Opinie klientów o Lonicera World

5.3 /6
387 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.5
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Arek 29.08.2021

Fantastycznie

Super, kompleks hotelowy, infrastruktura, obsługa, wszystko na najwyższym poziomie. Dużo basenów, bary z napojami i drinkami na każdym kroku otwarte do 1:00 w nocy, bary z przekąskami również. Hotel z własną piaszczystą plażą. Rewelacyjne miejsce. Zaraz za bramą duży bazar gdzie można kupić wszystko. Świetne miejsce.

6.0/6

Klaudia, Siewierz 11.06.2024
Termin pobytu: maj 2023

polecam hotel

super wakacje, polecam. Hotel i dla rodzin, par czy seniorów, każdy znajdzie cos dla siebie. hotel podzielony na kilka budynków i rezerwacje są dzielone. my jako rodzina trafiliśmy blisko strefy z zjeżdżalniami, co bylo duzym plusem. Czysto, obsługa miła, jedzenie pyszne . kilka restauracji. codziennie animacje dla dzieci i dorosłych. rezydent też pomocny i przemiły.

6.0/6

Ewa, Warszawa 17.09.2020

Hotel Lonicera World? Świetny wybór!

Jako że jestem po prostu zakochana😊 w Turcji i bardzo często wybieram ten kraj na miejsce mojego wypoczynku, miałam okazję przebywać w wielu hotelach i jedne z nich były lepsze, drugie nieco gorsze, ale Hotel LONICERA WORLD szczególnie przypadł mi do gustu - jest on moim ulubionym hotelem. Dlatego i w tym, choć trudnym dla wszystkich roku, wybór padł na ten właśnie hotel. Po prostu wiedziałam czego mogę się spodziewać, ponieważ byłam w tym hotelu dwa lata temu. I powiem szczerze, że nie żałuję tego wyboru, nie zawiodłam się. Teraz miałam okazję porównać co się w nim zmieniło a co pozostało takie same. Co się nie zmieniło: - jest taka sama wyjątkowa dbałość o klienta, - jest życzliwość personelu, który dosłownie „dwoi się i troi” by sprostać życzeniom klientów mimo trudnych warunków, i mimo że nie jest to łatwe przy tak dużej ilości gości hotelowych, na tak dużym, rozległym terenie, - jest nienaganna czystość w hotelu (pokoje i łazienki dokładnie sprzątane codziennie a panie sprzątające zawsze można spotkać w ciągu dnia, bo ciągle sprzątają😊), uzupełniany codziennie w pokoju w wodę mineralną mini bar, - jest smaczne i urozmaicone jedzenie, Vitamin Bar, Bar z lodami, panie wypiekające na oczach gości pyszne naleśniki gozleme, - jest aquapark dla dzieci, czynne są wszystkie baseny (w tym z jacuzzi), SPA z masażami dla dorosłych, - są animacje dzienne i wieczorne dla dzieci i dorosłych na niezłym poziomie. A do tego wszystkiego hotel znajduje się przy pięknej plaży z łagodnym zejściem do morza, a turkusowe, czyste, cieplutkie😊 morze z czasem nieco szalejącą falą😊 wprost zachwyca swoim pięknem. Jak zawsze zachwycić się też mogłam ogromną ilością zieleni (przepiękna roślinność śródziemnomorska). Do tego świetna lokalizacja hotelu (bliskość i dobra komunikacja do Alanyi). Co się zmieniło: jedzenie w opcji all inclusive podawane przez kucharzy, którzy osobiście nakładają i podają potrawy wskazane przez gości hotelowych. Ze zrozumiałych względów nie było też w Vitamin Barze wyciskarek do soku z pomarańczy, choć w opisie hotelu jest to wymienione (w poprzednich latach były) więc nie można było sobie wycisnąć soku. Hotel uzyskał certyfikat „wolny od koronawirusa” i muszę przyznać, że w tym hotelu mogłam czuć się bezpiecznie gdyż bardzo dużą wagę przywiązuje się tu do przestrzegania zasad przeciwdziałania koronawirusowi: cały personel chodzi w maseczkach, przyłbicach a kucharze i kelnerzy dodatkowo w rękawiczkach ochronnych, przed wejściem do hotelu i wejściem do restauracji hotelowej gościom mierzona jest temperatura ciała i wymagane jest zdezynfekowanie rąk i zachowanie bezpiecznej odległości jednego gościa hotelowego od drugiego (obsługa hotelowa bardzo tego pilnuje), w całym hotelu w wielu widocznych miejscach rozwieszone są dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk. Ponadto stoły w restauracji są dezynfekowane przy każdym sprzątnięciu a sztućce ułożone na stołach są zapakowane w specjalne torebki papierowe – każdy komplet sztućców oddzielnie zapakowany. Tak więc niewiele się zmieniło – jest po prostu nieco inaczej, co nie oznacza że gorzej. Bardzo polecam wszystkim Hotel LONICERA WORLD, a szczególnie rodzinom z dziećmi ze względu na ilość zajęć, różnych atrakcji dla dzieci. To naprawdę świetny wybór.

6.0/6

Aneta, --- 09.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Super wyjazd rodzinny

Polecam wyjazd wszystkim rodziną z dziećmi. Hotel posiada dużo atrakcji dla dzieci. Aquapark, w którym wybawią się maluszki, starsze dzieci i dorośli. Klub dla dzieci, w którym pracują przemiłe osoby z bardzo dobrym podejściem do dzieci i jest ich wystarczająca ilość żeby każdy był zaopiekowany i zadowolony. Pokój hotelowy w dobrym standardzie i czystości. Obsługa hotelowa przemiła i mega pomocna. Wszyscy mówią po angielski i niektórzy po polsku. Jedzenie różnorodne raczej każdy powinien znaleźć coś dla siebie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem