Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wróciliśmy niedawno z narzeczoną. Jesteśmy zadowoleni. Począwszy od startu samolotem można poczuć, że jest się pod dobrymi skrzydłami dobrego bióra podróży. Po lądowaniu, jak i sam transfer do hotelu w porządku, bez jakichkolwiek komplikacji. Sam pobyt w hotelu oraz atrakcje przy nim związane tj. zabawianie przez animatorów, różnego typu pokazy wieczorne czy obsługa bez zastrzeżeń. Biuro oferuje możliwość wycieczek na miejscu, które przedstawił na miejscu ciekawie opowiadający rezydent też brzmiało kusząco. Jedzenie okej, pokoje okej. Ogólnie polecamy.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel z mega atrakcjami dla dzieci. Generalnie polecam bardzo dla rodzin. Fajna okolica, super plaża i serwis.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecam ten hotel, wspaniały kompleks do spacerów i odpoczynku. Jedzenie bardzo dobre oraz duży wybór posiłków, napoje na barach super. Obsługa miła. Piękna piaszczysta plaża.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt 28.09.2024 - 05.10.2024. Trzeci raz w tym hotelu więc mogę spokojnie stwierdzić, że sam hotel, obsługa oraz animatorzy nie obniżają standardów a wręcz przeciwnie robią wszystko żeby każdy z gości czuł się wspaniale. Czystość, obsługa, animatorzy na 5+. Jedzenie może i monotonne ale gdy do obsłużenia ma się około 1000 gości tonie można narzekać bo ilość zestawów do wyboru jest bardzo duża. Drinki też spoko nawet dla wybrednych. Jedyny zgrzyt to szef rezydentów. Zakwaterowanie w hotelu 29.09. o godzinie 3.00 w nocy. Czasami tak bywa. Krótki sen i poranna pobudka na śniadanie a o 11.15 spotkanie z rezydentem. Godzina 11.15 rezydent prowadzi ożywioną dyskusje z jedną Panią. Na moje spokojne pytanie gdzie i o której ma zamiar rozpocząć spotkanie odpowiada ni z gruszki ni z pietruszki- Proszę nie podnosić na mnie głosu. Poprosiłem rezydenta o nie zwracanie mi bezzasadnych uwag i zainteresowaniem się naszą grupą. Po przejściu na salę Pan ten nie przekazał żadnych konkretnych informacji dotyczących bezpieczeństwa w trakcie naszego pobyt. Najważniejszą dla tego Pana było nakłanianie Nas do zakupu wycieczek fakultatywnych a nie zainteresowanym tym tematem łaskawie przekazał informację o możliwości opuszczenia sali. Kompletny brak profesjonalizmu, grubiaństwo i nieumiejętność prowadzenia rozmowy z klientami firmy Rainbowa. Rainbow powinien przeprowadzać bardziej szczegółowe weryfikacje zatrudnianych osób mający bezpośredni kontakt z klientem nie narażając się na spadek ocen dla tak dobrego operatora jakim jest Rainbow.