Opinie o Asia Beach Resort Hotel

Kategoria lokalna 5

5.2/6
(392 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Jest dobrze.

    Elżbieta, Toruń 22.11.2022 | Termin pobytu: listopad 2022

    Wyjazd uważam za udany. Hotel czysty , obsługa miła. Jedzenie dosyć monotonne. W hotelu bardzo dużo osób narodowości rosyjskiej.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Hotel dla średnio wymagających

    Aleksandra, Warszawa 15.11.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    W tym hotelu byłam wielokrotnie. Pierwszy raz w roku w którym został otwarty. Przy ocenianiu nie biorę pod uwagę śladów użytkowania, chociaż może powinnam, lecz całe pozostałe wrażenie. Dodam, że byłam poza szczytem sezonu: koniec września/początek października. W chwili obecnej moim zdaniem hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek. Zacznę od plaży. Na plus -zwiększyli ilość leżaków (choć nadal nie wystarczająca) i powierzchnię miejsca do ich rozłożenia. Minusy: dużo połamanych leżaków, bardzo mało parasoli (ludzie je sobie podkradali w godzinach szczytu słońca, gdy ktoś opuścił na chwilę leżak). Codziennie ludzie chodzili i szukali: a to, całych leżaków, a to parasoli, a to stoliczków. Muszę wspomnieć, że te parasole, które były w zdecydowanej większości były bardzo bardzo brudne, podarte i trudno się rozkładały. Najwyższy czas na wymianę wszystkich, i to w większej ilości. Wyposażenie pokoi - w porządku. Codziennie uzupełniana lodówka w wodę i soki. Uzupełniane saszetki z kawą i herbatą. Łazienka schludna i czysta. Oczywiście można zauważyć ślady użytkowania, ale są akceptowalne. Wyżywienie - kiedyś był bardzo duży wybór. W tej chwili, zdarzało się często, że brakowało herbat owocowych, smakowych, ziołowych itp. Oczywiście, czarna była. Kawa w ekspresach już też zdecydowanie gorszej jakości. Zdecydowanie mniejszy wybór dżemów i miodu - na śniadanie. Dania ciepłe tzn. jajecznica, pancake -nie zawsze były. Dość często zdarzał się brak sztućców na stolikach - i nie koniecznie w godzinach szczytu posiłków. Do dużych minusów należy zaliczyć słabo działające windy. Zdarzało się, że przez dłuższy czas np. dwie były wyłączone z użytkowania. Jest to dobry hotel, ale nie bardzo dobry. Szczególnie biorąc pod uwagę cenę. Goście, którzy bywali/bywają w hotelach 5 gwiazdkowych w większości mówili, że już by do niego nie wrócili.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Dobry

    Joanna, Gdańsk 05.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Hotel ładny , jednak widać że mocno wyeksploatowany jeżeli chodzi o pokoje . ( w łazience nieprzyjemny zapach kanalizacji ), pomimo pięciu gwiazdek według mnie zasługuje na max.4 zdecydowanie lepiej wyglada na zewnątrz i wizualne może robi wrażenie , ale pokoje i łazienki swoje już przeżyły . windy to jakaś masakra , ciagle awarie . obsługa hotelu na najwyższym standarcie , pomocna i życzliwa i widać że robią wszystko aby obsługa była pomocna i życzliwa . plaża nie robi wrażenia trochę brudno i kamieniste zejście do wody . Leżaki i parasole przy basenie trochę zniszczone , pomimo staran obsługi i ciągłej ich naprawie , jest ich bardzo mało trzeba o 6 rano zarezerwować sobie miejsce przy basenie bo o 8 już nie na szans aby znaleść wolny leżał . Jedzenie smaczne aczkolwiek nie robi wrażenia . Najbardziej chyba irytujący byli goście z Rosji , awanturujący się , roszczeniowi , bardzo nie mili i patrzący na wszystkich gości z góry. Ogólnie wrażenia pobytu oceniam na 4 .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Maj 2021

    ALEKSANDRA, JASTRZEBIE-ZDROJ 18.05.2021

    A więc czasy covid'owe.. PLUSY: czysto, uprzejmą obsługa, smaczne jedzenie, a zwłaszcza desery, bardzo fajna sprawa to molo. MINUSY: brak animacji ( usrawiedliwiają się Covidem), słaby wybór owoców do wyboru tylko jabko, gruszka, pomarańcza. W barze przy plaży tylko piwo i woda, brak snkow gdyż... Wszytsko jest w hotelu przy basenie, a tak być nie powinno. A jedzenie przy basenie zrobione o 12.00 i świeżego później nie zastałeś. No i kelnerzy podczas nakładania jedzenia mieli cie w głębokim poważaniu... ile byś chciał mieć nałożone i co. Trochu nagonka, decyduj się chłopie co chcesz bo nie mam czasu czekać. Więcej niż 2 tysie bym nie dała za ten hotel. Aaaa i jeszcze jedno muzyka na plaży grała aż 1 dzień, później się zepsuła i miała być dnia następnego ( naprawiona) . Tak to trwało aż do wyjazdu i muzyki brak. Widoczne szufladkowanie narodowości jeśli chodzi o usługiwanie. Polak gorszy sort.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem