Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel pięknie usytuowany nad zatoką. Bliski dostęp do morza, pyszne jedzenie i bardzo miła obsługa. Pierwszy hotel, do którego chcemy wracać, a nie próbować innych. Szczerze polecam.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel na przyzwoitym poziomie. Duże zaangażowanie serwisów hotelowych, mających świadomość, że od jakości ich pacy zależy stopień zadowolenia turystów. Zdecydowanie pozytywy przewyższają negatywy, których jest naprawdę niewiele. Jeżeli można się do czegoś " przyczepić" to jedynie nieco przestarzałe wyposażenie pokoi oraz zbyt głośna muzyka przy basenie. Ale to już standard w hotelach tureckich. Nie miało to jednak wpływu na naszą bardzo pozytywną ocenę hotelu. Dużą zaletą pobytu w tym okresie (I połowa maja) był fakt, że hotel był obłożony co najwyżej w połowie. Dobrze oceniamy pracę i zaangażowanie rezydentek RAINBOW. Reasumując - hotel godny polecenia. My na pewno tam powrócimy.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony jest w przepięknej zatoce okrążonej górami,.W calym obiekcie czyściutko,pokoje sprzątane codziennie. Jedzenie przepyszne, każdy sobie znajdzie coś dla siebie,a dla miłośników grilla codziennie na kolację coś innego , drinki dość mocne. Bardzo przemiła obsługa. Wifi nawet działa dobrze, także na plaży. Do miasteczka blisko , 5 minut promenadą. Transfer trochę długi, bo ponad 2 godz, Polecam.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Turunc jest przepięknym miejscem. Niesamowite widoki, krystaliczna woda. Hotel Turunc Resort dla mnie 10/10 jedzenie praktycznie cała dobę. Grille makarony słodycze wszystko przepyszne. Hotel robi wszystko żeby klient był zadowolony.