Kategoria lokalna 4
4.0/6
Hotel oceniam na 4 i myślę, że jest to rzetelna opinia. Hotel ma swoje plusy i minusy jak każdy- największym minusem jest to, że bardzo stary i widać, że nie był remontowany od lat. Stan pokoi pozostawia wiele do życzenia- brudne ściany, stare meble, .... Jedzenie w miarę smaczne, Ogród piękny, dużo atrakcji dla dorosłych i dzieci. Blisko morze z fajną, zadbaną plażą. Dobra lokalizacja- szybko można dostać się do miasteczka Alanya. W hotelu oczywiście bardzo czysto.
mgardian@interia.pl - 06.07.2023
6/6 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel ma ładny ogród i plażą, natomiast posiłki słabe i monotonne. Bardzo mały wybór dań. Brak posiłku w dniu wyjazdu
Zdzisława, Żywiec - 21.09.2021
3/7 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel czysty,obsługa bardzo miła.Położenie hotelu b/dobre -blisko plaży,blisko miasta Konakli.Jedzenie bardzo monotonne i skromne.Do morza potrzebne buty.
Jerzy, ---- - 03.10.2021
2/2 uznało opinię za pomocną
4.0/6
wycieczkę kupiliśmy w ostatniej chwili, z rana a wieczorem już musieliśmy być w Poznaniu aby wylecieć:) mega spontan, ogólnie nie żałujemy. LOT opóźniony, transfer z lotniska 2h, zakwaterowanie o 4 nad ranem w 5 minut- super, bo podróżowaliśmy z 9msc synkiem. pokój standard i nie ma się do czego przyczepić, sprzątanie ogólne, ręczniki codziennie, pościel ścielona i może delikatnie zamiatane. śniadania - ok, obiady - spoko, kolacje - większość rewelacja. jeśli ktoś nie jest wybredny, zawsze znajdzie coś nowego dla Siebie. 🫠 codzienne animacje, obsługa hotelu cudowna!!! widoczki i cały teren hotelu na duży plus. zielono, czysto i schludnie. Drinki, takie sobie, woda. 💦 dojdę do minusów, ale tu bardziej chodzi o biuro niż o hotel. dopięliśmy dodatkowe ubezpieczenie „optymalne” pierwszy raz, że względu na małego… no i dobrze, że było. Dostał podwyższonej temperatury(nam wydawało się, że gorączkuje) w nocy kiedy na drugi dzień mieliśmy wybrać się na wycieczkę wykupioną przez Rainbow. niestety z samego rana musieliśmy zrezygnować i sprawdzić u lekarza co z małym… w tym przypadku koszt wycieczki powinien zostać całkowicie zwrócony.. to że nie udało nam się na nią udać, kompletnie nie było z naszej winy. do tej pory pieniążków nie ma. rainbow powinna albo przyjmować pieniądze tuż przed wejściem w danym dniu do autokaru albo bezwłocznie oddawać pieniądze z anulacji ze względu na brak zdrowia, absurd;) biuro straciło w moich oczach bardzo.
Angelka - 05.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024
2/2 uznało opinię za pomocną