Opinie o Lonicera Resort and Spa

Kategoria lokalna: 5

5.5/6
(496 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.3
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Polecam hotel

    Izabela 23.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Bardzo Dobry hotel,Niczego nie brakowało chociaż jedzenie powtarzalne,jedyny minus zbyt mała plaża ma taką ilość gości i mnóstwo Rosjan pod których tak naprawdę wszystko w hotelu dopasowane,głównie rodziny z dziećmi i raczej spokojnie się zachowywali.Hotel ogromny,atrakcji mnustwo,animacje takie sobie.Obskuga pomocna bardzo mila.Czysto.Moge polecić hotel zwłaszcza rodzinom z dziećmi,nie będą się nudzic.Duzy minus pobytu to godziny wylotu z PL.22.30 czyli noc zamiast już w hotelu to w samolocie.Powrot z TR.Wyjazd z hotelu 4 rano.Praktycznie całe 2dni w plecy .

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Super spędzony czas

    Przemysław Wojciech, Krasnystaw 22.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Super hotel obsługa naprawdę bardzo się stara jak dla mnie sa bardzo mili to mój pierwszy raz w Turcji ale za rok lecimy znowu jedzenie super drinki dobre aquapark spoko blisko bazar

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Super wakacje

    Barbara, Nowy Klincz 25.06.2019 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Ogólna ocena hotelu to 5 byliśmy w Lonicera Resort and Spa . Zasługuje na swoje 5* Jedzenie wyśmienite od pieczywa po miesiwa,ryby , sałatki surówki a desery to już poezja. Możliwość wyciskania soku z pomarańczy i lody gałkowe 4 razy w tygodniu a w pozostałe dni lody na patyku lody Algida. Położenie hotelu ekstra blisko morze z 2 stron taki ocypel. Widoki gór i piękna piaszczysta plaża. Akwapark super dla dużych i małych ogromny plus dla ratowników bardzo pilnują porządku. Mnóstwo zieleni drzewa pomarańczy bananowce po prostu trzeba to zobaczyć. Warto pojechać do Alanji na rejs i do Jaskini nie zapomniane widoki. Najsłabsza w tym wszystkim opieka i zainteresowanie Rezydenta na słabe 3. Na pewno tam wrócimy a byliśmy już 3 raz w Turcji. Szkoda ze rodacy nie przyznają się do swego kraju myślą ze jak udają Rosjan to maja lepiej.My nie wstydzimy się swego kraju i nawiazalismy różne znajomosci. Byliśmy w 2 rodziny z dziećmi super atrakcje dla wszystkich

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Polecam hotel lonicera resort nad spa

    Aneta, Elbląg 15.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel w porządku, pokoje czyste, duży teren, sporo zieleni. Można korzystać również z atrakcji i basenów przy hotelu lonicera premium. Jedzenia dużo chociaż w większości codziennie to samo, ale przez tydzień da radę wybrać coś dla siebie. Obsługa hotelu miła,pomocna. Plaża wąska ale nie było problemu ze znalezieniem leżaka, przy basenach też zawsze gdzieś się znalazło wolne leżaki. Były atrakcje i animacje dla dzieci i dorosłych, wieczorami dyskoteka. Bardzo mało drinków z alkoholami markowymi(tylko grants w dwóch barach) Ogólnie pobyt oceniam na plus. Duży minus za zoo znajdujące się na terenie, powinno się je zlikwidować bo to tylko męczarnia dla zwierząt, które w większości są poranione i chore. W najbliższej okolicy znajduje się bazar gdzie można zakupić pamiątki itp. Transfer do hotelu trwał 1,5h-2h.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pozytywna

    JACEK, Korczyna 02.08.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Największy minus to tylko ten ze widok z balkonu był na wysypisko hotelowe śmieci na którym cicho nie bylo

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Lonicera Resort and SPA oraz organizacja Rainbow

    Magdalena, Olkusz 26.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Obiekt Lonicera Resort and SPA bardzo dobry, z ogromnym zapleczem, dostępem do plaży, czysty. Obsługa, jedzenie, organizacja bardzo dobra. Poza hotelem jedynie inne hotele i sklepiki- typowo pod turystę. Co do obiektu- zero zastrzeżeń, natomiast organizacja transferu pozostawia trochę do życzenia- w drodze z lotniska do hotelu przedstawicielka Rainbow w szybki, sprawny sposób przekazała skrótowo informacje: o czasie transferu, kolejności hotelów i kilka praktycznych rad, oraz to, że rezydent dopiero zajmie się turystami w hotelu, właściwie następnego dnia. Kierowca miał informować przed każdym hotelem jaki to hotel i pilnować by odpowiednie osoby wysiadły. Potem przedstawicielka opuściła autokar. Transfer przebiegał już bez przedstawicielki Rainbow ani bez rezydenta. Była już godzina ok. 22 - 2 więc ciemno. Niestety, kierowca, mówiący jedynie po turecku, nie raczył informować, gdzie jesteśmy, tylko bez słowa zatrzymywał się, i turyści musieli wypatrywać/czuwać gdzie są..... W drodze powrotnej było to samo, a właściwie jeszcze gorzej- transfer odbywał się również bez żadnego nadzoru Rainbow.... Kierowca przyechał z ok. 25 min. opóźnieniem, mial na komórce listę osób, której totalnie nie ogarniał. W jednym z hoteli było 11 turystów, podczas, podczas gdy kierowca utrzymywał, ze zabiera tylko 8 osób, a reszty nie ma i muszą jechać innym transferem. Turystka, której rzekomo nie było na liście, przejęła telefon kierowcy i wskazała mu, że jest na liście i musi ją zabrać. W trakcie drogi, kierowca zapomniał zajechać po kolejnych turystów ok 10 osób.... "zapomnieni turyści" interweniowali sami u rezydenta rainbow i w efekcie musieliśmy zawracać z drogi conajmniej 30-40 min i ryzykowaliśmy spóźnienie się na samolot...... a transfer byl w godzinach wczesnoporannych 24:45 3:30... wiec lekki problem z innym transportem.....Dodam , ze kierowca nie mowil po angielsku... Rainbow powinno pomyslec o organizacji i opiece w trakcie transferu..... a nie "zwalać" wszystko na tureckich kierowców................z innych biur- w kazdym autokarze była osoba reprezentująca biuro i ogarniająca, kto, gdzie i kiedy ma wsiaść i wysiąść

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wyjazd rodzinny

    Magda, Ząbki 09.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pokoje czyste, jedzenie smaczne, chociaż niezbyt zróżnicowane. Plus za regionalne wino z granatu do kolacji. W basenach bardzo ciepła woda. Obsługa pomocna, jednak łatwiej się porozumieć po rosyjsku, niż po angielsku.... atutem jest bazarek tuż przy hotelu, gdzie można zrobić naprawdę udane zakupy. Plaża dosyć wąska, ale dla miłośników opalania się są leżaki na drewnianych platformachu tuż pezy wejściach na plażę i zawsze można tam było znaleźć miejsce.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Idealny na wakacje z dziećmi

    Michał 24.08.2021 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Duży, zadbany hotel, doskonały dla dzieci, raczej głośno jest, przynajmniej w dzień na basenach, na posiłkach. Plaża bezpośrednio przy hotelu, łagodne zejście do wody, znowu plus dla dzieci. Duży teren hotelu, kilka basenów, nieduży park wodny że zjeżdżalniami dla dzieci malych i tych starszych też. Przy basenach bary z fast foodami, przekąskami, ciastkami, lodami i owocami (arbuzy, winogrono, pomarańcze, jabłka). Wszystko w all w cenie pobytu. Restauracja hotelowa duża, trochę się trzeba nachodzić, potrawy nakłada obsługa, co jest raczej plusem. Po 10 dniach trochę monotonne jedzenie, ale przeważnie tak w hotelach już jest. Gośćmi w hotelu są większości Rosjanie i sporo też jest nas Polaków. Obsluga miła, pomocna sympatyczna. Małe minusy to slabe animacje na basenach w dzień i podobnie wieczorne występy.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Świetny Nowoczsny Hotel z hałasami za oknem

    Marek 20.06.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Dane Podstawowe: Hotel Lonicera Resort and Spa 5 star. Wycieczka first minute rezerwowana z RAINBOW we wrześniu 2017r.: 1) 5 tys. za dwie osoby, 2) termin - czerwiec 2018, 3) all inlcusive, 4) pokój standard, 5) przelot samolotem, 6) Data 6-16.06.2018 - 11 dni Przedewszystkim należy pamiętać, iż biorąc i biuro Rainbow, mamy dostępny tylko pokojów od strony ulicy, drugiego hotelu lub gór. Pokoje z sea view są wyłącznie dla inny biór podróży lub rezerwująych z booking.com. Pokoje jakie miało wykupione Rainbow i jakie dostaliśmy były to świetnie wyposarzone spore apartamenty, z nowoczeną łazienką, dużym balkonem, zadbaną i wielofunkcyjną klimatyzacją. Sprzątane codziennie, wymiana ręczników, mycie podług, czyszczenie toalet + zwierzątko z ręczników ;) MINUS jednak wielki za to działo się za oknami. Pierwszy pokój jaki dostaliśmy był zlokalizowany lewym skrzydle na 3 piętrze - okazało się jest to na przeciwko oddalonego o ok. 10 metrów hoteli i tuż nad turbinami nawiewu/klimatyzacji do kuchni hotelu. Hałas był tak ogromny, że ciężko się rozmawiało w pokoju. Od razu wymiana pokoju na inny, bez rezydentki dostaliśmy do sprawdzenia drugi pokój. Tutaj z kolei widok na góru, baaardzo boczny na morze i na miasto po części. Wzieliśmy bo było cicho.. jak się okazało po prawej stronie hotelu jest zlokalizowana sortownia śmieci i co dwie godziny przyjeżdżają śmieciarki i zgniatając śmieci strasznie hałasują - NAWET W NOCY i w NAD RANEM :(((( pierwsze dwa dni nie mogliśmy spać, potem dało się przyzwyczaić.. Hotel jest rzeczywiście nowy, wszystkie zastosowane tam rozwiazania są nowoczesne i przemyślane. Dużo wind (choć nieklimatyzowane), dużo miejsc do przesiadywania wieczorami, mnogość barów (są wszędzie dosłownie), samo otoczenie hotelu też dość przemyślane. W Hotelu jest wiele sklepów ze wszyykim i tu niespodzienka, ceny nie wiele większe niż na bazarze w pobocznych uliczkach. Choć polecam się przejść na shishe czy poszukać lepszych win. Wina są tam świetne, słodkie z owoców granatu, truskawek itp. Wyżywienie to ogromny plus tego hotelu. Wszystkie posiłki są ogromnie urozmaicone i cały czas dostępne. Trzeba pamiętać, iż jest kompleks hotelowy składający się z trzech hoteli, dlatego np. lody algidy lub na patyku są w środku resortu w centrum basenonwych - aqua parku. Tam też znajdziemy świerze owoce i pomarańcze do wyciskania. Wolnych stolików nigdy nie brakowało, jednak jeśli się chciało mieć lepszy widok na tarasie to trzeba było sobie doniść sztuńce, które znajdują się w szufladach przy drzwiach. Kolacje jemy na partarze i na piętrze "- 1", niby to samo ale i widok inny. jeśli chodzi o napoje to: butelkowana woda niegazowana dostępna wszędzie do woli; z automatu słodkie soki, barmani lają cole, fante sprite plus lód i limonki do woli; piwo Efes jest wyśmienite i dorównuje zachodnim lepszym piwom; natoamaist drinki 4 na krzyż i tylko jeden dobry - pinacolada ;)) Wino białe i czerwone bez szału. Barmani mieli też inne alkohole i jak się poprosiło to robili drinka na zamówienia za free. Baseny dla tego hotelu są przypisane dwa, okrągły i sportowy, ale korzystać z nich może cały resort. Leżaków nigdy nie brakowało, zarówno przy basanie jak i przy plaży. Plaża dość szeroka, 3 rzędy leżaków, były prysznice aby się opłukać, wszędzie ratownicy co dawało poczycie bezpieczeństwa. Woda w morzu w tym miejscu nie tak ciepła i bez fal, ale można było się przejść ze 300 metrów plażą w prawą stronę aby doświadczyć emocji 1-2 metrowych fal :))) Oczywiście można też się rozłożyć przy mniejszych basenatch zlokalizowanych w części resorty Lonicera Wordl i City. Są też miejsca na trawie tuż przy plaży. Bezpieczeństwo było profesjonalnie zapewnianie, zawsze gdzieś dało się dostrzec dyskrtnie zlokalizowany personel lub ochroniarzy. Do hotelu dało się wejść wyłącznie poprzez zeskanowanie karty pokojowej lub wjechanie autokarem współpracującym z hotelem. Wracając z plaży również były sprawdzane opaski. Opaski z hotelu Lonicera 5 star. wszyscy mieli takie same. Oczywiście dominującą grupą byli Rosjanie, potem Polacy i trochę Niemców. Angielski wystarczał aby się porozumieć z większością załogi. Cała załoga bardzo uprzejma i pomocna. Rosjanie jak to Rosjanie, bywali upierdliwi, ale ogólnie ich poziom zachowania bardzo się podniósł i to raczej polskie rodziny dostarczały nam większogo powodu do wstydu. Rezydentka była ok, odpowiadała na wszystkie pytania na spotkaniach. Ogólnie bez zarzutu jeśli chodzi o obsługę RAINBOW, choć drugi raz już tego biura nie weźmiemy z uwagi na brak możliwości wyboru pokoju z widokiem na morze i obiecywaniu, że w tej cenie może nam się trafić pokój z sea view. Na recepcji jasno dają do zrozumienia, że zamiana na sea view jest niemożliwa. Hotel raczej dla rodzin z dziećmi (wiele pokoi zabaw i stała opieka dla dzieci) i dla ludzi lubiących molochy - podczas naszego pobyty przebywało tam 8 tys. gości hotelowych.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Bardzo duży wielki hotel

    Krzysztof 01.08.2021 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Polecam, nie mam nic do zarzucenia ,wszystko the best lecz je wolę mniejsze hotele, za dużo ludzi ok 6000,mimo wszystko wyrabiają się z wszystkim bardzo szybko.duzo pisania ogólnie 9 na 10. Na plus czystość w WC.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem