Opinie o Lonicera Resort and Spa

Kategoria lokalna: 5

5.5/6
(449 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.3
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel dla ruskich!!!

    Ewela 14.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Mimo, że hotel jest naprawdę ładny - obecność ruskich wszystko psuje. Dostaliśmy pokój bez widoku, dokładnie tak. Próba zmiany nie przyniosła rezultatu. W recepcji nie liczni znają język angielski to samo barmani. Większość z obsługi mówi po rusku. Jadalnia- owszem duża i niby wybór ogromny, ale ciągle to samo. Żadnych owoców morza, różne rodzaje mies w sosach i jakiś jeden wybór co wieczór inne mięso grillowane. Jedyne owoce jakie były to jabłka i gruszki, raz pojawiły się banany( wiec słabo!) A na dodatek ludzie którzy nie znają żadnych zasad, podchodzą bez kolejki, włażą na innych, są głośni i irytujący. Plaża piaszczysta z łagondym zejściem, ale leżaki na plaży koszmarne. Ilość leżaków przy basenach w maju była wystarczająca. To co przeszkadzało najbardziej to obecność ruskich wszedzie- to poprostu trzeba przeżyć. Ten hotel nie powinien być w polskiej ofercie.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Lonicera

    Antoni, Kołobrzeg 24.07.2022

    Hotel ze zdjęć wygląda rewelacyjnie i taki jest ale tylko budynek, dzięki obsłudze a tak naprawdę jej braku pobyt okazał się bardzo słaby. Klimatyzacja działa tylko dobrze w pokoju w cały obiekcie było bardzo gorąco i wilgotno, kelnerzy tylko zabierali szklanki i talerze do tego stopnia, że nawet zabierali w trakcie jedzenie talerze jak się poszło po napój :(. Po napoje biega się samemu i to wszędzie, na basenach do barów jest bardzo daleko, jedzenie podczas posiłków dostępne w pełni tylko przez niespełna godzinę później już same ruskie odpadki :(. Słodycze to tylko wyglądały ładnie, smak fatalny, drinki masakra robione z dziwnych syropów. Po pobycie w Turcji oczekiwaliśmy zachwytu a okazał się wielkim rozczarowaniem, ogólnie nie polecam pobytu w tym hotelu nas bardzo rozczarował.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Przerost gwiazdek

    Gosia 05.09.2021

    Pobyt 11 dni przełom sierpnia/września, jedzenie bardzo słabe menu nie zmieniane przez 11 dni ciagle to samo, w hotelu pozostawiony jesteś sam sobie, marna opieka rezydenta (chore dziecko z hospitalizacja 3 dni i zero pomocy rezydenta), animatorzy i obsługa jakby za karę obsługiwali, totalne olewanie Polaków … nastawieni na Rosjan i jest tam ich mnóstwo. Jedyny plus to fajne baseny i zjeżdżalnie … choć bardzo cieżko o leżaki. Napewno nie wrócę do tego hotelu

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Tomasz, Gdynia 12.07.2021

    Rainbow polecił Lonicera resort and spa w Turcji jako jeden z najlepszych hoteli. Tydzień tam spędzony to był koszmar - pokój z widokiem na śmietniki i całonocne śmieciarki. Niskobudżetowe posiłki, obrzydliwe mięsa. W zasadzie spozywalismy z dziećmi tylko frytki. Żadnych owoców morza a z owoców tylko arbuzy i jabłka. Alkohole w barze all inclusive bardzo niskiej jakości, może poza piwem. Walka o leżaki przy basenach i na plazy nad morzem - trzeba ok godz 7 rezerwować i siedzieć bo inaczej zapomnij o wypoczynku cały dzień - za mala infrastruktura do takiej ilości osób w hotelach resort i world. Animacje wieczorne tylko dla Rosjan. Całe szczęście drugi tydzień jesteśmy w innym hotelu 2 km obok - to zupełnie inny świat i jakość wszystkiego. Będziemy składać reklamacje do Rainbow ze „wciśnięto” Nam to miejsce jako stałym klientom, ewentualnie zgłaszać sprawę do rzecznika ochrony konsumentów. Makabra - mam nadzieje ze nasza opinia pomoże uniknąć innym osobom wyboru tego hotelu. Opinie w necie nijak się maja do rzeczywistości - czyżby pisane przez pracowników tego ośrodka ??

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem