Opinie o Lalila Blue Suites

Kategoria lokalna: 5

5.4/6
(155 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
4.3
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.6
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Lalila Blue Suites

    Agata Sylwia, Głogów 23.10.2022 | Termin pobytu: wrzesień 2022 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Hotel mały, brak przestrzeni, przy ulicy. Pokoje z widokiem na ulicę lub basen. Basen niewielki. Plaża w odległości około 150 - 200 m. Leżak przy leżaku, bez toalet. Obsługa miła - jak to w Turcji, jedzenie smaczne choć restauracja niewielka - we wrześniu bez czekania na stolik. Gorąco polecam SPA - rewelacyjny masaż. Ogólnie - hotel miejski, pokoje w miarę czyste, sprzątane codziennie, ale woda butelkowa sporadycznie uzupełniania. Przyjechaliśmy w nocy, jeden recepcjonista, powolny. Gdy w końcu około godziny 4.00 weszliśmy do pokoju, okazało się, że łazienka przystosowana dla inwalidy - kotary przy prysznicu - okropieństwo. Kołdra, i owszem - w szafie, bez poszwy -nie było nawet prześcieradeł do przykrycia. Po długim tłumaczeniu, przesympatyczny chłopak doniósł nam obleczoną kołdrę. Pokój po długich negocjacjach został nam wymieniony na dużo większy z widokiem na basen i z normalną kabiną prysznicową. Rezydentka średnio pomocna - skupiona na sprzedaży wycieczek. Pogoda - przełom września/października cudowna - 28-30 st.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    WRAŻENIA Z INNEJ TURCJI

    WŁODZIMIERZ, JAWORZNO 30.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    CHRONOLOGICZNIE: 1. HOTEL: mocne Centrum, obok liczne Puby i niestety w większości angielskie (hałaśliwi, nie liczący się z nikim, zwłaszcza po 24.00). 2. WYŻYWIENIE: 5 z małym minusem. 3. CZYSTOŚĆ: bez zarzutu. 4. POKOJE: niestety albo od strony angielskiego Pubu (Hotelu), albo od strony basenu - tych niestety nie oferowano... 5. MIASTO: śliczne, warte odwiedzenia, ale lepsza opcja to Icmeler (spokojniej) z łatwym i krótkim dojazdem za 1$. 6. PLAŻA: kto pierwszy ten lepszy, zwłaszcza że na niej prowadzono biznes (regularnie rano Pan Turek wieszał 12 ręczników...), podobnie gość z Sauny, niby od 15 do ..., ale wcale... 7. OGÓLNIE: kto chce wypocząć winien jechać do innej Turcji, w Marmaris nie realne.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Lalila blue

    Andrzej, Częstochowa 06.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Reklamacja złożona w biurze podróży w Częstochowie w galerii Jurajskiej u pracownika. Hotel podzielony na klientów Tui i rainbow. Standard rainbow zdecydowanie niższy.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Urlop w październiku

    Kasia, Jaworzno 17.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Plusy hotelu: Bardzo dobre jedzenie. Blisko centrum. Minusy: Rezerwacja leżaków przy basenie od 5.50. Leżą ręczniki przez pół dnia i obsługa nie reaguje. Mały basen, mała plaża . Wifi tylko w lobby. Dopłata do wifi w pokoju 4 euro za 1 dzień, sejf 28 euro za pobyt. Hotel jak całe Marmaris nastawionena Anglików. Atrakcje w hotelu : ZERO

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Jedna wielka porażka

    Małgorzata 02.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Jedzenie monotonne,animacje 20 minutowe nieciekawe,pokój brudny z wyziewami z kanalizacji -smród nie do zniesienia. Pokój położony w gospodarczej części hotelu za schowkiem z środkami czystości-weǰście ciągle zastawione wózkiem z brudnymi ręcznikami.Pod balkonem głośno chodzące kontenery chłodnicze.Z pokoju zginęły pieniądze-zgłoszono na recepcji,menagerowi i rezydentowi ale brak reakcji.Brak jakichkolwiek informacji w języku polskim.Rezydent tłumaczył,że hotel jest dla gości TUI a my jesteśmy gośćmi kategorii drugiej.Nie byłam o tym poinformowana przy wykupie wczasów w tym hotelu.Pobyt w hotelu to jedna wielka porażka.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem