Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Głośna muzyka w w lokalu obok do drugiej w nocy nie dało się spać, 6.30 codziennie wywóz śmieci brzęk wysypywanego szkła z konteneròw -pobudka . O 6.00 zajmowanie leżaków na basenie , handel leżakami na plaży przez pracownika z fryzurą irokeza . Ogólnie zbyt mały basen i zbyt mała plaża na tak duży hotel . Niestety te uwagi sprawiły że był to nasz najgorszy wyjazd z wielu wyjazdów z Rainbow.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam hotel Lalila blue suites to jak na standardy w Turcji to hotel max 4* Nie wiem skąd biuro podróży RAINBOW ma w swojej ofercie go jako hotel premium 5*. Hotel opanowany przez Anglików, choć nie można narzekać są mili. .. Hotel nie wyróżnia się niczym szczególnym... Jedzenie, śniadania i kolacje monotonne można rzec nawet ja na te 5* to bardzo kiepskie, Jedynie urozmaicony podczas tygodnia pobytu był snack bar przy basenie... Animacje w hotelu to też zero codziennie to samo około 11:00 rzutki, około 15:00 aqua aerobik codziennie taki sam i około 15:30 piłka nożna - na hotel tego typu to trochę mało. Jedyny plus dla Pań sprzątających są bardzo miłe i pomocne. Rezydentki biura podróży RAINBOW są fatalne ( jak dla mnie miungwy) nie potrafią sprzedać produktu i nie umieją nic doradzić... Wycieczka fakultatywna kultowa polecana przez biuro podróży RAINBOW rejs po rzece Dalyan to porażka. Wycieczka sztucznie wydłużona do granic możliwości... Mogła by trwać max 6-7 h z odbiorem i dojazdem do Marmaris i mogła by kosztować znacznie mniej niż 50€. No ale oczywiście jest w tą wycieczkę wmieszana na początku wycieczki degustacja miodów (po drodze zjechanie z drogi) no i na koniec degustacja win o której nikt z biura podróży RAINBOW nie informuje podczas zakupu. No ale pewnie ktoś ma profity 😛😛😛😛 Jedyny plus tej wycieczki to kąpiel w błotach i rejs na plażę Iztuzu na której można spotkać 🐢 Caretta Caretta.... Ogólnie hotel nie jest premium.... Oglądając animacje za płotem polecam siostrzany hotel Blue bay Platinum tam będzie więcej atrakcji.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel butikkowy,mały basen,do plaży około 500 m plaża mała ciasna,słabe animacje,drinki i piwo na 3+,tyle z minusów. Na plus czystość pożądek, bardzo dobre jedzenie. Pokoje sprzątane codziennie, pościele wraz z ręcznikami wymieniane codziennie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nowoczesny, czysty, ale nie zasługuje na pięć gwiazdek tylko na dobre cztery. Wszystko tam mini, poczynając od basenu : malutki, mało leżaków, denerwujący, bo wszyscy "na kupie", animacje mini - 15 minutowe (trudno je zauważyć), plaża 70 m od hotelu, ale dla dwóch hoteli (ten drugi o wiele większy) i trudno o wolny leżak, najlepiej przyjść po godzinie 17;00, wtedy pustoszeje plaża. Sam pokój super, nowoczesny i cichy, jeśli nie dostaniemy pokoi zewnętrznych z oknami na ulicę. Jedzenie dobrze podane, urozmaicone, lecz tylko jedna restauracyjka do dyspozycji gości, małe dwa bary przy basenie. Wieczorami w hotelu można tylko pić drinki przy muzyce z laptopa, zagrać w BINGO z Anglikami lub przejść się do portu (polecam, jest co podziwiać). Hotel nie duży, nowoczesny, ale dość nudny, przede wszystkim dla osób starszych, którzy preferują spokój, dobre jedzenie i spacery promenadą nadmorską. Nie polecam dla rodzin z dziećmi.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Cały wyjazd oceniam średnio .obsługa bardzo słaba .animacje nie istniały.miejscowosc cudowna hotelu nikomu nie polecam
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel mały, brak przestrzeni, przy ulicy. Pokoje z widokiem na ulicę lub basen. Basen niewielki. Plaża w odległości około 150 - 200 m. Leżak przy leżaku, bez toalet. Obsługa miła - jak to w Turcji, jedzenie smaczne choć restauracja niewielka - we wrześniu bez czekania na stolik. Gorąco polecam SPA - rewelacyjny masaż. Ogólnie - hotel miejski, pokoje w miarę czyste, sprzątane codziennie, ale woda butelkowa sporadycznie uzupełniania. Przyjechaliśmy w nocy, jeden recepcjonista, powolny. Gdy w końcu około godziny 4.00 weszliśmy do pokoju, okazało się, że łazienka przystosowana dla inwalidy - kotary przy prysznicu - okropieństwo. Kołdra, i owszem - w szafie, bez poszwy -nie było nawet prześcieradeł do przykrycia. Po długim tłumaczeniu, przesympatyczny chłopak doniósł nam obleczoną kołdrę. Pokój po długich negocjacjach został nam wymieniony na dużo większy z widokiem na basen i z normalną kabiną prysznicową. Rezydentka średnio pomocna - skupiona na sprzedaży wycieczek. Pogoda - przełom września/października cudowna - 28-30 st.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
CHRONOLOGICZNIE: 1. HOTEL: mocne Centrum, obok liczne Puby i niestety w większości angielskie (hałaśliwi, nie liczący się z nikim, zwłaszcza po 24.00). 2. WYŻYWIENIE: 5 z małym minusem. 3. CZYSTOŚĆ: bez zarzutu. 4. POKOJE: niestety albo od strony angielskiego Pubu (Hotelu), albo od strony basenu - tych niestety nie oferowano... 5. MIASTO: śliczne, warte odwiedzenia, ale lepsza opcja to Icmeler (spokojniej) z łatwym i krótkim dojazdem za 1$. 6. PLAŻA: kto pierwszy ten lepszy, zwłaszcza że na niej prowadzono biznes (regularnie rano Pan Turek wieszał 12 ręczników...), podobnie gość z Sauny, niby od 15 do ..., ale wcale... 7. OGÓLNIE: kto chce wypocząć winien jechać do innej Turcji, w Marmaris nie realne.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Reklamacja złożona w biurze podróży w Częstochowie w galerii Jurajskiej u pracownika. Hotel podzielony na klientów Tui i rainbow. Standard rainbow zdecydowanie niższy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plusy hotelu: Bardzo dobre jedzenie. Blisko centrum. Minusy: Rezerwacja leżaków przy basenie od 5.50. Leżą ręczniki przez pół dnia i obsługa nie reaguje. Mały basen, mała plaża . Wifi tylko w lobby. Dopłata do wifi w pokoju 4 euro za 1 dzień, sejf 28 euro za pobyt. Hotel jak całe Marmaris nastawionena Anglików. Atrakcje w hotelu : ZERO
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedzenie monotonne,animacje 20 minutowe nieciekawe,pokój brudny z wyziewami z kanalizacji -smród nie do zniesienia. Pokój położony w gospodarczej części hotelu za schowkiem z środkami czystości-weǰście ciągle zastawione wózkiem z brudnymi ręcznikami.Pod balkonem głośno chodzące kontenery chłodnicze.Z pokoju zginęły pieniądze-zgłoszono na recepcji,menagerowi i rezydentowi ale brak reakcji.Brak jakichkolwiek informacji w języku polskim.Rezydent tłumaczył,że hotel jest dla gości TUI a my jesteśmy gośćmi kategorii drugiej.Nie byłam o tym poinformowana przy wykupie wczasów w tym hotelu.Pobyt w hotelu to jedna wielka porażka.