Opinie o Lonicera World

5.3/6 (398 opinii)

Kategoria lokalna 4.5

5.3/6
398 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.4
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    Koszmarne Wakacje

    Zakupiliśmy wycieczkę w tym pięknym hotelu sugerując się większością pozytywnych opinii na stronie Rainbow. Niestety znacząco odbiegały od rzeczywistych standardów hotelu. Mamy duże zastrzeżenia co do standardu pokoju ( pokój w stylu lat 90 tych, łazienka kiepska z lampą jarzeniówką oraz plastikowym sufitem z paneli PCV; w pokoju bardzo dużo niedociągnięć krzywo zamontowane lampy , brudne fugi w łazience - raz nawet przy sprzątaniu zapomniano dać nam podstawowej rzeczy jaką jest papier toaletowy o który trzeba było dwa razy się upominać), jakości serwowanego jedzenia ( jedzenie było nie smaczne, bardzo mały wybór głównych dań które składały się z różnych mięs, które koniec końców nie ważne jak było podane smakowało tak samo; brak wyboru dań dla wegetarian poza sałatkami i frytkami; brak owoców morza; powtarzające się owoce dzień w dzień; BRAK NORMALNEJ KAWY ! - kawa w każdym barze i kawiarni była serwowana z pseudo ekspresu i była to kawa rozpuszczalna, w jednym barze była kawa mielona ale jej smak był odrażający; NAJWAZNIEJSZE - ZATRUCIE POKARMOWE OBU UCZESTNIKOW - skończyło się ostrymi biegunkami oraz wymiotami, do tego gorączka i dwu dniowy pobyt w szpitalu, co w sumie dało 5 dni straconego pobytu w hotelu. Zatrucie na pewno było spowodowane jakością spożywanego jedzenia w hotelu, ponieważ wyłącznie tam jedliśmy, dodatkowo część posiłków serwowana jest na dworze w ponad 30 stopniowym upale, gdzie jedzenie przez kilka godzin leży poza lodówką. Kolejnym bardzo dużym minusem jest brak znajomości języka angielskiego przez pracowników hotelu, nawet w recepcji tylko jedna osoba słabo posługiwała się średnim angielskim. Czuliśmy się bardzo zdyskryminowani, w momencie gdy cała obsługa próbowała do nas mówić w języku rosyjskim, mimo że nie dawaliśmy znać z jakiego kraju pochodzimy; trzeba dodać goście hotelu w 90% to obywatele Rosji co nie zmienia faktu że byliśmy w Turcji a nie w rosyjskim hotelu. Przechodząc do plusów tego hotelu to na pewno było to : plaża piaszczysta z dużą ilością leżaków, bardzo duży kompleks hotelowy gdzie każdy znajdzie sobie miejsce do wypoczynku, duży aquapark - fajna rozrywka dla dzieci i dorosłych, duża ilość basenów. Podsumowując - czujemy się trochę oszukani opisem hotelu który jest zamieszczony w ofercie ( brak zdjęć części 4 gwiazdkowej której oferta dotyczy), dodatkowo jesteśmy zaskoczeni ilością pozytywnych opinii zamieszczonych na stronie ponieważ w naszej opinii nie jest to standard 4 gwiazdkowy(nawet biorąc pod uwagę to że korzystaliśmy z większości udogodnień hotelu 5 gwiazdkowego Lonicera Resort). Na pewno nie wrócimy do tego hotelu, co więcej, ten pobyt tak nas zraził do Turcji że przez długie lata nie będziemy brać jej pod uwagę jako kolejnego miejsca do wypoczynku.

    Claudia, Poznań - 03.10.2021

    30/49 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Beznadziejne jedzenie, pokoje w stylu PRL, pani z biura oszukała nas, bo pokoje pokazała z Lonicera Resort, a z World nie, na stronie zresztą też nie ma tych pokoi. Przez 2 dni nie miał kto naprawić klimatyzacji, przy 40 st gorąca! Dopiero pod groźbą spania w recepcji ktoś przyszedł I naprawił. Za dużo by pisac

    Edyta, Kielce - 15.07.2021

    6/6 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Impreza na okrągło

    Zakwaterowano nas w pokoju z widokiem na morze na pierwszym piętrze części world. Zawsze udawało się znaleźć leżak na jednym z basenów lub przy plaży - mimo ogromnej liczby gości. Jedzenie, jak to w tego typu hotelach, podawane 3 razy dziennie, zawsze można było znaleźć coś dla siebie, duża różnorodność, bary z przekąskami otwarte w ciągu dnia. Na plus stoisko z tradycyjnie wypiekanymi plackami gozleme(?). Obsługa hotelu bez zastrzeżeń, wręcz byliśmy pod wrażeniem, że tak duży obiekt udaje się utrzymać cały czas w czystości. Na tym plusy się kończą. Z reguły założenie urlopu jest takie aby na nim odpocząć. Niestety było to niemożliwe w Lonicera World. Nie sądziliśmy, że „klubową atmosferę” hotelu będziemy zmuszeni odczuwać również w późnych godzinach wieczornych. Bowiem codziennie do godziny 23 słyszeliśmy głośną muzykę w naszym pokoju, pomimo zamkniętych okien. Dramat. Poza tym, należy się nastawić na bycie otoczonym z każdej strony przez obywateli Rosji, którzy anektowali również ten zakątek świata :) Dodam też, że plaża była wąska i zatłoczona - każdy skrawek zajęty przez leżaki -no ale coś za coś, przynajmniej było się gdzie położyć.

    Monika, --- - 15.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Najgorszy nasz ,,miesiąc miodowy "

    Witam,jestem zniesmaczona,jak potraktowaliście klientów, mnie moją rodziną oferując pokoje standardowo w hotelu 5* poczym dostaliśmy pokoje bungalowe ,w których był bród, robactwo.Dzięki temu ,bylam pogryziona z moim 3 letnim syniem.Zatem moj adwokat juz działa ,oboje jesteśmy na antybiotykach.Nie pozdrawiam, nie będę polecać waszego biura.

    Agnieszka, Katowice - 29.09.2022

    26/31 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem