Opinie klientów o Lalila Blue Suites

5.4 /6
43 
opinie
Atrakcje dla dzieci
2.7
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
4.2
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Piotr Kielce 03.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

super hotel

Hotel super przepięknym miejscu, obsługa sympatyczna, interesują się klientami, jedzenie pyszne nie dało się wszystkiego spróbować, okolica z urokiem małego miasteczka portowego, jeden mały minus to mały wybór alkoholi all inclusive ale to nie był problem, odpoczynek w 100% pozytywnie miło spędzony czas z chęcią wrócimy do lalila blue suites.

6.0/6

Joanna Kozak 04.07.2022

Ach, Marmaris...

Właśnie wróciliśmy z wypoczynku w tym hotelu w okresie 24.06-01.07.2022 r. i rekomendujemy go innym osobom. Możemy pisać w samych superlatywach, gdyż drobne mankamenty nie wpływają na naszą opinię, a mamy także skalę porównawczą, gdyż byliśmy już na Marmaris w 2019 r. w hotelu Turunc Resort, który oceniamy również bardzo wysoko. Hotel spełnił nasze oczekiwania, a jedyne rozczarowanie to plaża, która jest zatłoczona i bez odpowiedniego zaplecza sanitarnego. Wyżywienie super - świeże, urozmaicone, spory wybór owoców, zaś słodkości to już poezja - ciasta. torty, kremy. Program sportowy w formie aerobic, w tym w wodzie, rzutki, piłka wodna dzięki uprzejmym, ale nie nachalnym zachętom animatorów do uczestnictwa w nich, cieszył się dużym powodzeniem i dostarczał wielu radości i śmiechu. Rozrywki dostarczały także wieczorne animacje jak np. wieczór turecki, karaoke, latino dance itp., które gromadziły spore grono zainteresowanych. To co zaś w naszej ocenie najlepsze w tym hotelu, to personel obsługi, w szczególności zaś kelnerzy i barmani, chociaż trudno nie zauważyć kucharzy i innych pracowników kuchni. Szczególnie ciepłe słowa kierujemy w kierunku kelnerów i barmanów, z którymi kontakt był najbliższy i codzienny. Postrzegamy ich jako bardzo uczynnych i pracowitych, a przede wszystkim, tak po ludzku życzliwych i miłych. Przyjemnością były krótkie konwersacje z nimi w j. angielskim i polskim z których wynikało, że cieszą się, że tam gościmy i lubią nas. Wszystkich planujących wypoczynek, którzy jeszcze nie dokonali wyboru zachęcamy do wypoczynku tam.

6.0/6

Artur, Dąbrowa Górnicza 20.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

warto

polecam pobyt bardzo udany . hotel bardz ładny . pokoje jak na zdjeciach. dośća drogi internet w pokoju. zasie w czesciach wspolnych bardzo slaby.

6.0/6

Iwona, Czestochowa 15.10.2022
Termin pobytu: październik 2022

Gorąco polecam :)

Wróciłam właśnie z Marmaris . Wyjazd bardzo udany. Pogoda, smaczne jedzenie miła obsługa , czego chcieć więcej .Pokoje przestronne i czyste , jedyny mankament to słabe animacje , ale to już po wakacjach , może dlatego no i brak internetu darmowego na terenie ośrodka. Okolica przepiękna , na plaży wydzielony pas dla hotelu, Pozdrowienia dla Pani Justyny rezydentki, przemiła osoba i bardzo pomocna .
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem