internetu nie dało się korzystać, owszem zasięg był, ale połączenie było co chwila przerywane i absolutnie nie było mowy o jakimś normalnym korzystaniu. Byłam tam dwa tygodnie, więc czasami musiałam trochę popracować. Internet działał w miarę normalnie TYLKO bardzo wcześnie rano, później trzeba było liczyć na szczęście. Więcej się tylko nadenerwowałam niż to było warte. Wprowadzili na basenach ratowników, ale co z tego jak w większości czasu gadali przez telefon, albo między sobą nie zwracając uwagi na kąpiących się. Okolica i połażenie hotelu bardzo atrakcyjne - blisko do Fethyje i oczywiście do morza. Góry urzekające, pogoda gwarantowana. Szkoda, że się tak popsuł ten hotel, bo fajne miejsce i pomysł na hotel także, ale wykonanie do bani. I jak w temacie - dla niewymagająych polecam. A dla tych którzy oczekują od 5 gwaizdkowgo hotelu trzymania standardów - to zdecydowanie nie.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Pobyt 2 tygodnie w Jiva Beach Resort termin:maj/czerwiec 2019r.Hotel dla niewymagającyh klientów

    Agnieszka, Kamienna Góra 21.06.2019

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Jiva Beach Resort - nigdy więcej

    Edyta, Mysłowice 16.09.2022

    Hotel w miarę w dobrej lokalizacji, chociaż w bezpośredniej okolicy nie ma nic ciekawego, natomiast w odległości ok 20 min pieszo można dojść do promenady w Calis gdzie można bardziej coś zjęść niż kupić. Na zakupy trzeba już raczej wybrać się do Fethyie aczkolwiek ceny są tam raczej mało atrakcyjne. Jeśli chodzi o sam hotel zapewnia on wiele atrakcji zgodnie z ofertą jednak w związku z ich lokalizacją w samym środku obiektu jest tutaj dość głośno do co najmniej 24..00 a w przypadku pokoju zlokalizowanego w pobliżu dyskoteki do min 2.00 w nocy co drugi dzień a czasami nawet do 4.00 rano jak ma się to szczęście otrzymać pokój nad "kawiarnią 24h" (która jest zwykłym pubem ulubionym przez turystów z Anglii, niestety z reguły dość głośnych). Można również cieszyć się przez całą dobę odgłosem przejężdżąjących samochodów posiadając pokój od strony lokalnej drogi do Calis wybierając z oferty pokój standardowy z widokiem na okolicę, dodatkowo z pleśnią w kabinie prysznicowej. Gdyby ktoś jednak chciał zwrócić się z prośbą w Recepcji o wymianę pokoju to może to być nie lada wyzwanie ponieważ w naszym przypadku przypadku spędzając długi czas w nieklimatyzowanej Recepcji można otrzymać propozycję usunięcia pleśni pod warunkiem nie korzystania z łazienki przez 5 godzin lub zamiany pokoju dopiero ale dopiero na drugi dzień na pokój w bezpośrednim sąsiedztwie kilkunastu agregatów klimatyzacji hotelowej albo po 2 dniach pokoju niby o lepszym standardzie bo od strony basenów ale jak się potem okazało właśnie na dyskoteką i kawiarnią 24h. Ogólnie oceniam standard obsługi recepcji hotelowej jako skandaliczny, ewidentnie dało się w hotelu odczuć inne traktowanie w stosunku do przeważającej w hotelu grupy turystów z Anglii, począwszy od faktu, że to my pchaliśmy sami nasze walizki do pokoju za boyem hotelowym, który tak się spieszył na odbiór turystów z Anglii ( z obserwacji standardowo walizki były zawożone na wózku do pokoi) , że nawet nie miał czasu nas zaprowadzić nas bezpośrednio do pokoju tylko wysadził z windy i wskazał drogę do pokoju, przez standard przydzielanych pokoi (pleśń, najgorsza lokalizacja) czy sposobu rozpatrywania reklamacji - najczęściej słyszane tutaj słowa: nie mamy wolnych pokoi, nie ma , nie da się po możliwość przedłużenia doby hotelowej w dniu wyjazdu ,mimo iż turyści z innych krajów wieczorem wychodzili ze swoich pokojów. Dodatkowo za przedłużenie doby do max 16 wymagano od nas opłaty jak za przedłużenie do 17.00 . Jeśli chodzi jedzenie jest go ogólnie bardzo dużo z efektem Wow na początku ale po kilku dniach można stwierdzić, że w zasadzie ciągle jest to samo . Drinki jak zwykle na all raczej słabe ale z barmanami można się akurat jakoś dogadać. Plaża jest OK, przed wejściem pas kamieni ale potem już piasek choć trochę gryzły małe rybki, łóżka wygodne z reguły rano dostępne, ręczniki dostępne bez problemów. Na basen nie chodziliśmy ale były tam tłumy ludzi. Zakładam, że jeżeli ma się szczęście otrzymać dobry pokój i nie ma się styczności z Recepcją w zakresie zamiany pokoju to można hotel ocenić bardzo dobrze niestety w naszym przypadku tak nie było więc ogólnie nasze wrażenia z tego hotelu nie są dość dobre i na pewno do niego już nie wrócimy.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem