Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
To jest mój pierwszy komentarz. Nigdy nie zamieszczałem informacji odnośnie hotelu bo mniej lub więcej pokrywały się z tym co pisano. Na początek chciałbym zwrócić uwagę potencjalnych wczasowiczów, że hotel z premium ma niewiele wspólnego. 3-3.5 gwiazdki maksymalnie. O ile standard pokoju i obsługa stoi na naprawdę dobrym poziomie, to wszystko inne pozostawia wiele do życzenia. W kwestii jedzenia - na śniadanie codziennie to samo - niewielki wybór. Ponadto nakładanie gołą ręką naleśników przez Panią (bardzo miłą co prawda), która wcześniej ociera pot z czoła jest lekkim nietaktem, co zupełnie obrzydziło mi śniadanie. Obiadu brak - jedynie w formie przekąsek w barze pod basenem. Kolacja - codziennie to samo, często chłodne. Wybór rownież niewielki, wręcz mały. Byłem w różnych hotelach, w Turcji wcześniej również kilkukrotnie i jedynie gorzej było tylko w Albanii - tam nie dość że mało, to jeszcze niejadalne, ale to inny koszt wyjazdu, nieporównywalny. Wieczór turecki - praktycznie niczym się nie różnił od każdego innego - słabiutko. Basenik jeden mały, muzyka usypiająca, w hotelu mało się dzieje. Generalnie dużo starszych osób, praktycznie brak młodzieży, spokój cisza.Tańszy i lepszy wybór to turunc resort. Lepsza plaża- piaszczysta a nie kamienie jak w premium, dużo większy wybór jedzenia, dużo więcej atrakcji, dwa względnie duże baseny. Na plus widoki o poranku - mieliśmy pokój z widokiem na morze, ale na parterze więc odgłosy z dołu codziennie od 6 (kuchnia i restauracja). Na plus również kawiarnia - pyszna kawka. W okolicy sporo knajpek, ładne widoki na zatoczkę. Hotel zdecydowanie dla starszych osób. Trzeba również uwzględnić długi transfer z lotniska - ok 2.5 godziny. Obiektywnie rzecz ujmując z wyboru jestem niezadowolony i nie wróciłbym do tego hotelu. Tańszy turunc resort zrobił dużo większe wrażenie i tam radziłbym się kierować. Dobrze zastanówcie się nad wyborem, bo dla mnie i drugiej połówki wielkie rozczarowanie.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Baaaardzo długi transfer z lotniska - proszę liczyć się z 3h transferem (co najmniej!) krętymi, górzystymi drogami. Wylądowaliśmy o 16 a o 20.50 byliśmy w hotelu. Przyjęcie w hotelu - DRAMAT. Brak rezydenta na miejscu więc osoby nie mówiące po angielsku będą miały problem. Pan na nocnej zmianie - brak słów. Przyjechaliśmy o 20.50 - jak możecie się domyślać głodni, zmęczeni. Recepcjonista zapytał nas o vouchery (czyli wydrukowane umowy) których nie mieliśmy. Więc Pan stwierdził że nas nie zamelduje bez nich. Po czym oznajmił nam że za 10 min się kończy kolacja. Więc uprzejmie zapytałam - co później? Czy otrzymamy jakiś posiłek? Pan szyderczo uśmiechnął się i oznajmił - śniadanie. Zaczęłam więc dyskusję, że jesteśmy po długim transferze i czy naprawdę hotel nie może o 10 min przedłużyć kolacji? Więc Pan powiedział proszę zostawić paszporty i BIEC na kolację. JAK BYDŁO. Kolacja - włos w sałatce, robak w pomidorze. Po tej ekspresowej kolacji, znowu na recepcje. I znowu problem z zameldowaniem bo nie mamy umów. Pokazałam Panu umowę na tel i na szczęście stwierdził, ze może być. Dobrze, że miałam tą umowę ściągniętą na tel , bo w Turcji net jest okropnie drogi a połączenie się z wifi wymaga komunikacji z recepcjonistą - więc osoby nie mówiące po angielsku mogą mieć duży problem. I gwóźdź programu dnia pierwszego - mieliśmy opcję pokoju z widokiem na morze. Recepcjonista powiedział że on nam taki pokój może dać a może nie i wskazał ręka na TIPBOX. Pokazaliśmy jeszcze raz umowę że zapłaciliśmy za pokój z widokiem na morze. Pan trzymał w reku kartę do pokoju i nie chciał nam jej dać dopóki nie damy mu napiwku (wiemy że Turcja to kraj napiwków za wszystko i byliśmy na to przygotowani ale nie w tak obsceniczny sposób) Po usilnych prośbach Pan nam ta kartę wydał. Po tych wydarzeniach jednak - chcieliśmy wracać już do Polski. Osoby nie mówiące po ang siedziały na recepcji jeszcze przez godzinę próbując ściągnąć umowę. Pokój - całkiem ok. w łazience widoczna czarna pleśń w kątach. Sprzątanie bardzo średnie. Wyżywienie - głodni nie będziecie ale to nie jest jedzenie na 5 gwiazdowy hotel: góra na 3 Alkohole - dramat. Sam cukier. Sam lokalny alkohol. Jedyny plus to dobre, zimne piwo. Lepiej weźcie sobie jakiś dobry trunek ze soba. Basen - bardzo mały. Nie wyobrażam sobie jak on wygląda przy pełnym obłożeniu hotelu. Plaża- małe kamyczki, leżaki i parasole za darmo. Brak serwisu na plaży - po drinki czy piwo musicie iść do hotelu. Morze nie za czyste. Atrakcje hotelowe - koszmar. Disco polo. Jakieś potańcówki nie mające nic wspólnego z kulturą Turcji, w czwartek było karaoke i jeżeli chciałeś uczestniczyć musiałeś zapłacić za wstęp(!) Bardzo głośna muzyka do późnych godzin a prawie wszystkie pokoje mają okna skierowane na ten "podest" gdzie odbywają się wieczorki. Więc jak chcecie wypocząć w ciszy - zapomnijcie o tym w tym hotelu. Wycieczki - nie nacinajcie się na to w Turunc. Pojedźcie lokalnym busem ( za 2 zł) do Marmaris i tam macie mnóstwo o wiele tańszych opcji np. my za cały dzień rejsu z obiadem zapłaciliśmy 60 zł (1 osoba) Zakupy, pamiątki - w Marmaris. O wiele taniej, większy wybór. Krajobraz - piękny. Turunc znajduje się w dolinie otoczonej górami, więc robi to wrażenie.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
piękne miejsce i to koniec albo prawie koniec plusów - dobrze ze chociaż obsługa uśmiechnięta
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel - pięknie położony.Cudowne widoki. Urokliwe miasteczko - i ..... to wszystko co fajne. Niestety, sam hotel lata świetności ma za sobą i to pod każdym względem. Czystość przedstawia wiele do życzenia.Pokój( mimo tzw. Zielonego światełka)nie był sprzątany i nie wymieniane ręczniki od kilku dni - dopiero nasza interwencja w recepcji odniosła skutek. Obsługa powinna przejść szkolenie z profesjonalnej obsługi gości - kelnerka przynosi kawę do nieposprzątanego stolika (okruszki). Nieprofesjonalne zachowanie barmana , który odsyła gości do innego barku gdyż brakło mu białego wina... (???). Jedzenie - śniadania i lunche standardowe - natomiast kolacje przedstawiaja wiele do życzenia . Nie jestem jakaś bardzo wymagająca i oczywiście głodna nie chodziłam ale w porównaniu do innych hoteli w ktorych byłam (np sieci Barut) - było bardzo kiepsko. Codziennie jakieś różne rodzaje "gulaszu" - to z bakłażanem, to z innymi warzywami . Owszem, smaczne - ale codziennie....??? Miały być dostępne restauracje a la carte ale menager hotelu poinformował , że zbliża się koniec sezonu i są juz zamknięte. Wróciłam bardzo zawiedziona pobytem w tym hotelu i nawet piękne widoki nie zrekompensowały rozczarowania.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nawet nie wiem co napisać obecnie jestem w tym hotelu jest dramat jedzenie jest okropne niesmaczne na obiad proszę nie liczyć są frytki beznadziejne mięsa makaron. WF w hotelu nie działa w wycieczki to prawdziwa porażka. Czytałam wcześniej opinie i tłumaczyłam sobie że aż tak źle nie może być wieźcie mi jest tragiczne. Absolutnie nie polecam ogromy żal tragedia tak złej kuchni nie jadłam.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wykupiliśmy wycieczkę od 09.09.24 po 17.09.24 na 7 dni z których byliśmy tylko 6. Wymeldowanie z hotelu było 16.09.24 do godziny 12:00 a samolot 17.09 o 4:10 i ten czas od 12:00-4:10 Rainbow liczę jak 7 dzień hotelu. Chcęliszmy na recepcji dokupić pobyt hotelu do wieczora żeby nie sprężać czas na ulicy z walizkam, to nam powiedzieli że niema takiej opcji chociaż rezydent powiedział że można. Na recepcji chamstwo bo nie złożyliśmy do 12 wymeldować a na godzinę później to nam powiedzieli zapłacić karę 100 Euro a jak nie to musimy sami dojeżdżać do lotniska. NIE POLECAM nie hotel nie Rainbow Wypoczynek jest niestety zepsuty
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ogólnie najgorszy w jakim byłem do tej pory i za takie pieniądze. Nie jest to hotel ultra all-inclusive. Nie wiem od czego zacząć aby czegoś nie pominąć. Jedzenie monotonne przez 2 tygodnie to samo. Nie ma co jeść. Jedliśmy z partnerką tylko owoce jajka i kurczaka oraz w piątki kalmary smażone. Reszta aż strach do ust brać. Mało różnorodności jak na turcję. Bardzo bardzo słabo. Widać oszczędności. Do herbaty lub kawy zamiast łyżeczki podawane są patyczki drewniane jak na stacjach paliw. Frytki smażone na śmierdzącym czymś. Gofry jakieś czarny twór nie wiadomo co to było. Gofrownica chyba nie czyszczona chyba wcale tak samo patelnie do omletow czarno. Drynki podawane w szklankach po pepsi. Hotel nie posiada fizycznie żadnych oryginalnych alkoholi nawet za dopłatą. Rezydentka mówi że to jest hotel ultra bo są przekąski między posiłkami. Totalna bzdura. W każdym hotelu którym byłem a było ich kilkanaście od 4 do 5 gwiazdkowych były przekąski. I wszędzie był oryginalny alkohol albo za dopłatą albo w ramach ultra. Hotel sprzątany na zewnątrz b. dobrze. W pokoju wymieniane ręczniki na bieżąco i tylko to. WiFi bardzo słabe albo wcale. Klima centralna i wyłączona w nocy. Trzeba ją na nowo załączyć jak robi się za ciepło. Korytarze nie klimatyzowane jak w saunie. Zakaz od dyrektora hotelu. Tak powiedziano mi w recepcji. W lobby panele na podłodze w pokojach też. Średniowiecze. Lampy w lobby z lat 80. Pełno much zdechlych. 4 rodzaje lamp ale klima działa. Obiad normalnie we wszystkich hotelach ultra podawany jest w restauracji. Tutaj podawany jest na zewnątrz tam gdzie są przekąski. Obsluga może być ale jak dostanie napiwek. Reszta chodzi jak by w jakimś obozie pracowali. Animacje prowadzą dla dzieci slowenki na plus. Dla dorosłych też mogą być. Menadżer hotelu nie ogarnia nic. Jaki menadżer taki hotel porażka. Płaza kamienista co kilka dni do zatoczki wypuszczane śmieci i scieki. Ogólnie woda czysta. Jedynym plusem tego hotelu jest piękny widok z mojego pokoju na zatoczke i góry. Ogólnie nie polecam. Bardzo dużo ludzi w tym czasie było w tym hotelu pierwszy raz w Turcji. Hotel pezeplacony nie polecam. Zapłaciłem w Rainbow za 2 tyg. z widokiem na morze prawie 23.000 zł. Bardzo dużo za drogo. Jeszce na ostatnią chwilę podnieśli cenę o kilka tysięcy złotych. Nie polecam za takie pieniądze.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam hotelu ze względu na monotonne ( codziennie ) to samo przez 2 tygodnie żadnej zmiany .Ile można jesz to samo jakość owoców dramatyczne pogniłe owoce wszystko mam udokumentowane Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek max na 3 .Brak jakichkolwiek rozrywek choc w opisie były wymienione