5.3/6 (409 opinii)
6.0/6
Na wstępie najważniejsze - Lonicera World ma niski standard pokoji - to nie są 4 gwiazdki. Pokoje małe, z brzydka łazienką. Uważam, że przy 3 lub 4 os. rodzinie zdecydowanie warto dopłacić 1000 zł/ tydzień by być w Loniecra Resort 5*. Lonicera World to nie jest hotel i pokój dla 4 os. rodziny, a dla 3 os. wyłacznie wtedy gdy dziecko bardzo małe lub gdy rodzina ma małe oczekiwania od pokoju a duże większe od tego co poza pokojem.Byliśmy w II połowie czerwca, z żoną i dwójką dzieci. Świetne miejsce, wspaniały Aquapark. Piaszczysta plaża, z łagodnym zejściem do czystego morza. Zadbane otoczenie, bardzo czysto. Soki wyciskane dostępne cały dzień, podobnie bar z owocami czy kebab opiekający się od 10 do 16 tej.Za bramą hotelu butiki, z naprawdę dobrym jakościowo towarem i z dobą ceną do jakości. Ceny wyjściowe ludzkie, do negocjacji. Bardzo polecam ten adres, ale koniecznie trzeba się zastanowić nad oczekiwaniami odnośnie pokoju.
6.0/6
Wakacje bardzo udane. Hotel super dla rodzinnych wakacji. Dzieci zachwycone. Obsługa bardzo miła i pomocna, zawsze wyrozumiała.
6.0/6
Jesteśmy b. zadowoleni. To były piękne wakacje. Wszystko dobre co czytaliśmy o hotelu LONICERA okazało się prawdą. Świetne położenie, przy samym morzu i z naprawdę fajną plażą z ogromną ilością leżaków. Teren całego hotelu czysty i zadbany, dużo kwiatów i zieleni. Jedzenie b. smaczne i różnorodne. Szczególnie warte polecenia potrawy regionalne, a zwłaszcza coś jakby naleśniki "gozleme" z przepysznymi nadzieniami. Turcy mili i przyjaźni - dbają o swoich gości. To był naprawdę super urlop, a możliwość zobaczenia pływających delfinów na żywo w prawdziwym morzu - BEZCENNA!!!
6.0/6
W Lonicerze spędzilismy dwa świetne tygodnie. Hotel proponuje atrakcje i rozrywkę dla małych i dużych. Chcę uspokojić wszystkich rodziców, którzy boją się wyjechać do Turcji z małymi dziećmi. W połowie pobytu młodszą córkę (lat 6) zaczęło boleć ucho. Zadzwoniliśmy do ubezpieczyciela i w ciagu godziny do pokoju przyjechał lekarz, który zabrał nas autem do przychodni znajdujacej się około 200 m od hotelu. Córce wyczyszczono uszy, podano krople i zrobiono tampony. Na drugi dzień kazano nam przyjść na kontrolę. Z personelem przychodni pozrozumiewaliśmy się w języku polskim. Nie ponieśliśmy żadnych kosztów finansowych zwiazanych z leczeniem (antybiotyk, krople i leki przeciwbólowe otrzymaliśmy za darmo na miejscu w przychodni).