Opinie klientów o Turunc Resort

5.3 /6
500 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.6
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

MARCIN, WARSZAWA 07.07.2021

bardzo przeciętny hotel, niekoniecznie dla niepalących rodzin z dziećmi

Hotel w naszej rodzimej skali powinien mieć maksymalnie 3 gwiazdki. Obiekt ma swoje lata i to po nim widać. Położony w pięknej lokalizacji i to praktycznie jedyna niepodważalna zaleta tego przybytku. Pokoje wysłużone, acz sprzątane regularnie, więc czystość w miarę na plus. W ciągu 7 dni tylko raz nie zmieniono ręczników i nie posłano łóżek. Baseny również czyste, choć obsługa wyprasza kąpiących się z basenów po godz. 19:00. Brak baru na plaży, co powoduje, że trzeba biegać do barów po napoje i przekąski. Trzeba się nauczyć które bary w jakich godzinach pracują, bo jeśli się spóźnisz o minutę, to barman rozkłada ręce i informuje: sorry, closed. Aquapark to 2 zjeżdżalnie dla młodszych dzieci i 5 zjeżdżalni dla dorosłych (z czego 4 działają). Niektóre nie budzą zaufania i wyglądają jakby się miały rozpaść pod ciężarem zjeżdżającego. Ratownicy apatyczni raczej nie zwracają uwagi na korzystających, więc trzeba samemu pilnować, czy już można zjeżdżać, czy nie wpadnie się na kogoś przed sobą. Jedzenie dość monotonne i raczej w wersji budżetowej, ale stosunkowo smaczne i dostępne właściwie 24/7. Z frykasów tylko raz były świeże tuńczyki cięte i grillowane na miejscu. Drinki bardzo kiepskie. Lody rozwodnione. Protokół covidowy sprawił, że nakładanie jedzenia na talerze było możliwe wyłącznie za pośrednictwem serwismanów, którzy na ogół nie rozumieli angielskiego. No i najważniejsze: w hotelu nie ma żadnych wyznaczonych miejsc do palenia, więc papierosy są palone dosłownie wszędzie i nikt się nie przejmuje, czy są wokół dzieci. Tak więc smród papierosów towarzyszy Ci podczas wszystkich posiłków, na plaży, nad basenem i w aquaparku. Klientami hotelu są w zasadzie tylko trzy, lub cztery nacje: Turcy, Ukraińcy, Rosjanie i Polacy. Transfer z lotniska w Bodrum, mimo zapewnień rezydenta, że potrwa 2,5 h, trwał niemal 3,5 h i jest to problem dla dzieci z chorobą lokomocyjną.

2.0/6

Niezadowolona wczasowiczka 27.07.2021

Hoyel niebezpieczny

Podczas pobytu doszło do pobicia polskiego turysty przez wczasowicza narodowości tureckiej. Cała sprawa została przez hotel zatajona A polski turysta został uciszony. Nawet polska rezydentka nie starała się pomóc, działała w interesie Rainbow. Ze względu na bezpieczeństwo na naszą prośbę przeniesiono Nas do rodzimego hotelu Turunc Premium . Jednak ten hotel nie posiadał atrakcji dla dzieci , które posiada Turunc Resort. Niesmak do dnia dzisiejszego pozostał. Zdecydowanie nie polecam

2.0/6

Dawid, Katowice 04.10.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

11 dni w Turunc Resort

Hotel zasługuje max na 3 gwiazdki pokoje maja lata świetności dawno za soba. Pokoje rzadko sprzątane. Wszędzie zdecydowanie brudno. Kelnerzy nie nadążają sprzątać stoliki. Jedyny plus świetne widoki woda w morzu ciepła baseny tez na plus jest ich dużo. Ale hotel nie wart tej ceny i nie ma co się nakręcać na 5 gwiazdek. Animacje fajne co wieczor tance.

2.0/6

Bodzia 29.09.2022

BRUD...BRUD...BRUD

Malownicze położenie to jedyny atut tego hotelu - chociaż 2,5 godz transfer z lotniska jest uciążliwy. Poza tym wszechobecny BRUD począwszy od lepkich niewycieranych stolików, poprzez brudną aż "wyświeconą" tapicerkę w lobby barze, niedomyte talerze przy posiłkach (na prawdę trzeba przyglądać się każdemu talerzowi aby nie wziąć z zaschniętymi resztkami jedzenia) aż po pokój...brudne podłogi, brudną mini chłodziareczkę a w szczególności obrzydliwą łazienkę- takiego SYFU to nie widziałam. Grube warstwy czarnej pleśni. Od razu zgłosiłam to w recepcji- niestety nie znamy dobrze j.angielskiego a tureckiego wcale, musiałam się więc posiłkować tłumaczem Google. Zgłosiłam to też na spotkaniu rezydentce- coś zapisała, ale generalnie była bardziej zainteresowana sprzedażą wycieczek fakultatywnych. Po wspomnianej interwencji wymieniono "po łebkach" silikon na dole kabiny prysznicowej z zastrzeżeniem że nie możemy z niej korzystać przez kilka godzin...i na tym się skończyło sprzątanie- nie umyto dosłownie nic. Deklarowana zmiana pościeli co 3 dni to też fikcja. Pechowo mąż zranił się w nogę i mimo opatrunku - pościel została nieznacznie pobrudzona- nie została zmieniona ani raz podczas tygodnia pobytu- "zaprałam" ją sama i podobnie umyłam chłodziarkę. Odechciało mi się latać na Recepcję gdzie momentami byłam niewidoczna dla personelu a ograniczenia językowe też nie ułatwiały sprawy. Szkoda było czasu i nerwów - przetrwaliśmy do wyjazdu. Hotel z zewnątrz bardzo ładny ale w środku bardzo zużyty...przynajmniej "nasz" budynek A . Mogę w pewnym sensie zrozumieć starsze podniszczone wyposażenie, ale nie jestem w stanie zaakceptować takiego brudu i lekceważenia klienta. Nikomu nie polecę tego hotelu mimo urokliwej lokalizacji- z pewnością nie zasługuje na 5*...może 3* chociaż ten SYF w łazience jest poza skalą. Jestem bardzo ciekawa czy Rainbow opublikuje tę opinię...dołączę też zdjęcia
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem